[G2NK] Gothic Preuel 49 0

O temacie

Autor RKM

Zaczęty 26.11.2025 roku

Wyświetleń 49

Odpowiedzi 0

RKM

RKM

Użytkownicy
posty78
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam serdecznie wszystkich fanów Gothica. Już od dłuższego czas rzeźbię sobie w wolnych chwilach w naszej ukochanej drewnianej gierce. Początkowo edytowałem sobie świat, w taki sposób, który ukazałby go w formie która ciekawi nie tylko mnie, ale podejrzewam że również większość fanów Gothica. Chodzi oczywiście o wyspę Khorinis przed powstaniem magicznej bariery. Efektem moich wyobrażeń oraz prac, jest koncepcja modyfikacji roboczo nazwanej Gothic Prequel (wyszukana nazwa swoją drogą).

KRÓTKI OPIS:

Głównym motywem historii jest poszukiwanie prawdy przez naszego bohatera,  nazwanego (oczywiście roboczo) Arvid. Mieszkał on na kontynencie, konkretniej w Vengardzie, wraz ze swoim ojcem, który był jednym z bardziej zaufanych rycerzy króla. Na kilka miesięcy przed akcja modyfikacji, ojciec Arvida wyruszył z pewną misją na wyspę Khorinis, parę tygodni po powrocie został znaleziony martwy, według śledczych było to samobójstwo. Główny bohater nie mógł sie pogodzić z takim obrotem spraw, zaczął więc dociekać prawdy, w tym celu postanowił udać się na Khorinis, aby dowiedzieć się co takiego się tam wydarzyło, co spowodowało "samobójstwo" jego ukochanego ojca. Oczywiście dołączenie do jednej z frakcji może znacznie ułatwić poznanie prawdy. Wydarzenia te czasowo będą zbiegać się z powstaniem magicznej bariery (kto by się spodziewał?), w co nasz bohater również będzie siłą rzeczy wplątany...

CO  W MODYFIKACJI?

- Kanoniczność – bardzo zależy mi na tym aby modyfikacja była w miarę kanoniczna, pomimo dość obszernego i czasem sprzecznego ze sobą lore
- Przebudowany świat gry - Poza kilkoma mniejszymi lokacjami oraz level designem, świat jest na ukończeniu
- Trzy grywalne gildie:
   * Straż miejska - chyba nie trzeba tłumaczyć
   * Królewscy zwiadowcy - pomimo nazwy działają w dużej mierze niezależnie
   * Wojownik Innosa - to taki Mag, ale nie do końca bo wywija również kosturem
- Dwa główne zakończenia
- Długość fabuły? Nie wiem, nie potrafię tego oszacować, ale raczej coś zbliżonego długością do G2 NK
- Ilość zadań? Wystarczająca. Chodzi o to aby skupić się na wątku głównym, a z czasem dodać różne aktywności poboczne, niezbyt dużo, aby nie było przesytu, czyli mało ale treściwie
- Nowe itemki, ale to w sumie oczywiste więc nie będę wypisywał ile to broni, a ile pancerzy itp.

Załączam screeny z efektów mojej pracy.

TAK! Zdaję sobię sprawę że gołym okiem widać że korzystałem z modderdatenbank'u, niestety moje umiejętności w grafice 3D ograniczają się do połączenia wszystkiego w blenderze i ogólnie do drobnych zmian. Jeśli chodzi o tekstury to również leżę i kwiczę.

Jest to równocześnie prezentacja moda, jak i również prośba o pomoc/rekrutacja, nie jest to konieczne ale miło byłoby znaleźć kogoś kto pomógłby w poniższych dziedzinach:
- Grafika 3D
- Grafika 2D
- Union/Ikarus LeGo - sam nie wiem czo lepsze i jakie są ich poszczególne zzalety

Z podstawowymi skryptami, może nawet z tymi bardziej skomplikowanymi, bez tych wszystkich pakietów, jakoś sobię radzę.
- Miło było by również znaleźć kogoś kto ma doświadczenie w pisaniu questów.

Od razu odpowiadam na komentarze w stylu – „Żerujesz na sukcesie Kronik Myrtany” albo „Gdyby nie Kroniki Myrtany i Dzieje Khorinis to nie wpadł byś  na taki pomysł”
Mogę się inspirować kim chce, lub czym chcę. Czy Kroniki/Dzieje wyszły bądź nie wyszły to nie zmienia faktu że mógłbym na taki pomysł wpaść.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry