Grok zmienił kawałek kodu. 53 1

O temacie

Autor Aziral

Zaczęty 12.11.2025 roku

Wyświetleń 53

Odpowiedzi 1

Aziral

Aziral

Użytkownicy
posty96
Propsy22
  • Użytkownicy
Jako, że nie znam się na kodowaniu ani trochę, a znajdowanie rzeczy w necie nie zawsze jest proste, postanowiłem zasięgnąć pomocy Grok'a(AI).

"Jak zmienić to by po wypiciu odnawiało 50% many?"

func void UseItPo_Mana_04()
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA_MAX];
};
 
W odpowiedzi dostałem to.

func void UseItPo_Mana_04()
{
    var int maxMana; maxMana = self.attribute[ATR_MANA_MAX];  // Pobierz max manę
    var int halfMana; halfMana = maxMana / 2;  // Połowa max (dzielenie całkowite)
    self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] + halfMana;  // Dodaj do aktualnej
    if (self.attribute[ATR_MANA] > maxMana)
    {
        self.attribute[ATR_MANA] = maxMana;  // Nie przekraczaj max
    };
};

Nie wiem, czy jest to najlepiej napisany/najbardziej optymalny kod, ale działa zadowalająco. Nawet dodał opisy, co robi co.
Co o tym myślicie?
 

BeziJuve

BeziJuve

Użytkownicy
posty192
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ogólnie z korzystaniem AI do skryptów w Deadalusie jest tak, że dużo zależy od tego jaki maja "zapas" informacji.
Więc Grok/Gpt onlinowe czasem mogą coś dobrego dać, ale przy poważniejszych skryptach na 99% się wyłożą - bo deadaluse to nie c czy c++ i mogę za dużo konstrukcji z niego zapożyczać.

Ale to nie tak, że nie można korzystać. Ja na przykład wykorzystuje Copilota w VSCode i model Claude Sonnet 4 do pisania mi skryptów dialogów na podstawie tekstu dialogów który mu wprowadzę - przy czym, daje mu przykłady ( inne pliki dialogowe) na podstawie których ma to robić.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry