Czołem. Przychodzę z takim problemem, że chciałem aby pochodnie się same zapalały w górniczej dolinie tak samo jak w gothic 1.Zrobiłem to w ten sposób
func void INIT_SUB_OLDCAMP()
{
// ------ LIGHTS ------
Wld_SetMobRoutine (00,00, "FIREPLACE", 1);
Wld_SetMobRoutine (22,00, "FIREPLACE", 1);
Wld_SetMobRoutine (05,00, "FIREPLACE", 0);
Po tym jednak po wciśnieciu nowa gra i zreparsowaniu skryptów gra zawiesza się na ekranie ładowania.
Próbowałem temu zaradzić metodą z g1 i dodać
Wld_SetObjectRoutine (00,00,"NAZWAMOJEPOCHODNI",1);
Wld_SetObjectRoutine (20,00,"NAZWAMOJEJPOCHODNI",1);
Wld_SetObjectRoutine (05,00,"NAZWAMOJEJPOCHODNI",0);
Po tym giereczka normalnie się odpala świat się wczytuje wszystko git ale po wpisaniu set time 24 to samo gierka się zawiesza. Próbowałem zobaczyć co na to ZSpy ale nic z tego nie zrozumiałem
Post połączony: 2023-08-14, 14:59
zspy mówi coś takiego w skrócie
expected entry not found visualAniMode
expected entry not found visualAniModeStrength
-||- farclipscale
-||- zbias
-||- is ambient
-||- visualAni mode
I tak ogołnie się powtarza łącznie chyba 3 razy
a na dole całkiem
SND Creating Sound Instance FIRE_LARGE (alternative 0) ... <zSndMss,cpp#1297>
i potem jest endoflog
może sndmss to że brakuje dźwięku czy coś?