No więc mam problem korzystając z tutka Dekstera napisałem Qesta dla NPC o imieniu Phelan, no więc skonczyłem pisanie Qesta sprasowałem skrypty i wyskakuje mi błąd :
U; PAR; CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_Phelan.d Unknown identifier ; DIA_PHELAN_QUEST
gdyby ktoś mógł by mi pomóc będę wdzięczny bo wogle nie kapuje co jest źle moim zdaniem wszystko dobrze jest napisane sami zobaczcie
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Phelan_EXIT (C_INFO)
{
npc = Phelan;
nr = 999;
condition = DIA_Phelan_EXIT_Condition;
information = DIA_Phelan_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Phelan_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Phelan_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// *********************************************************
// Hallo
// *********************************************************
instance DIA_Phelan_Jedzenie (C_INFO)
{
npc = Phelan;
nr = 3;
condition = DIA_Phelan_QUEST_Condition;
information = DIA_Phelan_QUEST_Info;
permanent = FALSE;
description = " Witaj. Czy mógłbym otrzymać moją rację żywnościową?";
};
func int DIA_Phelan_QUEST_Condition ()
{
return TRUE;};
func void DIA_Phelan_QUEST_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Phelan_QUEST_15_00"); //Wiatj chcę dostać jedzenie!
AI_Output (self, other, "DIA_Phelan_QUEST_15_01"); //Nie dostaniesz go!.
AI_Output (other, self, "DIA_Phelan_QUEST_15_02"); //Dlaczego?.
AI_Output (self, other, "DIA_Phelan_QUEST_15_03"); //Ponieważ lenią jedzenia nie daje! .
AI_Output (other, self, "DIA_Phelan_QUEST_15_04"); //A skąd wiesz że jestem lenie??
AI_Output (self, other, "DIA_Phelan_QUEST_15_05"); //Ponieważ znam takich jak ty chodzicie nic nie robocie i tylko unikacie kłopotów!
AI_Output (other, self, "DIA_Phelan_QUEST_15_06"); //Przyniosę ci to twoje mięso!!
AI_Output (self, other, "DIA_Phelan_QUEST_15_07"); // Ha zobaczymy czy się na coś przydasz!
Log_CreateTopic (TOPIC_QUESTTUT,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_QUESTTUT,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_QUESTTUT,"Mam przynieśc Phelanowi mięso.");
};// *********************************************************
// Hallo
// *********************************************************
instance DIA_Phelan_Food (C_INFO)
{
npc = Phelan;
nr = 5;
condition = DIA_Phelan_Food_Condition;
information = DIA_Phelan_Food_Info;
permanent = FALSE;
description = "Prosze oto twoje mięso";
};
func int DIA_Phelan_Food_Condition ()
{
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Phelan_QUEST)
&& (Npc_HasItems(other, ItFoMutton) > 0)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Phelan_Food_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Phelan_Food_15_00"); //Mam Mięso.
B_GiveInvItems (other, self,ItFoMutton , 1);
AI_Output (self, other, "DIA_Phelan_Food_15_01"); //Dobra robota zaraz ci coś ugotuje!
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 500);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 500);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_QUESTTUT, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (XP_Addon_Cavalorn_KillBrago);
};