Modding Gothica > Pytania i problemy
Problemy z wstawianiem pierwszych NPC
Buła:
Tutaj zamieszczajcie swoje problemy przy wstawianiu waszych pierwszych NPC.
Proszę nie zakładać nowych tematów - wszystko o dodawaniu NPCów pisać tutaj!
Zarówno ja, jak i inni postaramy się pomóc w rozwiązaniu każdego problemu.
Edit by Zdunek:
Odnośnie dodawania NPC polecam http://www.poziomkaz.pl/articles/313
Alvander:
W moim folderze C:\Program Files\Gothic\Gothic II Noc Kruka\_Work\Data\Scripts\Content
nie ma folderów story, npc, items itd. itp. ani w pierwszej części sagi, ani w drugiej.
Dlaczego?
Damianx:
Najprawdopodobniej nie masz zainstalowanego gmdk
tu masz link do sciągnięcia : http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...p;release_id=93
Alvander:
Dzięki, pomogło.
Zacznę może od tego, że w modowaniu jestem totalnie zielony. Właściwie nie interesują mnie na razie jakieś wielkie innowacje, ale zwyczajne dodawanie potworów, NPC'ów oraz obiektów takich jak zwykły głaz czy ściana. Ściągnąłem GMDK oraz spolszczenie skryptów. Podmieniłem foldery (system & data), spacer działa jak należy (angielski).
Może mnie ktoś wprowadzić w podstawy tworzenia ludzi (na początek niekoniecznie interaktywnych, wystarczą na pokaz. Byleby nie znikali jak FH) dźwięków i tym podobnych bajerów?
panek:
Siemanko
Mam mały problem.
Od wczoraj usiłuje wprowadzić nowego NPC.
Kiedy prubuje odpalic gre z zaznaczoną opcją "reprase all scripts" .
wtedy wyskakuje mi błąd 313.A z tego co wiem zapis NPC nie jest taki długi
A tak wygląda ten NPC:
--- Cytuj ---instance KDW_202_Panek (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Panek";
npctype = npctype_main;
guild = GIL_KDF;
level = 160;
voice = 4;
id = 202;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 40;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 40;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 85;
attribute[ATR_MANA] = 85;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 1000;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 1000;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Mage.mds");
// body mesh, head mesh, hairmesh, face-tex, hair-tex, skin
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",0,0,"Hum_Head_Thief", 5, 4, KDF_ARMOR_L);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
fight_tactic = FAI_HUMAN_MAGE;
//-------- Talente --------
Npc_SetTalentSkill ( self, NPC_TALENT_MAGE, 6);
//-------- Spells--------
EquipItem (self, ItArRuneFireball);
CreateInvItem (self,ItMi_Stuff_OldCoin_02);
//-------- inventory -------- // HÄNDLER FÜR KDF
B_Give_TorrezChapter1Runes ();
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_202;
};
--- Koniec cytatu ---
//Edit by Bula: Kiedy nauczycie się stosować tagi [CODE] lub
--- Cytuj ---?[/color]
--- Koniec cytatu ---
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej