Prace Game-Artowe 562848 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 562848

Odpowiedzi 1152

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy

taki wip speed. 1 sculpt w zetce ;p
za wczesnie poszedlem w duze zageszczenie i wyszla kaszana.
Nieudany wynik prac nad Ulu-Mulu? :D

Wygląda ciekawie, ale będzie to miało (ręce i) nogi?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nawet na stylizowany, to anatomię ma kompletnie skopanoo  :lol:  Ramiona zaraz pod uszami  :ok:   Ale probzz, mi się nawet podoba. Będziesz robić polypaint?

Anatomia taka, a nie inna bo to nie człowiek xD nie bede nic robił. W planach mam robić speedy żeby się nauczyć.
 

PIraT

PIraT

Użytkownicy
posty25
Propsy27
  • Użytkownicy

taki wip speed. 1 sculpt w zetce ;p
za wczesnie poszedlem w duze zageszczenie i wyszla kaszana.

HAHAHAHAA
CO TO JEST? 0o
Hahahaha

Gratulacje, wygrywasz pustaka: :lol:  


Ps. Leci do crap-folderu, zajmie zaszczytne miejsce koło "twarzy buły" :facepalm:

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Co ty chcesz :D  wculptuje cokolwiek od wczoraj, bo przedwczoraj się zacząłem coś tam uczyć zbr  :/ wiem, ze anatomia, proporcje, design ssie, no ale nie o to chodzi xD
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Czapka pajaca się kłania dla ciebie Wowoz.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wypierdalaj.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Prace Game-Artowe
#686 2013-07-24, 03:05(Ostatnia zmiana: 2013-07-24, 03:07)
Hełm wczesnośredniowieczny, kolczuga z Warbanda(ja tylko normalkę do niej w CrazyBumpie wypaliłem).  Trisów nie szczędziłem, 1492 wyszło. Blender+Photoshop+CrazyBump:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Metal ma chyba za dużo ciemnego noisu, spróbuj to zmienić/zredukować. Na kolczudze rozjezdza sie UV'ka. Możesz pokazać Specular?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#689 2013-07-24, 12:26(Ostatnia zmiana: 2013-07-24, 12:26)
za duzo materialu metalu na diffuse i zle zrobiony spec. Przez to wyglada jak wyglada. Ale te helmy z warbanda wygladaja podobnie :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
To weź zapodaj jakieś dobre przykłady, serio :D
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
ale chcesz przykłady z warbanda? czy ogólem przyklad dobrego metalu na helmach?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ogółem, do Warbanda mam dostęp.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Tak sobie ćwiczę :)

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Pagan:

http://www.torfrick.com/images/helmet.jpg
http://preview.turbosquid.com/Preview/2010/12/03__00_46_00/Helmet_02.jpg28665f3b-a07f-464b-b213-db37c52daca4Larger.jpg
http://images.wikia.com/fallout/images/archive/d/dc/20110405234940!Metal_helmet_reinforced.png

To co buła i wowoz mówią: ciemny diffuse, mało tego diffuse, i jasny spec. To da Ci wygląd metalu. Jak chcesz aby był poniszczony to nie wal tam żadnego noisu, tylko wymieszaj parę tekstur z cgtex, jest tam parę nawet spoko. Poza tym gogle i szukaj pojedynczych elementów jak metal scratches etc, i blenduj to za pomocą warstw, np screen albo vivid light  dobrze dzialają.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Tyle to ja wiem, bardziej mi zależało na prezentacji samych tekstur, nie tego jak się prezentują na modelu. Propsa za chęci łap :ok:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#696 2013-07-26, 09:44(Ostatnia zmiana: 2013-07-26, 09:44)
Z teksturami cięzko, bo ludzie niechętnie pokazują, jak już to na polycouncie jak poprosisz :lol:  Ale jakbym natrafił to napisze Ci na pw.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Wowoz. Odnośnie tego, że za szybko poszedłeś w drobny detal. Zbrush tak samo jak Mudbox posiada warstwy (Tylko w ZBrushu one jakoś inaczej się nazywają). Jak chcesz iść w drobny detal to tworzysz warstwę i nakurzasz detal na niej. Jak się okaże że wyszło kijowo to wywalasz warstwę i tyle :) .
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#698 2013-07-26, 14:02(Ostatnia zmiana: 2013-07-26, 14:03)
nie o to chodzi.
Za szybko poszedlem w detal -> za duze zageszczenie, zeby zmieniac fajnie bryle. A wrocic nie moglem bo mialem dynamesha
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
a to już nie pomogę, bo nie widziałem dynamesha w praktyce. Ostatni Zbrush z jakim miałem doczynienia to 3.5R2 :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry