Gothic crushuje problem ze stosem 6170 1

O temacie

Autor IceMan

Zaczęty 21.09.2022 roku

Wyświetleń 6170

Odpowiedzi 1

IceMan

IceMan

Użytkownicy
posty68
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy

IceMan

Gothic crushuje problem ze stosem
2022-09-21, 19:00(Ostatnia zmiana: 2022-09-22, 01:16)
Cześć,
Zauważyłem że przy próbie np. otwierania zamków lub próbie dobicia przeciwnika leżącego na ziemi gothic często crushuje z moją modyfikacją z takim błędem w logu:

08:29 Info:  5 U:    MI:Set State to 1 .... <zError.cpp,#462>
08:29 Info:  7 B:     MobInter Trigger from BENCH_2_OC .... <oMobInter.cpp,#1075>
08:29 Info:  9 U:     Cleared EM : oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#439>
08:29 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_206_GARDIST .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_208_CUTTER .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info:  9 U:     Cleared EM : oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#439>
08:29 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_206_GARDIST .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_208_CUTTER .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info:  9 U:     Cleared EM : oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#439>
08:29 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_206_GARDIST .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_208_CUTTER .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info:  9 U:     Cleared EM : oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#439>
08:29 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_ROCKEFELLER ---[oCMsgAttack:EV_ATTACKFINISH(Job)]---> oCNpc:PC_ROCKEFELLER .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_206_GARDIST .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_208_CUTTER .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
08:29 Fault: 0 Q:     [start of stacktrace]
08:29 Fault: 0 Q:             MEM_READINT_()                                                 +   13 bytes
08:29 Fault: 0 Q:             HLP_IS_OCMOBINTER(47)                                          +   33 bytes
08:29 Fault: 0 Q:             _HOOK_OCNPC_ONMESSAGE()                                        +  430 bytes
08:29 Fault: 0 Q:             MEM_CALLBYID(15665)                                            +  224 bytes
08:29 Fault: 0 Q:             _HOOK(835105472, 0, 838247040, 870716976, 19331668, 0, 8557520, 838247040, 8249140) +  940 bytes
08:29 Fault: 0 Q:             [UNKNOWN]                                                      +290185120 bytes
08:29 Fault: 0 Q:     [end of stacktrace]
08:29 Fault: 0 Q:     Exception handler was invoked. Ikarus tried to print a Daedalus-Stacktrace to zSpy. Gothic will now crash and probably give you a stacktrace of its own.

MEM_READINT_() to funkcja ikarusowa i nic w niej nie tykałem jak i zresztą w innych. Może ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje? Może by mnie to naprowadziło na właściwe tory. Z góry dzięki za pomoc.

Edit: temat do zamknięcia, już wyjaśnione.
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty406
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Mój gothic akurat ze mną nie crushuje... Woli @Splash
 
while(false) Do();


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry