Cześć,
Zauważyłem że przy próbie np. otwierania zamków lub próbie dobicia przeciwnika leżącego na ziemi gothic często crushuje z moją modyfikacją z takim błędem w logu:
08:29 Info: 5 U: MI:Set State to 1 .... <zError.cpp,#462>
08:29 Info: 7 B: MobInter Trigger from BENCH_2_OC .... <oMobInter.cpp,#1075>
08:29 Info: 9 U: Cleared EM : oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#439>
08:29 Info: 8 U: EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_206_GARDIST .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info: 8 U: EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_208_CUTTER .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info: 9 U: Cleared EM : oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#439>
08:29 Info: 8 U: EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_206_GARDIST .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info: 8 U: EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_208_CUTTER .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info: 9 U: Cleared EM : oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#439>
08:29 Info: 8 U: EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_206_GARDIST .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info: 8 U: EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_208_CUTTER .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info: 9 U: Cleared EM : oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#439>
08:29 Info: 8 U: EM: oCNpc:PC_ROCKEFELLER ---[oCMsgAttack:EV_ATTACKFINISH(Job)]---> oCNpc:PC_ROCKEFELLER .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info: 8 U: EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_206_GARDIST .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info: 8 U: EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_208_CUTTER .... <zEventMan.cpp,#199>
08:29 Info: 9 U: Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
08:29 Fault: 0 Q: [start of stacktrace]
08:29 Fault: 0 Q: MEM_READINT_() + 13 bytes
08:29 Fault: 0 Q: HLP_IS_OCMOBINTER(47) + 33 bytes
08:29 Fault: 0 Q: _HOOK_OCNPC_ONMESSAGE() + 430 bytes
08:29 Fault: 0 Q: MEM_CALLBYID(15665) + 224 bytes
08:29 Fault: 0 Q: _HOOK(835105472, 0, 838247040, 870716976, 19331668, 0, 8557520, 838247040, 8249140) + 940 bytes
08:29 Fault: 0 Q: [UNKNOWN] +290185120 bytes
08:29 Fault: 0 Q: [end of stacktrace]
08:29 Fault: 0 Q: Exception handler was invoked. Ikarus tried to print a Daedalus-Stacktrace to zSpy. Gothic will now crash and probably give you a stacktrace of its own.
MEM_READINT_() to funkcja ikarusowa i nic w niej nie tykałem jak i zresztą w innych. Może ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje? Może by mnie to naprowadziło na właściwe tory. Z góry dzięki za pomoc.
Edit: temat do zamknięcia, już wyjaśnione.