Ale gdy npc jest poza zasięgiem to chyba nie wykonuje wtedy żadnych akcji z AI i właśnie przez to to nie działa?
Można użyć Mdl_SetVisualBody i wtedy postać ubiera zbroję nawet jeśli jest poza zasięgiem, ale w wielu przypadkach mimo tego, że posiada zbroję założoną (w ekwipunku jest zaznaczona jako aktywna), to wizualnie stoi w samych gaciach i trzeba zapisać/wczytać grę.
Chociaż wydaje mi się, że i na to istniał jakiś fix.
Nie znam się za bardzo, więc mogę się mylić.
Przykład zmiany na podstawie Laresa w Gothic 2, zakłada mu szatę maga
Mdl_SetVisualBody(LARES, "hum_body_Naked0", BODYTEX_N, 0 ,"Hum_Head_Thief", FACE_N_LARES, 0, itar_kdf_l);
Nie wiem jak to wygląda w G1.
//EDIT
Można przerobić funkcję B_RefreshAtInsert(), żeby postać przy spawnie zdejmowała i zakładała ponownie zbroję i razem z Mdl_SetVisualBody powinno dać oczekiwany efekt (można wykorzystać jakiś wolny aivar, żeby sprawdzić czy postać wymaga odświeżenia zbroi)