Przygotowanie świata pod funkcję macros 123 0

O temacie

Autor MrSnooker

Zaczęty 3.08.2022 roku

Wyświetleń 123

Odpowiedzi 0

MrSnooker

MrSnooker

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak wiadomo mapa khorinis podzielona jest na fragmenty i połączona funkcją macros. Mam zrobiony pewien obszar mapy. Nie wiem tylko w jaki sposób stworzyć resztę mapy. Czy mam zrobić całą mapę i exportować ją fragmentami do poszczególnych plików np. fragment plaża fragment miasto itd i potem to połączyć macrosem jeśli w ten sposób to jak to zrobić? Czy może w osobnym pliku zacząć tworzenie kolejnego fragmentu, a jeśli tak to w jaki sposób aby było to dobrze zrobione? Używam blendera 2.57 z pluginem kerrax, ale jak ktoś wie jak to zrobić analogicznie na innych programach to uważam że nawet takie informacje/poradniki będą mile widziane, bo podejrzewam, że będzie robiło się to w podobny sposób. Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie, jedynie co znalazłem to łączenie za pomocą macrosa, ale nigdzie nie ma informacji/tutoriali w jaki sposób ani jak przygotować świat w programie 3d pod tą funkcję.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry