Ciało Beziego 2365 8

O temacie

Autor

Zaczęty 14.09.2008 roku

Wyświetleń 2365

Odpowiedzi 8

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No właśnie, jak się nazywa plik z ciałem beziego(ten bez zbroi) i jak go otworzyć? : D
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Go Manem musisz poszukać, a potem zmenić format z *.tex na np: *.jpg, albo *.tga. Nazwa zaczyna się coś jak Hum_body_naked, czy coś w ten deseń.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodziło mi o mesh, ale dzięki, może na podstawie nazwy znajdę też owy mesh.
 

Whiteye
  • Gość
Jeżeli chcesz znaleźć coś o beziu to wejdź w: \_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC i otwórz sobie PC_Hero, znajdziesz tam:

instance PC_Hero(Npc_Default)
{
name[0] = "Ja";
npcType = npctype_main;
guild = GIL_None;
level = 0;
voice = 15;
id = 0;
exp = 0;
exp_next = 500;
lp = 0;
attribute[ATR_STRENGTH] = 10;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 5;
attribute[ATR_MANA] = 5;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 40;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 40;
Mdl_SetVisual(self,"HUMANS.MDS");
Mdl_SetVisualBody(self,"hum_body_Naked0",4,1,"Hum_Head_Pony",9,0,-1);
CreateInvItems(self,ItMiNugget,50);
CreateInvItem(self,ItWr_Fire_Letter_01);
};

Wydaje mi się że tego czego szukasz to jest to:
Mdl_SetVisual(self,"HUMANS.MDS");Nie jestem jednak co do tego na 100% pewien, pliczek MDS jest chyba od animacji, ale co ja tam wiem... :P
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To animacja, a mesh ciała był bodajże w GMDK do G1
 

Whiteye
  • Gość
Cytuj
To animacja... - sebinho
A jednak. :P  

Ale jestem troszkę zaskoczony chęcią edycji ciała beziego, wydaje mi się wszystkie ludzkie postacie z gry wykorzystują ten sam model, prócz modelu głowy, więc zmiana dotknęła by chyba wszystkich ludzi?
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Ciało Beziego
#6 2008-09-14, 20:57(Ostatnia zmiana: 2008-09-14, 21:31)
Wcale nie mówię, że chcę edytować na potrzeby jakiegoś moda, jest mi potrzebny do czegoś innego :P

Zaraz, zaraz, zaraz... Poza tym, że dalej nie znalazłem, to chcę jeszcze zaznaczyć, że chodzi mi o to ciało "gołe", którym zaczynamy G1, to z czarną koszulą. :P

EDIT: Znalazłem! Faktycznie było w humans.mds
 

paladyn
  • Gość
Mam pewne pytanie .....Da sie edytowac modele w gothicu2 programem  3D studio max jesli tak to prosze o pomoc . Zgory dzieki;)
 

Whiteye
  • Gość

Whiteye
Gość

Ciało Beziego
#8 2008-09-20, 17:05(Ostatnia zmiana: 2008-09-20, 18:34)
Można, ale musisz najpierw wgrać do niego pluginy do otwierania np. plików *.asc lub *.3ds (3ds Gothica oczywiście, nie 3DS Max'a)

//Edit by Bula: Dodam jeszcze że dobry jest Kerrax ASC importer/exporter.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry