U:PAR Unkown identifier : B_GIVEINVITEM (line 135) 1972 2

O temacie

Autor Nygus

Zaczęty 6.09.2008 roku

Wyświetleń 1972

Odpowiedzi 2

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy
Mam problem mianowicie postanowilem zrobic sobie quest <pierwszy raz :) > i wyskakuje mi taki blad jak podalem w temacie oto fragment skryptu :

Cytuj
// *********************************************************
//                             HugoHelp2
// *********************************************************
instance DIA_Hugo_HugoHelp2        (C_INFO)
{
    npc             =     NON_2223_Hugo;
    nr              =  4;
    condition     =     DIA_Hugo_HugoHelp2_Condition;
    information     =     DIA_Hugo_HugoHelp2_Info;
    permanent    =  FALSE;
    description     ="Proszę oto piwo.";
};

func int DIA_Hugo_HugoHelp2_Condition ()
{
    if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Hugo_QUEST)
    && (Npc_HasItems(other, itfobeer) > 0)
    {
        return TRUE;
    };
};

func void DIA_Hugo_HugoHelp2_Info ()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Hugo_HugoHelp2_15_00"); //Proszę oto piwo.
   B_GiveInvItem (other, self, itfobeer, 1);
   AI_Output (self, other,"DIA_Hugo_HugoHelp2_13_01"); //Wielkie dzięki, jestem twoim dłużnikiem.
   AI_Output (other, self,"DIA_Hugo_HugoHelp2_15_02"); //Nie ma sprawy.

       Hugo_HugoHelp = LOG_SUCCESS;

   Log_SetTopicStatus(CH1_HugoHelp, LOG_SUCCESS);
   B_LogEntry(CH1_HugoHelp,"Dałem Hugo butelke piwa, chyba właśnie zdobyłem nowego przyjaciela.");
   B_GiveXP (XP_HugoHelp);
};

Bledy zaczynaja sie od linijki B_GiveInvItem (other, self, itfobeer, 1); i w dol <linijka 135,136 i 139>
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zamiast
B_GiveInvItem (other, self, itfobeer, 1);
daj B_GiveInvItems (other, self, itfobeer, 1);

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy
Sorki ze sie nie odzywalem, ale nie bylo mnie ostatnio.. Adanos dzieki pomoglo, co do pozostalych problemow to :
Cytuj
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Hugo_QUEST)
zamiast QUEST powinna byc nazwa questu <taka jak w log_constants> i
Cytuj
Hugo_HugoHelp = LOG_SUCCESS;
tej linijki powinno nie byc, trzeba bylo ja wykasowac.

Mam jeszcze jedno pytanie: co zrobic zeby jakas opcja rozmowy pokazala sie dopiero po 'uzyciu, rozmowie' innej? <opcja if(..)?>

@Dobra chyba mam
Cytuj
FUNC INT DIA_Hugo_HugoHelp_Condition()
{
   if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Hugo_Info)
   {
      return 1;
   };
};

Zajzalem do pierwszego lepszego dialogu w tym wypadku Homera i skopiowalem podmieniajac potem nazwe dialogu. Ale powstal nowy problem...
Cytuj
FUNC INT DIA_Hugo_HugoHelp_Condition()
{
   if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Hugo_Info)
{
      return 1;
};
};

Niby zle jest linijka 96 <tutaj 4...>

@Ok mam.. powinno byc - if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Hugo_Info)) <--2 nawias :D
Poradzilem sobie sam <prawie z wszystkim> nastepnym razem pomysle troszke zanim napisze cos ;] .
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry