Sorki ze sie nie odzywalem, ale nie bylo mnie ostatnio.. Adanos dzieki pomoglo, co do pozostalych problemow to :
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Hugo_QUEST)
zamiast QUEST powinna byc nazwa questu <taka jak w log_constants> i
Hugo_HugoHelp = LOG_SUCCESS;
tej linijki powinno nie byc, trzeba bylo ja wykasowac.
Mam jeszcze jedno pytanie: co zrobic zeby jakas opcja rozmowy pokazala sie dopiero po 'uzyciu, rozmowie' innej? <opcja if(..)?>
@Dobra chyba mam
FUNC INT DIA_Hugo_HugoHelp_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Hugo_Info)
{
return 1;
};
};
Zajzalem do pierwszego lepszego dialogu w tym wypadku Homera i skopiowalem podmieniajac potem nazwe dialogu. Ale powstal nowy problem...
FUNC INT DIA_Hugo_HugoHelp_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Hugo_Info)
{
return 1;
};
};
Niby zle jest linijka 96 <tutaj 4...>
@Ok mam.. powinno byc - if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Hugo_Info)) <--2 nawias
Poradzilem sobie sam <prawie z wszystkim> nastepnym razem pomysle troszke zanim napisze cos ;] .