Crysis: Wstawianie wybuchowych beczek. 5933 1

O temacie

Autor Zkirtaem

Zaczęty 30.08.2008 roku

Wyświetleń 5933

Odpowiedzi 1

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Crysis: Wstawianie wybuchowych beczek.
2008-08-30, 18:13(Ostatnia zmiana: 2011-08-22, 15:12)
Edytor Crysisa "Sandbox 2" jest bardzo intuicyjny, ale ciężko mi było znaleźć te beczki. Więc to może się komuś przydać. Oprócz dodawania beczek podam kilka innych ciekawostek.

Po prawej stronie w Objects wybieramy "Archetype Enity";
w Browser wybieramy Props, dalej "Storage/local/barrels" i Barrel_Explosive_Red. Klikamy 2 razy i wstawiamy na mapę.

Jak zmniejszyć jakość grafiki:
W pasku na górze mamy "Config Spec". Wybieramy LOW.

Aha! Przycisk "Save" nie da nic! Trzeba kliknąć "Export to Engine".

Myślę, że ten ubogi tutek zachęci niektórych do moddingu Crysisa. Szczególnie, że eksplozja 10 beczek w Crysisie wygląda genialnie :)
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
A jak wstawić beczki na swoją nową mapę, gdy okazuje się, że po kliknięciu w Archetype Entity nie ma nic?
To dlatego, że nie otworzyliśmy żadnej biblioteki. Jak to zrobić i wstawić na naszą mapkę? Ano tak:

1.
Musimy kliknąć kolejno na:
View->Open View Pane->DataBase View.


2.
Wyskoczy nam bajeranckie okno. Teraz musimy otworzyć odpowiednią bibliotekę. Klikamy na load library...


3.
Klikamy na props.xml, a następnie na open (możliwe że sami musimy dojść do odpowiedniego folderu. Tak czy siak - widać na screenie).


4.
W rozwijanym menu klikamy na dopiero co otwartą bibliotekę Props. Chcąc wstawić beczkę, w drzewku po lewej klikamy kolejno na:
storage->local->barrels->barrel_explosive_red
Przy okazji możemy pozmieniać wartości opcji, ale nie o tym ten tutorial. My tylko wstawiamy naszą beczkę.


5.
Teraz możemy wstawić nasz przedmiot na wysepkę. Możemy to zrobić za pomocą okna DataBase View po prostu przeciągając napis barrel_explosive_red nad okno Perspective.

Uwaga! Zaznaczony przedmiot możemy skopiować wciskając CTRL+C!

Skróty dla manipulowania obiektami na klawiaturze alfanumerycznej:
1 - przemieszczanie
2 - obracanie
3 - skalowanie
4 - zaznaczanie (tylko z danej kategorii)
5 - zaznaczanie terenu

6.
Co się robi z beczkami? Rozwala! Jak najszybciej wciskamy CTRL+G, rzucamy w poblize beczek granat...

Orgia zniszczenia!

Uwaga! Od momentu otwarcia biblioteki (punkt 3) możemy również wstawić beczki korzystając z tego, co przedstawił Zkirtaem.

Dziękuję za uwagę przy moim pierwszym tutorialu na forum :roll:

Warte uwagi strony:
doc.crymod.com - rzecz konieczna dla każdej maści moddera.
crymod.com
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry