Crash Gothic'a 1 po wzięciu pochodni do ręki 3759 2

O temacie

Autor StaryPesela

Zaczęty 7.02.2022 roku

Wyświetleń 3759

Odpowiedzi 2

StaryPesela

StaryPesela

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam taki problem że kiedy próbuje wziąć pochodnię do ręki do Gothic się crashuje, również crashuje podpalenie ognisk pochodnią jak i animacja Steve z dwoma pochodniami po rozmowie z nim (Ten człowiek przed In Extremo). Zauważyłem że ten błąd pojawia się kiedy zamiast Worlds.vdf są zeny. Próbowałem zmienić moje edytowane mapy GothicVDFS na Worlds.vdf ale błąd nadal się pojawiał. Więc dla testów dałem nieedytowane Worlds.vdf i wyciąganie pochodni jak i animacja Steve działa normalnie i nie crashuje gierki. Nie wiem czy to może się przydać ale używam Spacer'a 1.5 przetłumaczonego na polski przez Aeron. Nie wydaje mi się że moje zeny mogą być zepsute, normalne nieedytowane .zeny też nie działają jeśli nie są w pliku Worlds.vdf. Nie ingerowałem w skrypty pochodni. Jeśli ktoś miał ten błąd to przepraszam ale nie mogłem znaleść takowego wątku.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jeśli wykluczasz jakieś archiwum vdf z odczytywania przez grę, to musisz wypakować z niego wszystkie pliki. Crash jest ewidentnie spowodowany przez brak plików itlstorchburning.zen i plków firetree_*.zen.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

StaryPesela

StaryPesela

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuje, działa. Wątek do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry