Witam
Otóż stworzyłem moda do starego Returninga, który dodaje trochę rzeczy, trochę npców, questów i innego badziewia. Przede wszystkim jednak zmienia on balans gry w sposób nieznany dla modderów. Zamiast dodawania coraz to mocniejszych mobków w kolejnych lokacjach (co doprowadzało do powstawania np. wściekłych dzikich preriowych ścierwojadów w Ucieczce) postanowiłem pozmieniać atrybuty siły i życia wszystkich mobów, npców i głównej postaci. Powoduje to na przykład, że na początku gry ścierwojad jest dużym wyzwaniem dla gracza, zaś w 6 czy 7 rozdziale grupa np. 8 tych samych ścierwojadów za 50 expa nas zabije jeśli wbiegniemy "na pałę". Chciałem też zrobić taki balans do Returninga 2.0 (zwłaszcza po wydłubaniu sobie oczu, gdy zobaczyłem czym jest "balans alternatywny"), ale niestety nie mam zdekompilowanych polskich skryptów do niego.
INSTALACJA
Najpierw instalujemy na czystym Gotyku 2 NK Systempacka i Playerkita
Wypakowujecie archiwum, podmieniacie folder "Data" w folderze WORK, wrzucacie Textures.vdf do folderu Data w głównym katalogu gothica (nie do tego, który podmieniliśmy). W tym samym folderze jest folder ModVDF, do niego wrzucamy plik zmienionyrebalance.mod, a plik zmienionyrebalance.ini wrzucamy do folderu System. Także otwieramy plik gothic.ini i podmieniamy wszystko do kategorii SOUND z tym co jest w pliku tekstowym "zalecany config"
Instrukcja jak dla debila, ale niestety taka jest konieczna.
link:
https://drive.google.com/file/d/18e6TXkbsq-8Yd2TYTORgUlKb1Z8T8enm/view?usp=sharing