G2NK na prockach 12 gen intela, UHD 770 + win 10 612 0

O temacie

Autor kowalsky777

Zaczęty 10.12.2021 roku

Wyświetleń 612

Odpowiedzi 0

kowalsky777

kowalsky777

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hm.. próbował ktoś odpalić gothic 2 nk lub z tym nowym modem Kroniki Myrtany na nowych prockach intela 12 generacji (windows 10)

Mam i5 12600 + integre intela UHD 770 i jest klops..

Gothic 2 nie chce się włączyć, G2NK też, G2NK + pacze (Report Patch 2.6(fix)
, PlayerKit 2.8, System Pack 1.8) też nie.. chociaż z tymi patchami miałem chociaż komunikat błędu.. coś takiego XXD3D_InterPerDX Can't create D3DX context ! INVALID_PARAMETER.. (po instalacji kronik myrtany, tak jak jest napisane - czyli na instalacje  g2nk bez paczy, nie mam żadnych komunikatów, po prostu gra się nie uruchamia w ogóle)
 
Instalowane z oryginalnych płytek, windows 10 pro, świerza instalka, direct 9c zainstalowany, stery do grafy są najjnowsze.. Mam zainstalowane microsoft visual C++ redistributable od 2005 do 2022..

Co mam jeszcze zrobić żeby ten gothic ruszył?

Post połączony: 2021-12-10, 20:12
A to wywala zSpy:

-3-   00:00 Warn:  0 B:   GOTHIC: Start of gothic failed before. .... <zzBert.cpp,#146>
-3-   00:00 Warn:  0 B:   GOTHIC: Abnormal exit of gothic detected. .... <zzBert.cpp,#152>
-3-   00:00 Warn:  0 N:   Force Initializing VDFS after Crash. .... <zzBert.cpp,#163>
-3-   00:02 Warn:  0 X:         Failed to open window with x: 1366 y: 768 .... <zRndD3D_Init.cpp,#1357>
-3-   00:03 Warn:  0 D:       expected entry not found: rangeMax .... <zArchiverGeneric.cpp,#1354>
-3-   00:03 Warn:  0 D:       expected entry not found: fadeScale .... <zArchiverGeneric.cpp,#1354>
-3-   00:03 Warn:  0 D:       expected entry not found: rangeMax .... <zArchiverGeneric.cpp,#1354>
-3-   00:03 Warn:  0 D:       expected entry not found: fadeScale .... <zArchiverGeneric.cpp,#1354>
-3-   00:03 Warn:  0 D:       expected entry not found: fadeScale .... <zArchiverGeneric.cpp,#1354>
-3-   00:03 Warn:  0 D:         z3d(zCMesh::Load): Could not load Mesh: STARGATE_EDGES.3DS .... <zMesh.cpp,#436>
-3-   00:03 Warn:  0 D:         z3d(zCMesh::Load): Could not load Mesh: STARGATE_EDGES.3DS .... <zMesh.cpp,#436>
-3-   00:03 Warn:  0 D:         z3d(zCMesh::Load): Could not load Mesh: STARGATE_EDGES.3DS .... <zMesh.cpp,#436>
-3-   00:03 Warn:  0 X:       [RND3D-Destructor]: Can't uninitialize D3DX Utility Library ! Error: D3DXERR_D3DXNOTSTARTEDYET .... <zRndD3D.h,#127>
-3-   00:04 Warn:  0 ==      ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#474>
-3-   00:04 Warn:  0 ==      ============================================ CRASH INFOS: ============================================================== .... <zError.cpp,#474>
-3-   00:04 Warn:  0 St      artup Options: .... <zWin32.cpp,#2976>
-3-   00:04 Warn:  0 -g      ame:gothicgame.ini -zwindow -zlog:5,s


Post połączony: 2021-12-10, 20:13
Czy ja powinienem mieć w którymś z plików .ini te wartości zainicjowane?  rangeMax, fadeScale etc?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry