jak zapisać plik na MRM? 1328 2

O temacie

Autor Bezi31

Zaczęty 1.06.2021 roku

Wyświetleń 1328

Odpowiedzi 2

Bezi31

Bezi31

Użytkownicy
posty3
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Hej, w jaki sposób tworzy się plik MRM, aby móc go wrzucić do _Work\data\Meshes\_compiled? Trzeba do skompilować w GothicVDFS czy jakos inaczej?
 

Khantor

Khantor

Użytkownicy
posty59
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po prostu przywołaj kodem item z nowym modelem i niech Gothic go sam skompiluje. Najprostsza i najlepsza metoda.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wrzuć do _work/data/meshes plik 3ds, a gra to przemieli na mrm. Jeśli to oryginalny plik, to musisz mieć wyłączony dany vdf, w tym wypadku chyba Meshes.vdf.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry