[G1] Nie widać itemków w animacji 2854 2

O temacie

Autor RKM

Zaczęty 5.03.2021 roku

Wyświetleń 2854

Odpowiedzi 2

RKM

RKM

Użytkownicy
posty73
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam, sprawa wygląda tak że podczas wykonywania czynności związanej z jakimś MDS'em, przykładowo praca na kowadle nie widać przedmiotu potrzebnego do jego użycia (Npc wykonuje animacje walenia młotem w stal ale nie widać młotka ani stali). Problem tyczy się wszystkich tego typu animacji. Problem występował zarówno przed jak i po modyfikacji pliku HUMANS.MDS, prosiłbym kogoś zorientowanego w temacie o wypowiedź.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Musisz w skrypcie animacji zainicjować pojawienie się itemu w slocie, zobacz jak to wygląda w oryginale, na przykładzie smażenia mięsa na patelni/kuchence, które się pojawia w odpowiednim momencie.

Othello

Othello

Użytkownicy
posty20
Propsy2
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
   // Anvil - useWithItem = BS_SWORD_RAWHOT
         ani         ("t_BSANVIL_Stand_2_S0"      1   "s_BSANVIL_S0"      0.1   0.0   M.   "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"      F   0   2)

         ani         ("s_BSANVIL_S0"            1   "s_BSANVIL_S0"      0.0   0.0   M.   "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"      F   3   3)
         ani         ("t_BSANVIL_S0_2_Stand"      1   ""               0.0   0.1   M.   "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"      R   0   2)

         ani         ("t_BSANVIL_S0_2_S1"      1   "s_BSANVIL_S1"      0.0   0.0   M.   "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"      F   4   9)
         {
            *eventTag   (4   "DEF_INSERT_ITEM"   "ZS_LEFTHAND")
            *eventTag   (4   "DEF_CREATE_ITEM"   "ZS_RIGHTHAND"   "ItMw_1H_Sledgehammer_01")
         }

         ani         ("s_BSANVIL_S1"            1   "s_BSANVIL_S1"      0.0   0.0   M.   "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"      F   10   47)
         ani         ("t_BSANVIL_S1_2_S0"      1   "s_BSANVIL_S0"      0.0   0.0   M.   "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"      R   4   9)
         {
            *eventTag(   (9   "DEF_EXCHANGE_ITEM"   "ZS_LEFTHAND"   "ItMiSwordbladehot")
            *eventTag   (4   "DEF_REMOVE_ITEM")
         }



Patrz:

 *eventTag   (4   "DEF_CREATE_ITEM"   "ZS_RIGHTHAND"   "ItMw_1H_Sledgehammer_01")
 
Główny Administrator modyfikacji - Othello mode do Gothic 1


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry