[G2NK] Czy da się zrobić animowane tło w menu? 1797 5

O temacie

Autor Panker

Zaczęty 5.02.2021 roku

Wyświetleń 1797

Odpowiedzi 5

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siema, czy da się zrobić animowane tło w menu w G2NK?
To znaczy wstawić na przykład jakiś gif zamiast tekstury? (zgaduję, że tu trzeba by było zmienić formę wyświetlania tła z tekstury na gifa). Albo może wstawić film lub sekwencję tekstur? Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na ten temat. Z góry dzięki za pomoc :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Domyślnie Gothic nie wspiera animowanych obrazów. Ale Union już tak. Więc jak ogarniasz C++, to powinieneś dać radę.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Da się, największym tylko problemem jest dodanie wsparcia dla animowanego formatu jakiegoś.
Możesz albo porobić dużą ilość plików TGA i je potem zmieniać na bieżąco (to samo co GIF, tylko każda klatka jest zapisana jako osobny plik), albo możesz dodać wsparcie jakiegoś innego formatu (niekoniecznie GIF, np: BINK też się nada).

Potem tylko wystarczy dodać nowy element klasy zCView w odpowiednim miejscu, albo zastąpić oryginalny (STARTSCREEN).
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty452
Propsy224
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
A nie prościej będzie przygotować scenę (ZEN) i wczytywać ją po uruchomieniu gry? Coś takiego było chyba w multiplayerze.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Patrix9999 Myślałem właśnie nad taka sekwencją plików, ale nie wiem jak zrobić, aby się zmieniały.
@outlander Brzmi całkiem spoko.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry