Chciałbym dodać rutynę pozdrowień gladiatorów na arenie. Już zrobiłem nowy ZS_ArenaGreetings.d dodałem w ta.d nową funkcję, sama rutyna działa poprawnie, tak jak sobie zakładałem. Tylko, że podczas wykonywania gestu chciałbym dodać krzyk "Za Gomeza". Znalazłem odpowiedni plik .wav iteraz moje pytanie. Jak go wywołać w tej funkcji ZS_ArenaGreetings_Loop? No i gdzie dodać instancję wykonywania tego dźwięku, w SFXINTSPEECH.d (ponieważ nie będzie przypisane do żadnego przedmiotu), czy SfxInst.d? Czy zrobić to zupełnie inaczej?
Pytanie drugie powiązanie z pierwszym. Chciałbym dodać alternatywną melodię graną na lutni. Wydaje mi się, że najprościej byłoby stworzyć lutnięV2 wizualnie identyczną ze zwykłą lutnią i tylko pozmieniać pliki .wav wykonywane (pewnie stworzyć dla rutyny i innych plików pochodnych wersje V2). Czy to będzie jeden ciągły utwór czy jak w oryginalnej lutni zlepek 6 krótkich dźwięków, to w tej chwili sprawa drugorzędna.