Jak skompilować Skrypty? Czy stworzył nowy ou.bin?
Zapakowany w vdf lub mod?
Skrypty kompilowałem Spacerem, stworzyłem nowy OU.bin i cls. I oczywiście spakowałem go w VDFS w kompletnie nowego moda.
Użyj Redefixa.
Z ciekawości sprawdziłem Redefixa, nadal cały dialog wygląda tak samo jak przy generowaniu dialogów spacerem.
Post połączony: 2020-12-01, 11:34
Potem standardowe procedury kompilacji eksportu dialogów i spięcie ich przez VDFS.
Nie jest dobrym robić paczki przy każdej zmianie. Odpalaj gothicstarter_mod z opcją reparse scripts. Ewentualnie zmieniaj opcję vdfs first od tego czy chcesz, lub nie, żeby jakieś .mod miały pierwszeństwo nad zdekompilowanymi assetami.
Próbowałem odpalać grę z reparse scripts ale nadal to samo.
Czy da się w ogóle faktycznie zmienić 100% klasycznych dialogów z gry na niestandardowe.
Da się. Po drodze popełniłeś jakiś błąd.
Może faktycznie gdzies popelniłem błąd przy tworzeniu dialogów chociaż edytuje pliki notepadem++, nie widzę żadnych krzaków w kodzie i nie wyrzuca mi gry przy odpalaniu i rozmowie z NPC. No nic chyba muszę szukać dalej.
Post połączony: 2020-12-01, 12:36
Okej udało mi się ogarnąć. Faktycznie wystarczyło w Gothic2starter_mod wybrać aby fizyczny VDFS miał pierwszeństwo i dialogi od razu się odpaliły. Dzięki za pomoc i można zamknąć temat.