[G2NK] Gothic 2 Plus v1.1G 137809 219

O temacie

Autor lucki666

Zaczęty 23.10.2020 roku

Wyświetleń 137809

Odpowiedzi 219

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Czy jest lista kodów dodanych do gry przedmiotów, potworów i postaci w razie problemu lub jeśli ktoś lubi kody.
I czy kody z oryginału na usunięte przedmioty działają?np jakby runę teleport na przełęcz chciałby się mieć

Wszystkie dodane nowe przedmioty posiada postać pod kodem: insert itemhoshi. Na postacie czy potwory nie ma obecnie takiej listy, ale dla uspokojenia mogę dodać, ze nie spotkałem się ani razu, aby NPC czy przeciwnik nie pojawił się w wyznaczonym miejscu, a przeszedłem Gothic 2 Plus co najmniej 10 razy. W razie czego osobiście czuwam nad postami mojej modyfikacji i na pewno pomogę w razie nieoczekiwanych przypadków.
 

Adi7

Adi7

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Adi7

[G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
#181 2022-05-19, 19:56(Ostatnia zmiana: 2022-05-19, 20:16)
Skąd wziąć klucz do drzwi w kanałach, w podstawowej grze nie bł tam drzwi tylko były te co nadal są tam dalej od złodziei, a te bliżej nie wiem jak otworzyć.
Mógłby być jakiś poradnik do nowych zadać i zmodyfikowanych

Post połączony: 2022-05-19, 20:11
A i klucz do skarbca klasztoru gdzie znajde?
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Adi7
Do zardzewiałych drzwi w kanałach pasuje klucz "do chaty Grega", który dostajemy u piratów. A klucz do skarbca posiada mini-boss przy starej kopalni w Górniczej dolinie.
 

Adi7

Adi7

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Adi7

[G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
#183 2022-05-21, 15:17(Ostatnia zmiana: 2022-05-21, 20:53)
Nie znika zad Niewolnicy kruka. Już uwolnienie,kruk nie żyje. rozmowa z Bloodwynem, strażnikiem, Patrickiem potem torus potem strażnik i Patrick i ucieczka, ostatni wpis: Teraz ponownie porozmawiam ze strażnikami niewolników, a wtedy Patrick i jego chłopaki wreszcie zabiorą się do roboty. O co tu biega. Po ucieczce powinno przejść do ukończonych


pozostałe wątki z zakładki informacje też nie znikają  zaginieni ludzie, gdzie są zaginieni ludzie, magowie wody, wodny krąg

Post połączony: 2022-05-21, 20:53
Brak królowej pełzaczy przy opuszczone kopalni.nr 1 na mapie górniczej doliny
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wersja 1.1e dostępna do bespośredniego pobrania oraz na Steam Workshop

Główna zmiana:
- Dodano 3 zadania typu Chromanin, poszczególnie dla Khorinis, Górniczej doliny oraz Jarkendaru. Tak jak w przypadku Gothic 1, polega to na rozwiązywaniu zagadek kolejnych z VI tomów. Nagrodami są niewielkie ilości doświadczenia, a za ukończenie +3PN oraz pakiet kilku hełmów, które służą jedynie jako efekt wizualny.

Ulepszenia i poprawki:
- Istnieje 1% szansy na wypadnięcie kłów, zębów, wilczych skór, gadzich skór, pancerzy pełzaczy, rogów cieniostwora, rogów smoczych zębaczy oraz języków ognistych jaszczurów nawet, gdy nie nauczyliśmy się pozyskiwać tych składników.
- Podzielono bandytów według zagrożenia na: słabych bandytów, bandytów oraz groźnych bandytów.
- W kilku miejscach zmniejszono ilość znajdowanego oraz otrzymywanego złota.
- Dodano w przypadku gry paladynem lub bez gildii w Jarkendarze nowy pierścień, przyspieszający regenerację many.
- Wodna pięść zadaje 135 obrażeń zamiast 125 i nie wymaga do wytworzenia białej perły. Dodatkowo obrona przed magią kilku potworów została nieznacznie zmniejszona.
- W skrzyniach można czasem natrafić na butelki z wodą.
- Usunięto ograniczenia między lokacjami przy zleceniach Elireny, dla tych samych rozdziałów.
- Zamieniono kilka ziół leczniczych i ognistych ziół na korzenie lecznicze i ogniste korzenie oraz odwrotnie.
- Pika wodnego kręgu ma 45 obrażeń i wymaga 35 siły (poprzedni 55:45).
- Święta strzała zadaje 150 obrażeń i wymaga 15 many (poprzednio 100:10)
- Pancerz świątynnego strażnika z zardzewiałej skrzyni, był zbyt łatwo dostępny, dlatego przeniesiono go w inne miejsce. Podobnie jak kilka innych przedmiotów.
- Szpon Beliara posiada mniejszą szansę na błyskawicę.
- Dwoje orków obok Eremity atakują razem zamiast osobno.
- Zamieniono 2 ciekawe modele toporów od handlarzy, na te do znalezienia w świecie.
- Edda raz dziennie zrobi nam gulasz w zamian za rybę.
- Piwo Coragona poprawnie regeneruje też manę.
- Zamieniono ubranie alchemika Sagity na suknię.
- Edgor otrzymał na wyposażeniu kilka napojów.
- Pancerz cienia ma obronę przed pociskami 60 zamiast 65.
- Bandyta Skiner dostał lepszy styl walki.
- Przeniesiono drzewo obok Trolla w Jarkendarze, ponieważ powodowała blokowanie się monstrum.
- Ze wszystkich rodzaji goblinów mamy trochę większą szansę na znalezienie czarnych grzybów.
- Kilkoro Świątynnych kamiennych strażników w świątyni Adanosa zostało zamienionych na zwykłych.
- Grając bez gildii, łapówka do wejścia na statek wynosi 5000 sztuk złota zamiast 10 000.
- Poprzesuwano zarośli przed jaskinią magów ognia, aby bardziej przypominała ścieżkę.
- Po wykonaniu łowów, dostajemy informację, aby wrócić do tablicy ogłoszeń.
- Zamieniono kolejność wybory mikstur u Vatrasa po oodaniu starej kamiennej tablicy.
- Zamieniono nagrodę w jednej zardzewiałej skrzyni z przepisu na Myrtański kociołek na pierścień regeneracji życia.
- Zmieniono nieznacznie kolejność dialogów niektórych smoków.
- Zagospodarowano kilka pustych przestrzeni.

- Naprawiono błąd, poprzez który nie mogliśmy ulepszyć Szponu Beliara przy poziomach 25-29.
- Po wypiciu Myrtańskiego kociołka, napis o przyspieszonej biernej regeneracji zdrowia pojawia się wyżej.
- Poprawiono błędne ilości życia kilku NPC.
- Naprawiono błąd, podczas podróży z Laresem do Saturasa, mogliśmy odebrać mu ornament podczas dialogu, po czym otrzymywaliśmy drugi po dotarciu.
- Naprawiono błąd, według którego w księdze do rzemieślnictwa, magiczne strzały i bełty wytwarzały błędnie po 10 sztuk zamiast 5.
- Poprawiona kilka literówek.

Spoiler

 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wersja 1.1f dostępna do bezpośredniego pobrania oraz na Spine i Steam Workshop
Kolejne poprawki nie są przewidywane w dłuższym czasie.

Ważne zmiany:

- Zmniejszono początkowe statystyki bohatera na siłę/ zręczność z 20 na 10 oraz umiejętności bojowe z 15% na 5%. Lecz w zamian umiejętności bojowe kosztują na całej przestrzeni gry 1PN zamiast 2. Pozwoli to zaoszczędzić 5-7% PN w zależności od stylu gry.
- Dodano płatnerstwo w alternatywnej formie, jeśli nie zdecydujemy się na zostanie czeladnikiem u Matteo. Od 2 rozdziału za 7 PN nauczy nas ulepszania wszystkich gildyjnych pancerzy i kilkunastu neutralnych (razem 36) o +3 do wszystkich odporności. Nowe wersje posiadają nowy wygląd oraz wyższą cenę.
- Dodano rzemieślnictwo w alternatywnej formie, jeśli nie zdecydujemy się na zostanie czeladnikiem u Thorbena. Od 2 rozdziału za 5 PN nauczy nas wytwarzania zwykłych rodzai strzał i bełtów.
- Zwiększono minimalny zasięg łuków i kusz o ok. 35%, maksymalny pozostał bez zmian.
- Gulasz Thelki dodaje zarówno +1 siły jak i zręczności.

Pomniejsze:

- W statystykach umiejętności dodano płatnerstwo, rzemieślnictwo, akrobatykę, język pradawnych oraz ognika.
- Elirena w zamian za trofea rzadkich potworów oferuje teraz zróżnicowane rośliny w zależności od trudności bestii.
- Kilka smoczych korzeni i goblińskich jagód zostało przeniesionych w inne miejsca.
- Postać insert CH uczy wszystkich rodzai wykuwania mieczy oraz języka pradawnych. Dodatkowo dodano mu nowe umiejętności płatnerstwa i rzemieślnictwa.
- Wilki Pepe są podzielone na 2 grupy, aby nie rzucały się wszystkie na raz.
- Płatnerstwo: skórzany kaftan w wersji wzmocnionej oraz uszlachetnionej wymaga 1 sztukę sztabki żelaza zamiast 2.
- Płatnerstwo: Zbroja obieżyświata w wersji podstawowej wymaga +1 skóry cieniostwora oraz warga więcej.
- Kowalstwo: dwuręczak wymaga 2 sztuk węgla zamiast 3.
- Zbroja wodnego kręgu posiada 40 odporności na broń zamiast 45.
- Zawalony most w Jarkendarze do przeskoczenia wymaga "więcej wiary".
- Premia za odebrania ornamentu Laresowi 400 zamiast 300.
- Elirena na mówi już o wyruszeniu do nowych lokacji, jeśli mamy niewłaściwy rozdział.
- Eremita nie atakuje już bohatera w zbroi bandyty.
- Amulet z wybrzeżu dający +7 many został przeniesiony w trudniejsze miejsce.
- Wiele przedmiotów z wysoką odpornością na magię zostały przeniesione do trudniejszych miejsc.
- Prychający smoczy zębacz jest słabszy, ale przyzywa zębacza do pomocy.
- W jaskini na drodze do Magów wody można spotkać ogara zamiast cieniostwora.
- W kotlinie przy mieści oraz zza farmą Akila grupy wargów są mniej liczne.
- Można natrafić na 4 królewskie grzyby, nawet jeśli nie jesteśmy czeladnikiem Constantina.
- Zostając paladynem otrzymujemy informację o nowej regeneracji many 1/co 25 sekund.
- Bandyta Aidan stał się bardziej wymagający.
- Cornelius stał się bardziej wymagający.
- Usunięto 1 złoże do wydobycia z kopalni Kruka i przeniesiono do jaskini pod wieżą Xardasa.
- Lord Hagen za pierścień orkowych dowódców daje 75 sztuk złota zamiast 150, a zadanie kończy się po oddaniu większości.
- Dodano przy Albrechcie oraz w bibliotece w klasztorze stojak z właściwościami run paladyna.
- Runa niszczenie zła kosztuje 50 many zamiast 60.
- Ogrodnik dysponuje mniejszą ilością ciemnych grzybów na każdy rozdział.
- Dodano kilka mieszków po 15 złota do znalezienia w różnych miejscach.
- Zmieniono kucyk bohatera na lepszy jakościowo oraz większość twarzy NPC o wyższej rozdzielczości.
- W okolicy Martwej Harpii można znaleźć patelnię
- Olbrzymi szczur posiada 45 życia zamiast 40.
- Kilka młodych bestii zadaje nieznacznie większe obrażenia.
- Harad wstaje o 5:30 zamiast 7:00
- Kolorowe tabliczki budowniczych zostały przeniesione do działu pism.
- Dodano barierki przy wieży na wulkanie, gdyż Biff często z nich spadał podczas wchodzenia na wieżę.
- Zagospodarowano pustą przestrzeń w okolicy farmy Lobatra, ratusza, kręgu przy farmie Sekoba, farmy Bengara oraz okolice wulkanu w Górniczej dolinie.
- Szkielet z tablicy łowów poprawnie wróci do swojego punktu, gdy odejdzie zbyt daleko.
- Poprawiono 2 lewitujące drzewa na drodze do Górniczej doliny
- Poprawiono lewitującą trawę przy jaskini magów ognia
- Paladyni obok Grimesa nie posiadają już przesadnej ilości życia.
- Paladyn Cedric już poprawnie uczy walki tarczą za 10 PN.
- Sylvio nie nazywa już w 4 rozdziale bohatera "paladynem", jeśli ten nie ma gildii.
 

aaaaaaaaaaa123

aaaaaaaaaaa123

Użytkownicy
posty1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
gadaj gdzie jest chromanin 5 jarkendaru
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
W świątyni Addanosa. W jednej z fałszywych odnóg z kolcami. Uważaj, bo mały krok za daleko i będziesz musiał wczytywać grę.

W pierwszym poście jest link do mapek wielu pożytecznych miejsc potworów i w tym lokalizacji Chromaninów. Daję i tu:
https://drive.google.com/file/d/1TVbE3Y4PUQ1LrA8kKajX_svHYRjXY69F/view
 

Henioo

Henioo

Użytkownicy
posty61
Propsy3
  • Użytkownicy
Jak dzialaja zlecenia na potwory? Mam na spaczpne scierwojady i na nieumarlych, ale chodze po calej mapie i nie znajduje zadnych. Czy po jakims czasie te potwory znikaja? Jesli tak, to zadanie powinno isc do nieudanych.
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Jak dzialaja zlecenia na potwory? Mam na spaczpne scierwojady i na nieumarlych, ale chodze po calej mapie i nie znajduje zadnych. Czy po jakims czasie te potwory znikaja? Jesli tak, to zadanie powinno isc do nieudanych.

Potwory nie znikają, jeśli nie wystąpi jakiś nieoczekiwany błąd. Przeszełem moda kilkukrotnie i nie zdarzyło mi się, abym nie mógł wykonać któregokolwiek ze zleceń. Tutaj masz link, po poradnika, gdzie znaleźć wszystkie zlecenia, łowy i chromaniny:

https://drive.google.com/file/d/1TVbE3Y4PUQ1LrA8kKajX_svHYRjXY69F/view?usp=sharing
 

meserszmit007

meserszmit007

Użytkownicy
posty296
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siema , czy da radę przejść postacią typowo pod zreke ? Czy wszystkie pancerze i lepsze bronie 1/2h pod siłę.
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@meserszmit007
Cytuj
Siema , czy da radę przejść postacią typowo pod zreke ? Czy wszystkie pancerze i lepsze bronie 1/2h pod siłę.

Oczywiście i jak najbardziej. Jest tutaj dużo więcej magicznych łuków, a będąc czeladnikiem Thorbena, można samemu wytwarzać strzały/ bełty oraz magiczne strzały/bełty. Dodatkowo jest więcej mieczy wymagających zręczności, a także zostały dodane miecze dwuręczne ze zręcznością.
Grając bez gildii, można nauczyć się od Magów wody kilku ciekawych zaklęć, które fajnie współgrają z łucznikiem. Np. "korzeń", który zatrzyma jednego z przeciwnika na kilkanaście sekund lub "przyzwanie wilka", który odciągnie wroga i weźmie na siebie część obrażeń.
 

Henioo

Henioo

Użytkownicy
posty61
Propsy3
  • Użytkownicy
Cytuj
Jak dzialaja zlecenia na potwory? Mam na spaczpne scierwojady i na nieumarlych, ale chodze po calej mapie i nie znajduje zadnych. Czy po jakims czasie te potwory znikaja? Jesli tak, to zadanie powinno isc do nieudanych.

Potwory nie znikają, jeśli nie wystąpi jakiś nieoczekiwany błąd. Przeszełem moda kilkukrotnie i nie zdarzyło mi się, abym nie mógł wykonać któregokolwiek ze zleceń. Tutaj masz link, po poradnika, gdzie znaleźć wszystkie zlecenia, łowy i chromaniny:

https://drive.google.com/file/d/1TVbE3Y4PUQ1LrA8kKajX_svHYRjXY69F/view?usp=sharing

Wpisalem koda na te potwory i zadanie zakonczylem   :hmmm:

A inne pytanie mam. Czy zmieniono w modzie Diego w GD? Nie mam opcji odprowadzenia go do kopalni.
 

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Jak dzialaja zlecenia na potwory? Mam na spaczpne scierwojady i na nieumarlych, ale chodze po calej mapie i nie znajduje zadnych. Czy po jakims czasie te potwory znikaja? Jesli tak, to zadanie powinno isc do nieudanych.

Potwory nie znikają, jeśli nie wystąpi jakiś nieoczekiwany błąd. Przeszełem moda kilkukrotnie i nie zdarzyło mi się, abym nie mógł wykonać któregokolwiek ze zleceń. Tutaj masz link, po poradnika, gdzie znaleźć wszystkie zlecenia, łowy i chromaniny:

https://drive.google.com/file/d/1TVbE3Y4PUQ1LrA8kKajX_svHYRjXY69F/view?usp=sharing

Wpisalem koda na te potwory i zadanie zakonczylem   :hmmm:

A inne pytanie mam. Czy zmieniono w modzie Diego w GD? Nie mam opcji odprowadzenia go do kopalni.

Został zmieniony, już go nie można bo wedle autora to zbytnio ułatwiało expienie w GD.
 

czesti97

czesti97

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

czesti97

[G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
#194 2022-11-03, 19:29(Ostatnia zmiana: 2022-11-03, 20:02)
Cytuj
Jak dzialaja zlecenia na potwory? Mam na spaczpne scierwojady i na nieumarlych, ale chodze po calej mapie i nie znajduje zadnych. Czy po jakims czasie te potwory znikaja? Jesli tak, to zadanie powinno isc do nieudanych.

Potwory nie znikają, jeśli nie wystąpi jakiś nieoczekiwany błąd. Przeszełem moda kilkukrotnie i nie zdarzyło mi się, abym nie mógł wykonać któregokolwiek ze zleceń. Tutaj masz link, po poradnika, gdzie znaleźć wszystkie zlecenia, łowy i chromaniny:

https://drive.google.com/file/d/1TVbE3Y4PUQ1LrA8kKajX_svHYRjXY69F/view?usp=sharing

Wpisalem koda na te potwory i zadanie zakonczylem   :hmmm:

A inne pytanie mam. Czy zmieniono w modzie Diego w GD? Nie mam opcji odprowadzenia go do kopalni.

Został zmieniony, już go nie można bo wedle autora to zbytnio ułatwiało expienie w GD.

Głupia sprawa z Diego. Sam osobiście wyczyściłem całą kolonie i chciałem go odprowadzić. Dodatkowy exp za doprowadzenie go pod miejsce zrzutu stracony ;/. No i Gothic 2 Plus przechodzę zaraz po G1 i klimatyczny Dialog Diego tam występuje ;D.

Post połączony: 2022-11-03, 20:02
Czy wszystkie rzadkie stwory są wpisane w poradnik w plikach gry?? Brakuje mi 2 ale jestem pewien że każdego zabiłem co tam był.
 

meserszmit007

meserszmit007

Użytkownicy
posty296
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@lucki666 bo nie do końca zrozumiałem - pancerze wymagają jakiegoś atrybutu typu siła/zręczność ? Czy nie ? Bo chce przejść łucznikiem a nie chce trafić na ścianę że wszystkie lepsze armory wymagają siły ;)
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@meserszmit007
Żaden pancerz nie wymaga do noszenia atrybutów zręczności, siły czy jakiegokolwiek innego.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Zrobiłem recenzję moda, zapraszam:
https://www.youtube.com/watch?v=eKIPq3PtU2c
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wersja 1.1G dostępna do bezpośredniego pobrania oraz na Spine i Steam Workshop
Kolejne poprawki nie są przewidywane w dłuższym czasie.

Rozbudowana prezentacji modyfikacji dostępna na YT.
https://www.youtube.com/watch?v=f_snGYnUOnE


Ważne zmiany:
- Przerobiona walkę ze smokiem ożywieńcem. Zrezygnowano z jego wielu przywołań.
- Zwiększono obrażenia od kusz, magicznych łuków, kosturów oraz broni jednoręcznych i dwuręcznych wymagających zręczności.

Ulepszenia i poprawki:
- Dodano list na początku gry, który zwraca uwagę na ważne aspekty i możliwości w modyfikacji.
- Naprawiono błędy powodujące oddawanie łowów w innych krainach, bez robienia ich.
- Z łowów zmniejszono otrzymywane doświadczenie, lecz dodano złoto jako dodatkowa nagrodę.
- Zwiększono ilość złota do wyboru ze zleceń Elireny.
- Zwiększono ceny pozyskiwanych trofeów z potworów o około 33%
- Poprawiono pancerze wielu NPC, aby lepiej pasowały do ich postaci.
- Członkowie Wodnego kręgu nie noszą już swych pancerzy i ujawniają je jedynie w stosownych momentach.
- Zamieniono kilka modeli i tekstur pancerzy - w tym ulepszonej zbroi z magicznej rudy.
- Dodano w statystykach postaci informację o poziomie nauki walki tarczą.
- Dodano oraz zmieniono kilka modeli tarcz. Dodatkowo zwiększono odporność na strzały w większości tarcz o około 10.
- Zmieniono nieznacznie progi nauki u nauczycieli, głównie na początkowym etapie rozgrywki. Erol uczy do 75 siły. Diego w Khorinis do 100 siły oraz zręczności. Naukę łuków do 100% przejął Talbin.
- Dodano 5 unikatowych przedmiotów: Święty sztylet, Amulet bestii, Źle wyważony miecz, Pas alchemika oraz Demoniczny miecz.. ale ich zastosowania trzeba odkryć samemu.
- Można spotkać kilka dodatkowych cieniostworów i trolla. Ich statystyki zostały nieznacznie zwiększone, aby bardziej oddać ich trudność.
- Podczas walki z trollem pojawia się tylko 1 grupa goblinów zamiast dwóch.
- Naprawiono błąd, który powodował, że nie wypadała skóra oraz kieł trolla, pomimo nauki.
- Zamiast 3PN za odnalezienie ostatnich ksiąg Chromaninu, otrzymujemy 1 PN.
- Dodatkową nagrodą za ukończenie poszczególnych Chromaninów jest odblokowanie teleportów do przełęczy Khorinic, przełęczy Górniczej doliny oraz ruin Magów wody w Jarkendarze.
- Dodano kilka przedmiotów zza wieżą Xardasa.
- Podwyższono ceny pancerzy czeladnika Matteo o 35%, aby przy sprzedaży dorównać profitom pozostałym mistrzom.
- Zwiększono ilość uncji złota/srebra z niektórych kosztowności będąc czeladnikiem Thorbena.
- Zmieniono składniki do mieczy Harada, aby nie wymagały składników z pozyskiwania trofeów.
- Ulepszenie pierścienia wspaniałości o broń jednoręczną/dwuręczną i łuk zwiększa biegłość o +3 zamiast +2.
- Księgi umiejętności bojowych oferowanych przez Lutero kosztują 3500 zamiast 6000 sztuk złota.
- Niszczenie zła poprawnie zadaje obrażenia smokom.
- Poprawiono trajektorie czaru Tchnienia śmierci. Ze względu na jej potężne obrażenia obniżono zasięg w porównaniu do innych zaklęć.
- Masowe zniszczenie zadaje obrażenie większo o 50.
- Nauka czytania kamiennych tablic kosztuje odpowiednio 5-7-9 PN, zamiast 5-10-10.
- Rybak Farim w zamian za pomoc daje kwarcyt zamiast akwamarynu.
- Ucząc ognika nowych umiejętności, zwiększamy za każdym razem jego życie o 25. Może to się przydać w początkowych etapach gry.
- Sekob posiada przy sobie 10 sztuk złota zamiast 50.
- Zwój Wodna pięść kosztuje 20 many zamiast 25.
- Zwój mała burza ognista jest droższy.
- W skrzyniach przy Sagicie znajdziemy mniej rdestów.
- W kopalni Dextera napotkamy zwykłe pełzacze zamiast wojowników.
- Na wieży Dextera oraz na Cmentarzysku orków znajdziemy 10 magicznych strzał/bełtów zamiast 5.
- Lance oferuje bryłkę rudy za 700 sztuk złota zamiast 1000.
- Naprawiono kilka sytuacji, w których rośliny znajdowały się niedostępne pod powierzchnią.
- Usunięto pełzacza w Jarkendarze, który miał niewłaściwy waypiont poza pieczarą.
- Zadanie "Zakazane pastwisko" nie pojawia się w dzienniku, ale może zostać wykonane przez postać nieposiadającą gildii.
- Zmieniono nagrodę za zadanie Elireny "Elitarni malcy" ze zwoju lodowa fala na 2 zwoje bryła lodu.
- Zgodnie z dialogiem Lucia nie oferuje piwa.
- Biff nie zaczepia o swoją działkę za każdą pozyskaną monetę. Dodatkowo przedłużenie jego towarzystwa kosztuje 30 sztuk złota zamiast 100.
- Pierścień regeneracji zdrowia został przeniesiony.
- Modyfikacja dostała nowy ekran startowy.
- Nieznacznie zmieniono cenę kilku broni.
- Naprawiono lewitowanie rzadkiego chrząszcza.
- Fisk nie oferuje już nieograniczonej ilości strzał, gdy mamy je na wykończeniu.
- Przywołane kamienne golemy rzadkiego potwora Guazola nie odrzucają podczas trafienia.
- Skarby Grega posiadają w ekwipunku zmieniony kąt nachylenia, aby lepiej je rozróżnić.
- Naprawiono błąd w którym Duch Kruka był przyjaźnie nastawiony w pancerzu bandyty.
- Smoki ze zlecenia Elireny dostały pomniejszone modele i nie mają własnych imion.
- Zmieniono niektóre mniej pasujące pancerze zombie.
- Usunięto niepasującą "palmę" z magicznej rudy w Górniczej dolinie.
- Zastąpiono niepasującą wieżę na jeziorze przy domu Erola zwykłą wieżą obserwacyjną.
- Usunięto zwrot "Materiał alchemiczny" z ekstraktu leczniczego oraz many.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dobra robota, wygląda na to, że poprawiłeś bardzo dużo rzeczy, na które narzekałem :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry