Developing > Twórczość

RollerBaller - Nasza gra wychodzi na steam!

(1/1)

zkajo:
https://store.steampowered.com/app/1431100/RollerBaller/

Witajcie! Niektórzy z was pewnie mnie kojarzą, jako że raz byłem kiedyś o wiele bardziej aktywny na forum, a dwa, pisałem tutaj o jednym czy dwóch projektach jakie zaczynałem.

O ile wraz ze znajomym zrobiliśmy sporo prototypów (w tym RPG), żaden nie był po prostu przyjemny w rozgrywce. Stwierdziliśmy więc że zaczniemy od kompletnego zera, od totalnie minimalnego projektu... i wyszedł nam: RollerBaller! Zapraszam do oglądnięcia trailera znajdującego się tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=vm-ZPGDyFyw

Gra jest już na steam w testach deweloperskich. Czekamy obecnie na sprawdzenie naszej strony sklepowej, po czym oficjalnie pojawimy się na portalu :) Gra kosztować będzie 20zł ($3.99) oraz będzie miała edytor poziomów które tworzyć będzie można w Unity.

Cragann:
Koncepcja z countryballami jest świetna, polecałbym dodać ogólnoświatowy ranking, dla tego, który countryball średnio na świecie ma najlepsze wyniki. To zakładałoby że konkretny countryball musiałby być przypisany do konta, np. przez początkowy wybór, albo kraj pochodzenia gracza. Wreszcie gracze z całego świata mogliby stwierdzić który countryball jest najlepszy, wydaje mi się że taka rywalizacja mogłaby nakręcić popularność gry.

Jakie są zasady gry, o co w niej chodzi?

zkajo:

--- Cytat: Cragann w 2020-10-15, 13:25 ---Koncepcja z countryballami jest świetna, polecałbym dodać ogólnoświatowy ranking, dla tego, który countryball średnio na świecie ma najlepsze wyniki. To zakładałoby że konkretny countryball musiałby być przypisany do konta, np. przez początkowy wybór, albo kraj pochodzenia gracza. Wreszcie gracze z całego świata mogliby stwierdzić który countryball jest najlepszy, wydaje mi się że taka rywalizacja mogłaby nakręcić popularność gry.

Jakie są zasady gry, o co w niej chodzi?

--- Koniec cytatu ---

Bardzo podoba mi się twój pomysł, ale nie wiem czy poradzimy sobie z wykonaniem. Niestety, jak każda gra, łatwo ją oszukać za pomocą cheatengine, przez co taki ranking straciłby na wartości.

RollerBaller to gra typu wyścigu przed czasem. Wypadnięcie z trasy powoduje restart do ostatniego checkpointa (na każdym torze jest ich tylko kilka, od 2 do 4). Generalnie każdą mapę dałoby się przejść w około minutę, ale nie jest to proste, przez co zajmuje to o wiele dłużej. Wrzucam gameplay jednej z map:

https://www.youtube.com/watch?v=VA6eHUVHKzQ

Na mapach zbieramy monety za które odblokowujemy skiny, akcesoria i inne bajery :) Końcowy ekran to WIP.

Darkmodders:
@zkajo planujecie dodać jakieś osiągnięcia na steamie związane z rozgrywką?

zkajo:

--- Cytuj ---@zkajo planujecie dodać jakieś osiągnięcia na steamie związane z rozgrywką?
--- Koniec cytatu ---

Tak! Już kilka jest :) Większość zostanie dodana chwilkę przed premierą. Oto kilka z nich:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej