[Blender]Jak zrobić shading żeby biały model wyglądał dobrze? 4920 2

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 17.09.2020 roku

Wyświetleń 4920

Odpowiedzi 2

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Spoiler
Co mogę zrobić aby było lepiej widoczne to że jelec jest na końcach wykręcony albo żeby bardziej widoczne były elementy na rękojeści? Zakładam że to kwestia odpowiedniego shadingu? A może powinienem użyć innego HDRa, jeśli tak, to jakiego? Model nie posiada żadnych materiałów, nie chcę nakładać tekstury, ani żadnych efektów, chcę zwykły biały model, jednak żeby się lepiej prezentował.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

[Blender]Jak zrobić shading żeby biały model wyglądał dobrze?
#1 2020-09-17, 18:24(Ostatnia zmiana: 2020-09-17, 18:34)
Masz bardzo płaskie światło na tej HDRce, miecz jest prześwietlony , więcej cienia -> więcej detali.
Najlepiej wywal tą HDRkę, dodaj zwykłe białe oświetlenie i punkową lampę z boku miecza aby powstał cień.
PS: Materiał który wzmacnia detale to Velvet ale on służy głównie do tworzenia shaderów tkanin.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Szczerze mówiąc, światło jest dla mnie lekką magią  :F
Pobawiłem się, ustawiłem tak:
Spoiler
Render:
Spoiler
Area na górze ma kolor niebieski, żeby był efekt nocny, a reszta to białe światło. Co o tym myślicie? Co powinienem poprawić, co robię dobrze?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry