[G3] Lively Towns Mod v0.36 PL 8983 20

O temacie

Autor Zipperiusz

Zaczęty 16.09.2020 roku

Wyświetleń 8983

Odpowiedzi 20

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty30
Propsy22
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików

Zipperiusz

[G3] Lively Towns Mod v0.36 PL
2020-09-16, 16:38(Ostatnia zmiana: 2021-08-28, 15:15)
Lively Towns Mod - Lively Cities v0.36
Ardea, Cape Dun, Gotha, Lago, Ben Sala

Modyfikacja jest tworzona z zamysłem aby uczynić miasta żywszymi po ich wyzwoleniu tak aby można było do nich wracać. Na ten moment dotyczy to głównie miast: Cape Dun, Ardea, Ben Sala, Lago, oraz Gotha.
Modyfikacja jest w pełni kompatybilna z: ContentMod v3.1, QuestPack v4.2.
Logic-Content-Trophies-Mod oraz ReBalanceMod są już zawarte w modyfikacji.


Zmiany jakie wprowadza modyfikacja:
- Ponad 50 nowych zadań.
- Wprowadzono osiągnięcia do gry.
- Każde miasto Myrtany różni się od siebie. (Dodano unikalne tekstury)
- Niektóre zadania mogą być skończone na różne sposoby.
- W zależności od umiejętności bohatera, w nowych zadaniach pokazują się nowe kwestie dialogowe.
- Niektóre zadania pojawiają się dopiero po spełnieniu określonych warunków.
- Każdy NPC z miast: Cape Dun,  Gotha, Lago, Ben Sala oraz Ardea jest unikatowy i posiada swoją dzienną rutynę.
- W wyzwolonym Cape Dun ponownie można walczyć na arenie.
- Dodano nowe przedmioty, przepisy, bronie, tarcze, pancerze oraz hełmy.
- Dodano nowe skrytki i sekrety do gry.
- Dodano nowe potwory i zwierzęta.
- Artefakty z Al Shedim mogą być sprzedane dla Aldo, Fezula i Ilyi.
- Dodano nowe imienne postacie. Dodano też nowych handlarzy w następujących miejscach: Nordmar, Ardea, Ben Sala, Lago, Gotha, Reddok oraz Cape Dun.
- Niektóre postacie będą się przemieszczać. Np. handlarze lub buntownicy mogą poruszać się między obozami.
- Po wyzwoleniu Cape Dun, wybrzeże jest ponownie zaludnione przez bandytów, potwory i zwierzęta.
- Dodano możliwość naprawienia tarczy i miecza króla u kowala Cliffa.


Jak sprawdzić czy modyfikacja została poprawnie zainstalowana:
Pod Ardeą w okolicy Lestera powinien pojawić się Starszy Wioski, a w Reddock farmer Brunt.


Jeżeli instalujesz LTM razem z Content Modem:
Spoiler
Content Mod ma krytyczny błąd. Zdarza się, że w trakcie instalacji robi przerwy w kolejności archiwów.
Po zainstalowaniu Content Moda, sprawdź kolejność archiwów w folderze data.
Szczególnie pliki z rozszerzeniem .m
Przykłady:
Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m05 (brak .m03, .m04)
_compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02, _compiledMaterial.m03 (brak .m00)
Rozwiązanie:
Po zainstalowaniu Content Moda jeżeli znalazłeś lukę w kolejności, musisz zmienić nazwy tych archiwów przed zintegrowaniem ModStartera.
Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m03
_compiledMaterial.m00, _compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02

Changelog oraz pliki do pobrania: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/
Kolejność instalacji
Jeżeli instalujesz samego LTM'a
Spoiler
1) Patch   ->   Gothic_3_EE_Patch_v1.75.14_Int_Full.exe

2) Update pack   ->   Gothic_3_EE_v1.75_Int_Update_Pack_v1.04.11.exe

3) MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe

4) Pliki do MDSA -> wypakuj do folderu FanMods (opcjonalnie, nowe mapy, tekstury i zmieniona magia)

5) LTM -> wypakuj do folderu FanMods, a następnie zintegruj mody w MDS.

6) Opcjonalne skrypty dostępne są w folderze Z_LivelyTownsMod/scripts, do każdego z nich dołączony jest plik Readme z opisem i instrukcją.
Opcjonalne skrypty obejmują: FontScale, MouseDrag, Subtitles


Jeżeli instalujesz z CM+QP
Spoiler
Linki do pobrania:

1) Patch   ->   Gothic_3_EE_Patch_v1.75.14_Int_Full.exe

2) Update pack   ->   Gothic_3_EE_v1.75_Int_Update_Pack_v1.04.11.exe

3) Quest pack na steam -> G3_QUEST_PACK_4_U2_pl_DIGI_Steam_fix.exe
lub
Quest pack bez steam -> G3_QUEST_PACK_4_U2_pl_DIGI.exe

4) Content mod   ->   CM_3.1_INT_FINAL.exe

5) MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe

6) Pliki do MDSA -> wypakuj do folderu FanMods

7) Strings.m01 -> wklej do folderu Gothic 3/Data

8) LTM -> wypakuj do folderu FanMods, a następnie zintegruj mody w MDS.

9) Opcjonalne skrypty dostępne są w folderze Z_LivelyTownsMod/scripts, do każdego z nich dołączony jest plik Readme z opisem i instrukcją.
Opcjonalne skrypty obejmują: FontScale, MouseDrag, Subtitles



Galeria
Spoiler


Jeżeli masz jakieś problemy/pytania/zauważyłeś błąd w tłumaczeniu możesz zgłosić go na discordzie https://discord.gg/3hEXYFm w strefie Gothic III.

LTM jest wciąż aktualizowany i temat również będzie na bieżąco aktualizowany w przyszłości.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6398
Propsy2934
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Rozumiem, że Ty jesteś autorem tłumaczenia?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty30
Propsy22
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Tak, ja jestem autorem tłumaczenia i jestem w kontakcie z autorem modyfikacji.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6398
Propsy2934
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ok, to spoko :) Dobra robota
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



minecraftkoxik2008

minecraftkoxik2008

Użytkownicy
tak było
posty20
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • tak było
polecasz grac z content modem czy sam ltm? tylko prosze bez "personalna opinia", konkrety B)
kurde, jak wyglada teraz ta scena modderska jesli chodzi o gotika 3? jak gralem jeszcze z 4 lata temu to byl tylko quest pack i content mod, ludzie tez niedokonca wiedzieli jak to grac / instalowac a teraz sa rozne mody niekompatybilne ze soba
 

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty108
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Oczywiście, że najlepiej grać z CM+CQ, do tego Powrót Generała Lee.
 

Paktor

Paktor

Użytkownicy
posty2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Na patreonie twórcy moda parę dni temu pojawiła się wersja 0.33, co oznacza że w ciągu kilku dni zostanie też publicznie udostępniona. Możemy spodziewać się jej tłumaczenia w najbliższym czasie?
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty224
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ukazała się nowa wersja 0.33
 -Kilka starych zadań zostało  poprawionych
- Usunięto lub skrócono czas oczekiwania na niektóre zadania
- Dodano nowe questy do gry
- Zmieniłem model Warga
- Dodano jeden quest i kilka dialogów z CSP Mod Wielkanocny
- Dodano kamienie teleportacyjne z modu Konsekwencje (teleporty do Vengardu i wioski Druidów)
- Zmniejszona kolorystyka tekstur w niektórych miastach (Cap Dun, Montera)
- Dodano orków do pustego obozu pomiędzy Vengardem a Faring
- Dodano nowe mini-bosy
- Dodano nowy płaszcz, pancerz i odzież
- Ben Erai zostanie zaludnione nowymi postaciami po wyzwoleniu
- Usunięto dodatkowe golemy podczas instalacji Konsekwencji /Wieża Xardasa
- Dodano więcej modeli twarzy i włosów dla postaci kobiecych
- Obniżone ceny za transport łodzią
- Łódka nie płynie już do Silden
- Dodano nową broń i inne przedmioty do gry
- Naprawiono jedno osiągnięcie i dodano nowe
- Inne drobne poprawki.

 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty30
Propsy22
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Wersja 0.33 (Wymagana nowa gra)
- Kilka zadań zostało zmienionych i poprawionych;
- Usunięto lub skrócono oczekiwanie w niektórych zadaniach;
- Dodano nowe zadania do gry;
- Zmieniono model wargów;
- Dodano jedno zadanie i kilka dialogów z moda Easter CSP;
- Dodano kamienie teleportacyjne z moda Konsekwencje (teleportty do Vengardu i wioski druidów);
- Zmieniono kolory tekstur niektórych miast (Cape Dun, Montera);
- Dodano orków do pustego obozu między Vengardem i Faring;
- Dodano nowego mini-bossa;
- Nieznacznie zmieniono model kolczugi;
- Dodano nowy płaszcz, zbroję i odzież;
- W Ben Erai pojawią się nowe postacie po wyzwoleniu;
- Usunięto dodatkowe golemy na drodze do wieży Xardasa(Tylko Konsekwencje);
- Dodano nowe modele twarzy i włosów dla postaci kobiecych;
- Obniżono ceny za transport łodzią;
- Łódź nie płynie już do Silden;
- Dodano nową broń i inne przedmioty do gry;
- Naprawiono jedno osiągnięcie i dodano nowe;
- Inne drobne poprawki.
 

Schadel

Schadel

Użytkownicy
posty16
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Hej instalowałem to już jakieś 10 razy. Moje spostrzeżenia: Jeśli instalujemy z qp+cm i zaznaczymy przy instalacji cm konsekwencje to znika część npc (np. myśliwi w faring/ niewolnicy na farmie koło montery do questa). Jeśli natomiast instalujemy cm ale nie zaznaczamy konsekwencji to all npc są ale pojawiają się błędy w dialogach cześc z nich jest zupełnie pusta część pourywana). Ani razu nie udało mi się tego tak zainstalować żeby wszystko grało. Jakieś rady co mogę robić źle?
 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty30
Propsy22
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Wersja 0.34 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/3
 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty30
Propsy22
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Wersja 0.35 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/4
 

marus33

marus33

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wersja 0.35 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/4

Co to oznacza.? "Częściowo zintegrowany mod Konsekwencje (30-40%)." Czy gra traci jaki konent z 0.33, który jest zintegrowany w całości ?
 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty30
Propsy22
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Chodzi o to, że questy i inne rzeczy z konsekwencji i PGL będą się znajdować bezpośrednio w LTM'ie tak samo jak wcześniej autor zrobił z Logic-Content-Trophies-Mod oraz ReBalanceMod. Poprawia przy okazji błędy, które do tej pory nie zostały w nich naprawione.
 

marus33

marus33

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodzi o to, że questy i inne rzeczy z konsekwencji i PGL będą się znajdować bezpośrednio w LTM'ie tak samo jak wcześniej autor zrobił z Logic-Content-Trophies-Mod oraz ReBalanceMod. Poprawia przy okazji błędy, które do tej pory nie zostały w nich naprawione.

Dzięki za szybką odpowiedź. Ale rodzi się kolejnę. Jeśli więc jest to część to w momencie skladania gry w MD5 Wcisniemy mody PGL i LTM 0.35 nie powstanie konflikt ?
 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty30
Propsy22
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Powstanie, bo od wersji 0.34 autor napisał, że są niekompatybilne i dlatego stara się wcielić zarówno konsekwencje jak i PGL do LTM'a. Od długiego czasu kompatybilność była problemem i teraz rozwiązuje ten problem.
 

marus33

marus33

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Discord mi nie działa. Gram na 0.33 zauważyłem bład w tłumaczeniu. Nie wiem z jakiego moda on czerpie ale pewnie z tego. Kapliczka Beliara pod Cape Dun. W "daj mi energie życiową" Przy wariantach PD20 i wiecej pokazuje ze otrzymam 6060 HP i wiecej dla innych wairantów. 8080 HP. Jabym pomylił dział lub juz poprawione to pozdro :)
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty224
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
WYSZŁA NOWA WERSJA LTM 0.36
Wersja 0.36
- Bandyci z Myrtany zyskają większą różnorodność zbroi i broni. Ponadto, niektórzy bandyci będą nosić hełmy
- Wiele pustych obszarów w świecie Gothic 3 zostanie przekształconych na lepsze
- Do gry zostały dodane nowe przedmioty i obiekty
- Naprawiono możliwość otrzymania drugiej nagrody od Gamala po ukończeniu zadania "Old Men Don't Belong Here";
- Bohater zdobędzie reputację u Zabójców za mistrza Mora Sul. Zmniejszona reputacja dla zadania "Darowizna dla Beliara
- Poprawione dialogi w dialogach Ingvara i Ugolfa
- Paladyn Wenzel pojmany przez orków jest teraz nieuzbrojony
- Naprawiono inne błędy znalezione w LTM mod
- Możesz teraz wybrać jedną z opcji moda Konsekwencje (cutscenka, pełne lub bez konsekwencji). Musisz porozmawiać z Tristanem po uwolnieniu Ardei. Uwaga: jeśli posuniesz się dalej w grze, wybory te nie będą dostępne (np. wyzwolenie jakiegoś miasta lub rozmowa z głównymi bohaterami: Robarem, Zubenem, Xardasem, itd.) Domyślnie "Konsekwencje" są wyłączone
- Uwaga: tylko 50% zawartości z moda Consequences jest zintegrowana (reszta jest w toku prac)
- Główne zadanie moda PGL jest zintegrowane. Naprawiono wszystkie błędy znalezione w modzie. Mod został ukończony. -Uwaga WAŻME! Jeśli przed aktywacją PGL opowiedziałeś się po stronie bogów, mod nie będzie mógł zostać aktywowany.
- Podczas rozmowy z Lee możesz zignorować gałąź fabularną moda PGL i całkowicie ją pominąć
- Możliwe jest teraz przejście moda PGL nawet po wyzwoleniu Nordmaru, bez wcześniejszej rozmowy z Lee;
- Jeśli nie weźmiesz ze sobą Lee, aby wyzwolić Nordmar, Klan Ognia zostanie zaatakowany przez orków, tak jak powinno być w dialogach
- Teraz nie możesz zdobyć starej zbroi najemnika, pokonując/bijąc go Generała Lee, jeśli masz zainstalowany Quest Pack
- Lee da bohaterowi zbroję najemnika, nawet jeśli mod VGL jest wyłączony;
- Zmieniono status i właściwości przedmiotu Królewski Pierścień, dodając nową ikonę
- Naprawiono zadanie "Odwróć uwagę strażników". Teraz nie musisz już czekać całą godzinę gry na zakończenie zadania
- Strażnik przed celą Laresa będzie stał na straży
- Cela Laresa będzie zamknięta drzwiami, które można otworzyć tylko kluczem
- Usunięto powiązanie niektórych questów PGL z Quest Pack
- Dodano alternatywne przejścia przez fabułę PGL w przypadku śmierci postaci (np. Marcus, Vendorn i inne postacie nie są już wymagane do pomyślnego ukończenia zadania
- Król Robar i Carrypto nie są już sklonowani. Zadanie "Zniszcz ostatni opór Morra" może teraz zostać pomyślnie ukończone
- Carrypto nie teleportuje się już do swojej wieży po rozmowie z bohaterem, ale idzie pieszo (w większości przypadków mag ginął podczas teleportacji)
- Dodano dodatkowe i poprawione dialogi, aby lepiej zrozumieć, co należy zrobić w dalszej części historii
- Teraz możliwe jest przejście historii dla Beliara bez zabijania jego zwolenników, zgodnie z intencją autora
- Lee będzie miał nowy topór. Można go uzyskać po ukończeniu głównego wątku moda PGL
- Zadanie "Zniszcz Vengard" nie zostanie ukończone, jeśli Vengard nie został oczyszczony
- Wiele innych błędów i niedociągnięć zostało naprawionych
- Naprawiono błędy w tekstach
- Tłumaczenie na język polski (dzięki Zipperiuszowi)
- Bardziej szczegółowe zmiany w modach Consequences i RGL można znaleźć w pliku "ReadMe - Consequences&RGL".
 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty30
Propsy22
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Wersja 0.36 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/5
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Zipperiusz Cześć, z ciekawości, spolszczenie włączonego PGL pochodzi ode mnie, czy zrobiliście je od nowa?
 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty30
Propsy22
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
@Zipperiusz Cześć, z ciekawości, spolszczenie włączonego PGL pochodzi ode mnie, czy zrobiliście je od nowa?
Nie mam pojęcia, plik który dostałem do tłumaczenia miał już częściowo spolszczone kwestie z PGL, możesz zweryfikować i napisać mi czy jest ono twoje.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry