Nowy model pancerza 14591 0

O temacie

Autor Gother

Zaczęty 10.08.2008 roku

Wyświetleń 14591

Odpowiedzi 0

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty454
Propsy257
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

Nowy model pancerza
2008-08-10, 17:59(Ostatnia zmiana: 2009-07-11, 15:49)
Jest sporo tutków opisujących tworzenie nowego pancerz, a konkretnie o tym jak zmienić teksturę i dodać odpowiednie linijki w skryptach. My będziemy się zajmować przerabianiem modelu zbroi.
Wiecie jak zrobić coś takiego?
http://img237.imageshack.us/my.php?image=richtersx7.jpg
Wiem, że słabe, teraz to:
http://img209.imageshack.us/my.php?image=armoryaf7.jpg
Lepiej, co?
To teraz jak takie rzeczy tworzyć.
Ściągasz plugin asc i wklejasz do plików ze swoim 3DS MAX 5. Włącz maxa. Nie przejmuj się błędami, ja też nie wiem co oznaczają. Z menu File wybierasz Import. W Pliki typu ustaw Kerrax coś tam ASC. Teraz znajdź model zbroi, który chcesz przerobić. Pancerze możesz ściągnąć z WOGa, albo wyciągnąć z plików gry. Wybierz pierwszy z brzegu jak ja czyli Armor_PAL_H3 To zbroja paladyna. Teraz przy pomocy minimalnych zdolności posługiwania się programem 3ds max możesz ją edytować. Uważaj tylko by nie skasować modelowi jakiejś kości (to takie sześciany) bo zemści się to okrutnie w grze.
Jak edytować? Nie wiesz? Aha, nie napisałem przecież, że to tutorial dla zaawansowanych co powinni mieć obcykane funkcje maxa jak i podobne tutoriale dotyczące dodawania zbroi.
Zaznacz jeden element zbroi (znaczy nie kość, ani nie hełm i korpus jednocześnie), a teraz pamiętaj, ale pamiętaj dobrze, że aby użyć na zbroi editable mesh 5 masz na klawiaturze nacisnąć. Nie 6, nie 7, nie 8 również. 5 ma być tą liczbą i liczbą tą ma być 5. 5 jest tą co masz wcisnąć, bo jak z ppm editable mesh włączysz model szlag trafi i niech mi kto na pm przyśle dlaczego.
Resztę masz w tutkach dotyczących 3ds maxa. Jest jeszcze możliwość nałożenia na siebie kilku pancerzy naraz jak na drugim obrazku, ale jak ktoś to umie to niech mi powie. Mi jak na razie wyszło to tylko przypadkiem.
Zbroja przerobiona? Z File wybierz Export i jak ci się pokaże duża ramka na środku ekranu, wybierz Export Model Mesh. Gotowe. Teraz wklej ten plik co ci powstał do folderu Gothic/cośtam cośtam/anims/_compiled, dodaj odpowiednie linijki w skryptach armor (analogicznie jak w innych tutorialach) zbuduj moda i gotowe.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry