Skrypt Strażnik pilnujący kołowrotu 10209 20

O temacie

Autor Vesemir

Zaczęty 1.06.2020 roku

Wyświetleń 10209

Odpowiedzi 20

Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@pawbuj jak wspomniałem wcześniej dodawałem fotel obok kołowrotu i potem był on w nowej grze czyli zmiany na mapie są zapisywane. Ścieżka funkcji jest wpisana w gothic.src bo gdyby nie była to parser by mi wywalał błąd. Zmieniłem tylko nazwę funkcji w pliku z
func void PalProcetctGate() 
na
func void PalProcetctGate_S1()
i nic to nie zmieniło funkcja dalej nie działa  wiec nie jest to takie proste jak się wydaje bo gdyby było to już dawno by wszystko działało

Post połączony: 2020-06-06, 09:54
Udało mi się wreszcie po tygodniu grzebania działa musiałem to oskryptować jako event ale działa strażnik atakuje i mówi  :D


Temat do Zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry