Nowa animacja zrobiona; jak wstawić do gry? 1994 2

O temacie

Autor Czudak

Zaczęty 31.03.2020 roku

Wyświetleń 1994

Odpowiedzi 2

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty141
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zrobiłem sobie w Blenderze v2.66a, wykorzystując pakiet zdekompilowanych animacji z WoGa, animację jak NPC smaruje się po przedramionach i ramionach do wykorzystania w "sceme(Name)" SALVE w grze, na potrzeby leczniczego smarowidła (mam model, teksturę i skrypt już przygotowane do tego przedmiotu).

Na razie animacja jest zapisana w formacie Blenderowym i nie eksportowałem jej przez wtyczkę Kerraxa.

I tutaj pytanie, jako że nigdy nie dodawałem animacji zrobionej od zera: jak już wyeksportuję w formacie .ASC, to jak potem dodać nowy "sceme" do gry, aby mogła ona skompilować sobie wszystkie potrzebne do animacji pliki?

Alternatywnie, jeśli ktoś by mi to ogarnął, to nie widzę problemu wypuścić tego w wersji publicznej do użytku przez kogokolwiek, również przez tego co pomógł mi to zrobić. Choć w tym wypadku fajnie by było jak ten ktoś powiedział mi jak tego dokonał, żebym nie musiał go męczyć za każdym razem jak coś zaanimuję. xD
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz wyedytować HUMANS.MDS i go zrekompilować.
Ewentualnie mógłbyś skorzystać z pluginu do Union (zModelExtender), ale to rozwiązanie wymusi posiadanie zainstalowanej unii + tego pluginu.

Najlepiej by było jakbyś zdekompilował animacje HUMANS za pomocą Gothic Sourcera.
Potem edytujesz HUMANS.MDS w notatniku dopisując nowy skrypt odpowiedzialny za odpalanie wybranych animacji.
No i ostatecznie jak już to zrobisz, musisz skompilować HUMANS.MDS na nowo, aby to zrobić, musisz usunąć pliki:

HUMANS.MSB
HUMANS.MDH

Później wystarczy tylko wbić do gry, jak gra zobaczy pierwszego lepszego npc'a który korzysta z HUMANS.MDS (np: ty), dokona kompilacji animacji.

Na forum powinno znajdować kilka tematów odnośnie tej problematyki.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty141
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Musisz wyedytować HUMANS.MDS i go zrekompilować.

Na forum powinno znajdować kilka tematów odnośnie tej problematyki.

OK. Wiedząc co edytować, znalazłem temat na ruskim forum Gothica i pięknie weszło, nawet mimo iż wpisałem losowe wartości. xD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry