Zrobiłem sobie w Blenderze v2.66a, wykorzystując pakiet zdekompilowanych animacji z WoGa, animację jak NPC smaruje się po przedramionach i ramionach do wykorzystania w "sceme(Name)" SALVE w grze, na potrzeby leczniczego smarowidła (mam model, teksturę i skrypt już przygotowane do tego przedmiotu).
Na razie animacja jest zapisana w formacie Blenderowym i nie eksportowałem jej przez wtyczkę Kerraxa.
I tutaj pytanie, jako że nigdy nie dodawałem animacji zrobionej od zera: jak już wyeksportuję w formacie .ASC, to jak potem dodać nowy "sceme" do gry, aby mogła ona skompilować sobie wszystkie potrzebne do animacji pliki?
Alternatywnie, jeśli ktoś by mi to ogarnął, to nie widzę problemu wypuścić tego w wersji publicznej do użytku przez kogokolwiek, również przez tego co pomógł mi to zrobić. Choć w tym wypadku fajnie by było jak ten ktoś powiedział mi jak tego dokonał, żebym nie musiał go męczyć za każdym razem jak coś zaanimuję. xD