[G2NK] Revisioned 100123 231

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 19.03.2020 roku

Wyświetleń 100123

Odpowiedzi 231

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simen Czy w Revisioned będzie rozbudowany klasztor Innosa? Bo sam klasztor jest za mały, jak na ważniejsze miejsce kultu oraz siedziba Magów Ognia.
Będą jakieś fedexy związane z klasztorem Magów Ognia oraz Wodnym Kręgiem?   
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1. Klasztor jest z L'Hiviera, niech to Ci służy za odpowiedź.
2. Nie, nie będą.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Cechy modyfikacji:
- zwiększenie terenu do grania. Khorinis zostało wymienione na te z L’Hiviera z własnymi poprawkami w świecie
Jakieś zmiany w Klasztorze będą, czy jest tak dobrze zbudowany i ovobowany, że nie jest to konieczne? Jesli zmiany będą to jak poważne?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

[G2NK] Revisioned
#83 2020-04-08, 20:08(Ostatnia zmiana: 2020-04-13, 22:40)
Powiem tak, jak masz konkretne sugestie w kwestii vobów to możesz się śmiało ze mną skontaktować, tu lub na Discordzie. Na pewno jednak Klasztor nie będzie modyfikowany pod kątem siatki świata itd.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mały update odnośnie prac: Wolna Kopalnia jest już w dużej mierze ovobowana, trzeba dać oświetlenie, loot, potwory i wypełnić jeszcze dwa tunele, bo w oryginale jest tam trochę pusto, a ja takiego stanu rzeczy nie akceptuję :) Mam już gotową Opuszczoną Kopalnię, która stanowi przejście między Khorinis i Górniczą Doliną ukrytą ścieżką. Znajdziecie tam pełzacze i ich królową, którą można traktować jako mini bossa lokacji. Zajęliśmy się również Świątynią Śniącego, będzie w dużej mierze zawalona, więc rozgrywka będzie mocno liniona, ale mam nadzieję, że docenicie widoki. Z ciekawszych rzeczy, zdecydowałem się również na wzmocnienie ognika, który w oryginale był bądź co bądź żartem. Umiejętności szukania przedmiotów w całości będą kosztować 6 PN, a ponadto samo stworzonko ma o wiele większy zasięg w szukaniu przedmiotów. Dużo się rzeczy działo od strony skryptowej, co trudno zilustrować na screenshotach :)
https://imgur.com/a/dIrVYNn
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simen A czy ognik automatycznie będzie wyszukiwał rzeczy, czy będzie trzeba go za każdym razem zagadywać (jeśli zagadywać to moglibyście chociażby usunąć zwracanie się bezia to ognika per "Hej ty")? Nie wiem czy jest to wykonalne ale mógłby na chwilę się zatrzymywać nad itemem i by leciał do następnego bez czekania, aż Bezimienny go podniesie. Znaleziony przez niego przedmiot by się wyraźnie świecił/błyszczał przez kilka sekund/do czasu zdjęcia amuletu. Usprawniło i przyspieszyło by to przeczesywanie terenu z przedmiotów i upłynniło by eksproaracię (tak myślę) A może zamiast ty sześciu punktów dać standardowe pięć, tylko podnosząc koszt w złocie?

PS: Jeśli nie byłby to problem to mógłbyś na następnej porcji screenów pokazać Khorinins oraz Klasztor magów za dnia?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Taigh19 Generalnie z ognikiem taki jest plan, by te przedmioty zbierał, ale czy tak będzie, zobaczymy. Raczej nie da rady usunąć "Hej, ty". Ogarniasz to, że jedna umiejętności to 1 PN, a umiejętności jest 6? Mogę dać, ale nie wiem, co tam ciekawego chcesz zobaczyć.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simen Ogarniam, tylko nigdy nie uczyłem niczego ognika, bo uważałem to za marnowanie PN i dlatego nie pamiętałem ile dokładnie tych sztuce do nauki było. Pomysł z automatycznym dodawanie itemów do naszego eq jest dobry i jeśli wypali to może naprawdę zachęcić gracza to korzystania z niego. Czy po nauczeniu za te 6 PN znajdywania wszystkich przedmiotów opcja dialogowa zmieni się na "Szukaj wszystkich przedmiotów" czy coś w ten deseń? Działał by wtedy trochę na zasadzie ulepszonego zaklęcia telekinezy i w biegu przynosił wszystko co znajdzie bez ciągłej zmiany kategorii szukanych rzeczy. Rozumiem, że nadal ognik w trakcje walki będzie mógł na chwilę odwracać uwagę przeciwnika od nas? 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ale ognik zawsze miał tą opcję, Bezi mówił po prostu "Poszukaj wszystkiego, co znajdziesz" czy jakoś tak. Tak, też chcę by ognik był przydatniejszy w walce, ale akurat to jest kwestia, która ma dla mnie najmniejszy priorytet.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Revisioned
#89 2020-04-17, 14:47(Ostatnia zmiana: 2020-04-17, 15:14)
@Simen Dzięki za wyjaśnienie. Zapomniałem, że ognik miał opcję szukania wszystkiego.

Będzie wymagana umiejętność patroszenia z L’Hiviera do pozyskiwania mięsa z potworów? Jeśli tak to mógłbyś dodać możliwość nauczenia się jej u Cavalorna i może też jakiegoś podstawowych umiejętności myśliwskich (ściąganie skór, kłów oraz pazurów), bo w Gothic 1 mówił nam, że jest myśliwym, więc miało by to sens.

Czy już usieliście błąd z zakradaniem się w nocy do mieszkań? Jak npc spali to można było ciągle odskakiwać to tyłu i w ten sposób okradać ich bez inwestowania w skradanie się.

Będzie skórzany pancerz w kufrze w magazynie Matea pilnowanym przez strażnika czy nie?

Czy Thorbenem będzie miał własny warsztat jak pozostali mistrzowie, czy jak w oryginale będzie robił meble na zwierzmy powietrzu? W L’Hiviera Grałem tylko trochę i nie pamiętam czy w odświeżonym Khorinins naprawiono ten brak warsztatu stolarza.

Myślałeś, aby do pozyskania niektórych trofeów były wymagane odpowiednie narzędzia (jak łuski smoka lub róg Cieniostwora)?     
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Raczej nie da rady usunąć "Hej, ty".
O ile chcesz się założyć? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Simen Dzięki za wyjaśnienie. Zapomniałem, że ognik miał opcję szukania wszystkiego.

Będzie wymagana umiejętność patroszenia z L’Hiviera do pozyskiwania mięsa z potworów? Jeśli tak to mógłbyś dodać możliwość nauczenia się jej u Cavalorna i może też jakiegoś podstawowych umiejętności myśliwskich (ściąganie skór, kłów oraz pazurów), bo w Gothic 1 mówił nam, że jest myśliwym, więc miało by to sens.

Czy już usieliście błąd z zakradaniem się w nocy do mieszkań? Jak npc spali to można było ciągle odskakiwać to tyłu i w ten sposób okradać ich bez inwestowania w skradanie się.

Będzie skórzany pancerz w kufrze w magazynie Matea pilnowanym przez strażnika czy nie?

Czy Thorbenem będzie miał własny warsztat jak pozostali mistrzowie, czy jak w oryginale będzie robił meble na zwierzmy powietrzu? W L’Hiviera Grałem tylko trochę i nie pamiętam czy w odświeżonym Khorinins naprawiono ten brak warsztatu stolarza.

Myślałeś, aby do pozyskania niektórych trofeów były wymagane odpowiednie narzędzia (jak łuski smoka lub róg Cieniostwora)?   
1. Nie będzie patroszenia zwierząt, nauki trofeów u Cavalorna też raczej nie.
2. Błędu ze skradaniem w ogóle jeszcze nie ruszałem, szczerze powiedziawszy zawsze uczyłem się skradania, bo tak było fajniej, ale trzeba coś z tym zrobić :P
3. Dlaczego by tego pancerza miało nie być?
4. Na pewno będzie miał zadaszenie.
5. Wszystkie trofea (poza sercami) wymagają posiadania itemów (nóż na wilki, nóż myśliwski, płaski nóż, szczypce).
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Co do magazynu Mattea, to nadal będzie możliwe wejście do niego przy pomocy parkoura? Nie powiem, skórzana zbroja na samym początku dosyć ułatwia grę za darmo, a to raczej intencją twórców nie było. Przydałoby się te skrzynie zamknąć na wytrychy chociaż by tak szybko nie zdobyć stamtąd przedmiotów.

Miło by było zobaczyć też jakąś funkcję tego magazynu dla strażników miejskich. Mianowicie, strażnik ma możliwość wejścia tam bez konieczności parkourowania/usypiania strażnika tylko ma zezwolenie, ale jak już wiemy w tym etapie gry wszystko już jest ograbione i nie ma sensu się tam udawać. Jakaś dodatkowa skrzynia zamknięta na klucz z ekwipunkiem skierowanym dla straży załatwiłaby sprawę, a klucz by się zdobywało albo okradająć jakiegoś strażnika (możliwe nawet że tego magazynu) albo poprzez notatkę z informacją o zgubie (pojawiała by się od 2 rozdziału) i martwym truchle gdzieś w Khorinis, to nawet by nie była misja tylko wątek ala pokój Lou w gospodzie bandytów. To by był bardzo interesujący smaczek i w końcu ten dialog z pozwoleniem na wejście do magazynu by miał sens, gdyż byśmy mieli cel aby się tam wybierać.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
O, i to brzmi jak coś całkiem sensownego do realizacji. Propsuję i przemyślę.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam jeszcze jedno pytanie: Co z runami paladyna? Chodzi o to, że w podstawce można było zdobyć runę ciężkiego leczenia z herszta orków w Khorinis oraz Zniszczenia Zła z Archola na Irdorath, a w Nocy Kruka zostały usunięte z niewiadomego powodu. Czy zostaną przywrócone? Przy okazji runę Zniszczenia Zła warto będzie przenieść jako drop tylko dla paladynów z Inubisa (runa by miała wymaganie manowe by ludzie jej już w 3 rozdziale nie zaczęli korzystać gdyż by to znacznie ułatwiło jak na najmocniejszą runę obrażeniową paladynów), bo z Archola to troche za późno, by się tą runą nacieszyć.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ciągle zastanawiam się nad tymi runami, ale mam z nimi duży problem z tego względu, że "Zniszczenie Zła" zadaje potworne obrażenia i gra z jego pomocą byłaby zbyt łatwa. Twoje rozwiązanie z Inubisem kompletnie by zniszczyło balans, bo postać może wbrew pozorom bardzo szybko się rozwinąć i zyskać enditema w środku rozrywki. Ponadto Inubis jest złym rozwiązaniem z tego powodu, że podczas sprawdzania balansu w NK, wybiłem sobie kryptę w I. rozdziale, więc gracz nie będący jeszcze wtedy Strażnikiem/Paladynem nie mógłby już wtedy tej runy otrzymać. Ciężkie Leczenie jest już realną opcją, ale wtedy zaś miałbyś 3. poziom run leczenia, a jedynie dwa zaklęć bojowych.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty406
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
A będą tytany i dułale?
 
while(false) Do();

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hmm z Inubisem to rzeczywiście palnąłem, ale drugą alternatywą mogłaby być nauka tej runy jako nagroda za wykonanie zadania z pułkownikami orków od Hagena. A jak ta runa jest rzeczywiście taka silna, to ją ciutkę osłabić.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Właśnie przejrzałem skrypt i zasadniczo Albrecht nie ma specjalnych dialogów do poszczególnych run, więc można zrobić coś takiego, że Bezimienny po zdobyciu mapy na Irdorath ma możliwość wyuczenia się tych czarów.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Wydawało mi się, że Milten uczy wszystkich run paladyna (w tym zniszczenia zła) w 6 rozdziale, tyle tylko, że trzeba je jeszcze potem stworzyć samemu na stole runicznym. Pokręciło mi się?
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry