@Simen A nie myślałeś, aby ten filmik (po wycięciu początku gdzie dobrze widać tą zbroje Starego Obozu) umieszcić w opcji dialogowej z Garoldem? Coś jak u Xardasa, kiedy wybieramy opcję dotyczącą wątku Nocy Kruka. W oknie dialogowym byłaby na początku jena opcja (lub byłaby na samej górze) o treści "Jak dokładnie wyglądał ten atak smoków?" i bo jej wybraniu odpalałby się właśnie lekko edytowany filmik z ataku paskudnych gadów.
Czyli Knechtowie będą mieli tą zbroje jaką mieli na sobie ci dwaj strażniczy, który w intrze pierwszego Gothica pilnowali Bezimiennego, a potem go zrzucali?
Nie sądzisz, ze broń dwuręczna z obraszeniami obszarowymi będzie zdecydowani potężniejszym stylem walki od jednoręczniaka oraz jednoręczniaka z tarczą (broni na zręczność nie liczę, bo to to sam styl co z bronią h1 tylko skalująca się pod zręczność)?
W oryginalnym G2NK:
Bron 1h - szybkość i mniejszy wymóg siły kosztem mniejszych obrażeń i krótszego zasięgu.
Broń 2h - większe obrażenia i zasięg ciosów kosztem wolniejszych uderzeń oraz większego wymogu siły (dodałbym jeszcze subiektywnie, że mniej przyjemna walka z animacjami zielonego i wojownika względem broni jednoręcznych na tych samych poziomach)
W Revisioned:
Broń 1h - szybkość i mniejszy wymóg siły kosztem mniejszych obrażeń, krótszego zasięgu i brakiem obrażeń obszarowych.
Broń h2 - większe obrażenia, zasięg ciosów i obrażenia obszarowe kosztem wolniejszych uderzeń oraz większego wymogu siły.
Broń 1h + tarcza - szybkość i mniejszy wymóg siły oraz blokowanie tarczą (większa obrona) kosztem mniejszych obrażeń i krótszego zasięgu.
Wiem, że według ciebie ta mechanika OO przypisana do oręża 2h ma skusić graczy do korzystania z niej, ale to nie jest wymagane. Na tym moim spisie wad i zalet broni w oryginale jak i w waszym modzie widać, iż broń dwuręczna miała wcześniej zalety względem jednoręcznych. Jeśli już chcesz jakoś zachęcić graczy to korzystania z broni h2, to lepszym pomysłem będzie zrobić coś z animacjami na dwóch pierwszych poziomach, bo w przeciwieństwie do zielonego oraz wojownika w 1h (którymi walka jest przyjemna) są one w 2h nieprzyjemne w korzystaniu i żadne obrażenia obszarowe tego nie zmienią (mogą tylko zrobić poważny dysbalans, kiedy dojdziesz w dwuręczniakach do poziomu mistrza i zacznie korzystać z jego animacji).
Ciekami mnie czy wasze tarcze mają możliwości blokowania strzał oraz ataków zwierząt (oczywiście nie wszystkich, ataku trolla czy cieniostwora nie moglibyśmy zatrzymać)
Myślałeś, aby w zenie Khorinins (który jest moim zdaniem trochę zbyt kolorowy) zmniejszyć trochę jasność barw/kolorów?
W Czasie Zapłaty był spoko ficzer graficzny podbijający moim zdanie klimat, a mianowicie różnokolorowe światło wpadające przez drzwi do pomieszczeń. Słonce za dnia, a księżycowe nocą. Roztwarliście możliwość dodania tego jak i innych potęgujących klimat drobnostek oraz detali w świecie, których silnik ociągnie (jak na przykład mocniej rozgwieżdżone niebo nocą)?
Planujesz jakoś usprawnić amulet ognika, bo jest właściwie nieopłacalny i szczerze mówiąc nigdy nie uczyłem go nowych "sztuczek". Może gdyby mógł by nas leczyć po walce (np 1hp/3s) lub był trochę wytrzymalszy, by fokusować na sobie trochę dłużej wrogów, ewentualnie każda podniesiona przez na rzec, którą znajdzie i podświetli dawała określoną ilość doświadczenia, zalezienie od rodzaju znaleziska i jego wartości.
Rozważacie jakieś zmiany czy udoskonalenia w języku budowniczych i kamiennych tabliczkach?