[G2NK] Revisioned 104041 231

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 19.03.2020 roku

Wyświetleń 104041

Odpowiedzi 231

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Jak też masz ciekawy pomysł na bossa, to mi go wyślij, zobaczymy co da radę zrobić.

Ano mam. Runiczny zombiak (albo runiczna mumia na podstawie modelu zombiaka, tylko że zrobionymi teksturami ciała i głowy) na tej niedostępnej skarpie obok klasztoru. Wyszedł z jakieś krypty magów, po czym pożarł tychże magów całkiem dużo, przez co stał się niepodatny na obrażenia od broni i pocisków i magii, ale jest mocno wysuszony i łatwo płonie, prze co jest podatny na obrażenia od ognia.

Więc jedyne co może go zranić od gracza to zionięcie ogniem po zamianie w ognistego jaszczura za pomocą zwoju (najlepiej jakby kosztował ekstra; w YAUP to koszt 700 złota) i broń zadająca bezpośrednie obrażenia na Zdrowie (w moim modzie to "Łuk Mistycznego Ognia" z ograniczoną amunicją). Ale może też przydałoby się dodać jakąś specjalną broń, która działałaby jak "Młot Innosa" na Magicznego Golema, czyli jeden strzał i koniec, ale wobec tylko tego wroga, żeby gracz miał wybór.

Może trzeba byłoby ją komuś ukraść za pomocą opcji kradzieży kieszonkowej (albo jakiś element do złożenia tejże broni na kowadle) albo trzeba byłoby ją wykopać z ukrytej lokacji za pomocą kilofa (planowałem pięć takich lokacji, z osobnymi skryptami do kopania za pomocą łopaty spod kopca kamieni, a nie kilofa, do opcjonalnego zadania właśnie kasowania mini bossów).

To chyba najprostszy pomysł na bossa, bez żadnych ingerencji w skrypty walki, a wymuszająca jedynie znalezienie odpowiedniej broni. No i jeszcze jakieś detale, jak mnóstwo pochodni i tekstura wypalonego gruntu wokół zombiaka, ale to też zwiększa zapotrzebowanie czasowe, więc jak ktoś tam chce...
 

czapla1024

czapla1024

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak będzie wyglądała kwestia modułowości? Mod będzie jednym monolitem czy będzie można odrzucić/wyłączyć część zmian?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6474
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1. Nie, opcja z odpalaniem filmiku w ogóle mi się nie podoba.
2. Tak, będą mieli zbroję królewskiej straży, na potrzeby moda nazwaną zbroją knechta.
3. Nie, nie sądzę. Dwuręczną mało kto grał, bo była całkowicie bezużyteczna w Gothicu. Pierwszy raz od dawna za dwuręczniaka wziąłem się w Returnie, bo zwyczajnie w świecie tam po prostu zapomniano o broniach na jedną ręką i rozstaw dmg był dość spory.
4. Tarcze przynajmniej na razie nie mają możliwość blokowania strzał, a na pewno nie będą miały możliwości blokowania ataków zwierząt.
5. Nie.
6. Pomyślę.
7. Tak, mam na niego parę ciekawych pomysłów.
8. Nie rozważamy, nie widzę potrzeby.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Revisioned
#43 2020-03-21, 22:14(Ostatnia zmiana: 2020-03-21, 22:23)
@Simen 3. Z bezużytecznością mogę się zgodzić tylko jeśli chodzi o dwa pierwsze wyszkolenia. Osobiście zawsze grając wojownikiem robiłem tak, że uczyłem się 30% broni jednoręcznej, a potem uczyłem się do minimum 60% dwuręcznej. Większy zasięg, obrażenia i przyjemne w użytkowaniu animacje Mistrza robiły swoje więc nie mogę się zgodzić z nazwaniem broni 2h bezużytecznymi. I nie tylko ja z oręża 2h korzystałem w oryginałach i modach W ogóle obawiam się, że jeśli w waszym modzie dobijemy właśnie do poziomu Mistrza w h2 z obrażeniami obszarowymi to będziemy zbyt op i grupę trzech orków elitarnych będziemy pokonywać z zamkniętymi oczami bez najmniejszych otrzymanych obrażeń No cóż, w praniu się zobaczy.

Jak duża będzie różnica pomiędzy obrażeniami broni 1h i 2h?

Rzeczą, którą moglibyście ulepszyć jest ekwipunek. Mianowicie biega mi o dodanie zakładek jak w pierwszym Gothicu lub Risenie oraz (jeśli będzie to możliwe) kursor myszy do wybierania rzecy i kategorii w eq.


Simen ty lepiej orientujesz się w moddingu ode mnie, więc czy mógłbyś mi powiedzieć czy ktoś pracuje nad modem do Risen 1 przenoszącą całego Gothca 1 (wymodelowanie tego własnoręcznie)? Wiesz, Gothic z swym światem, muzyką, fabułą korzystający z wszystkich dobrodziejstw silniku Risena. 
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
(...) W ogóle obawiam się, że jeśli w waszym modzie dobijemy właśnie do poziomu Mistrza w h2 z obrażeniami obszarowymi to będziemy zbyt op i grupę trzech orków elitarnych będziemy pokonywać z zamkniętymi oczami bez najmniejszych otrzymanych obrażeń (...)
A to zależy od bardzo istotnej rzeczy, o którą warto tu spytać, mianowicie czy te obrażenia będą działać jak w Returnie (przeciwnicy niezaznaczeni otrzymują mniej obrażeń i nie można przerwać ich animacji) czy jak w CZ?
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

[G2NK] Revisioned
#45 2020-03-21, 23:28(Ostatnia zmiana: 2020-03-21, 23:33)
CZ był o wiele łatwiejszy nie ze względu na obrażenia, tylko z powodu mechaniki w G1, polegającej na przerywaniu animacji przeciwnika po otrzymaniu obrażeń. Sam opracowałem taki system i zaimplementowałem go do L'Hivera. Mod zrobił się nieco łatwiejszy, ale i tak był nadal trudny właśnie z braku tej mechniki przerywania animacji przeciwnika.

No, widzę ze ekipa porządna, nawet bardzo porządna.
Moje praca zazwyczaj polega na tym, że Simen próbuje coś zrobić sam, potem przychodzi do mnie z problemem i ja go rozwiązuję. Mówię mu żeby pokazał coś, bo pewnie tam coś źle zrobił, a on się upiera, że dobrze zrobił. Po długiej konwersacji okazuje się, że miałem rację  :lol2:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
W oryginalnym G2NK:

Bron 1h - szybkość i mniejszy wymóg siły kosztem mniejszych obrażeń i krótszego zasięgu.

Broń 2h - większe obrażenia i zasięg ciosów kosztem wolniejszych uderzeń oraz większego wymogu siły (dodałbym jeszcze subiektywnie, że mniej przyjemna walka z animacjami zielonego i wojownika względem broni jednoręcznych na tych samych poziomach)

W Revisioned:

Broń 1h - szybkość i mniejszy wymóg siły kosztem mniejszych obrażeń, krótszego zasięgu i brakiem obrażeń obszarowych.

Broń h2 - większe obrażenia, zasięg ciosów i obrażenia obszarowe kosztem wolniejszych uderzeń oraz większego wymogu siły.

Broń 1h + tarcza - szybkość i mniejszy wymóg siły oraz blokowanie tarczą (większa obrona) kosztem mniejszych obrażeń i krótszego zasięgu.

Wiem, że według ciebie ta mechanika OO przypisana do oręża 2h ma skusić graczy do korzystania z niej, ale to nie jest wymagane. Na tym moim spisie wad i zalet broni w oryginale jak i w waszym modzie widać, iż broń dwuręczna miała wcześniej zalety względem jednoręcznych. Jeśli już chcesz jakoś zachęcić graczy to korzystania z broni h2, to lepszym pomysłem będzie zrobić coś z animacjami na dwóch pierwszych poziomach, bo w przeciwieństwie do zielonego oraz wojownika w 1h (którymi walka jest przyjemna) są one w 2h nieprzyjemne w korzystaniu i żadne obrażenia obszarowe tego nie zmienią (mogą tylko zrobić poważny dysbalans, kiedy dojdziesz w dwuręczniakach do poziomu mistrza i zacznie korzystać z jego animacji).

@Splash Jakie jest twoje zdanie względem tego co pisałem na temat przypisania tych obrażeń obszarowych? Też uważasz, że broń dwuręczna jest bezużyteczna i jak wyglądają u was te obrażenia obszarowe (jak w Czasie Zapłaty czy Returnie)?

Cytuj
Mianowicie biega mi o dodanie zakładek jak w pierwszym Gothicu lub Risenie oraz (jeśli będzie to możliwe) kursor myszy do wybierania rzecy i kategorii w eq.

Jest możliwość takiego ulepszenia ekranu ekwipunku, czy jest to zbyt trudne, czasochłonne lub bugogenne? 
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)

Jest możliwość takiego ulepszenia ekranu ekwipunku, czy jest to zbyt trudne, czasochłonne lub bugogenne?

Na Unionie do zrobienia, ale jednak trzeba temu poświęcić trochę czasu pewnie.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
@Splash Jakie jest twoje zdanie względem tego co pisałem na temat przypisania tych obrażeń obszarowych? Też uważasz, że broń dwuręczna jest bezużyteczna
Jestem typem gracza, który gra tak, jak mu się podoba, a nie tak, jak jest to opłacalne by liczyć każdy punkt nauki. Tak więc nie wiem czy jest ona bezużyteczna. Jak ktoś lubią nią grać, to niech gra.

i jak wyglądają u was te obrażenia obszarowe (jak w Czasie Zapłaty czy Returnie)?
Szczerze mówiąc to nie wiem. Nie chce mi się instalować Visual Studio z 2015 by móc kompilować pluginy Uniona z toolsetem v100, więc nie mam wglądu do kodu xD Szczególnie, że starszych wersji VS nie da się zainstalować na innym dysku niż C, a nie mam na nim wystarczająco miejsca :lol2: Na pewno nie będzie to jak jak w CZ. W Czasie Zapłaty nakładano niewidzialny efekt cząsteczkowy na kość ZS_RightHand i sprawdzano listę kolidujących z nim obiektów. Był on bardzo niedokładny ponieważ jego rozmiar był stały, więc nie skalował się on do wymiarów broni. Natomiast kalkulacja obrażeń była zrobiona tak okropnie, że szkoda o tym mówić xD Zostawię tylko ten link: https://github.com/orcwarrior/Czas_Zaplaty/blob/master/Content/AI/AI_Intern/Damage_Func.d#L830

Natomiast nie wiem jak on wygląda w Returningu, ale z tego, co słyszałem, to biednie. Z tego co mi wiadomo, system nie został zaimplementowany jeszcze w modzie. Wiem jednak na pewno, że w detekcji kolizji z przeciwnikiem jest wykorzystywana moja metoda, która tak naprawdę jest prosta jak konstrukcja cepa. Natomiast z kalkulacją nie będzie żadnych problemów. Używamy do tego funkcji silnika oCAniCtrl_Human::CreateHit, która właściwie robi za nas wszystko. Nie wiem jednak zostało uwzględnione sprawdzanie klatek z MDSa by postać nie zadała obrażeń zbyt wcześnie lub zbyt późno.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6474
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
CZ był o wiele łatwiejszy nie ze względu na obrażenia, tylko z powodu mechaniki w G1, polegającej na przerywaniu animacji przeciwnika po otrzymaniu obrażeń. Sam opracowałem taki system i zaimplementowałem go do L'Hivera. Mod zrobił się nieco łatwiejszy, ale i tak był nadal trudny właśnie z braku tej mechniki przerywania animacji przeciwnika.

No, widzę ze ekipa porządna, nawet bardzo porządna.
Moje praca zazwyczaj polega na tym, że Simen próbuje coś zrobić sam, potem przychodzi do mnie z problemem i ja go rozwiązuję. Mówię mu żeby pokazał coś, bo pewnie tam coś źle zrobił, a on się upiera, że dobrze zrobił. Po długiej konwersacji okazuje się, że miałem rację  :lol2:
To... to... prawda :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Revisioned
#50 2020-03-22, 13:55(Ostatnia zmiana: 2020-03-22, 14:21)
Cytuj
1. Nowe zadania w modzie najprędzej będą przypominać fedexy.

@Simen czy chodzi o zadania rozpoczynane za sprawa jakiś dokumnetów (jak zadanie Chromanin z Gothica 1)? Jeśli tak, to mam pomysł na jedno takie zadanie opisane mocno obrazowo):

Bezimienny przy ciele jednego z bandytów, których możemy iść zabić z Cavalornem znajduje list, kawałek starej mapy oraz pierścień z popękanym rubinem w kształcie topora. Z treści listu wynika, że gdzieś na obszarze zaznaczonym na mapie (umiejscowiony w jakieś lokacji dodanej przez L'Hivern, najlepiej taką wymagającą dobrze rozwiniętego bohatera i dobrego ekwipunku, do której dostanie się przed 3 rozdziałem jest niemalże niemożliwe) odbywa się od dekad próba męstwa i waleczności, której zwycięstwa zdobędzie łaskę trzech bogów oraz niewyobrażalnie wyjątkową nagrodę. Na miejscu odkrywamy coś na kształt areny otoczonej kolumnami, a na niej ciała oraz szkielety poległych wojowników, najemników, bandytów z takimi samymi listami jak nas i pierścieniami. Zakładamy pierścień (bez tego nie możemy wkroczyć na arenę) i w chwili wkroczenia na nią pojawia się grupa czterech szkieletów, po której pokonaniu zostajemy uleczeni i pojawia się jeden silny nieumarły przeciwnik w starej zbroi z symbolem płomienia oraz dwuręczny ognistym mieczem. Po krótkim dialogu (Za Boga Ognia i Sprawiedliwości Innosa) rusza na nas i po jego pokonaniu on znika wraz z bronią. Po uleczeniu pojawia się koleiny wróg z czaszką na piersi pancerza z mieczem jednoręcznym, którego klingę otacza mroczna aura oraz tarczą mówi (Za Pana Chaosu i Mroku Beliara). Również po pokonaniu znika z całym ekwipunkiem i po uleczeni pojawia się ostatni wojowniki w zbroi Wodnego Gregu i Okuta żelazem piką bojową otoczoną niebieska, jakby wodą aurą mówiąc (W imię Równowagi Adanosa). Po jego pokonaniu przed wejściem na arenę materializują się trzy runy z wizerunkami Innos, Adanosa i Beliara. Po wybraniu jednie pozostałe znikają, a po obejrzeniu runy w ekwipunku okazuje się, iż jest to runa teleportacja. Po jej użyciu pojawiamy się w komnacie na której końcu jest posąg jednego z bogów (zależnie od runy jaka wybraliśmy) i znajdujemy na jednym stole broń, którą walczył jeden z poległych wojowników oraz jego pancerz. Gdzieś można, by tez umieścić kamień lub runę teleportacji przed areną.

Tak się zastanawiam czy skoro Innos i Beliar mają swoje kapliczki przy, których możemy się modlić to Adanos tez powinien swoją mieć. W końcu tez jest bogiem, mającym własnych wyznawców jak chodziarzy magowie wody.

Planujecie jakieś fedexy dotyczące Wodnego Kręgu?         
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Zapytam tak całkowicie offtopowo....

@Taigh19 co Ty masz z tymi chodziarzami? Już kolejny raz ich wspominasz... :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Werewolf Bo to forum, więc pisząc tutaj uważam tylko, aby komentarze był zrozumiały i nie miał jakiś rażących błędów. Jak bym pisał książkę lub opowiadanie to bym takich powtórzeń zdecydowanie bardziej unikał.
 

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podczas ponownego oglądana materiału arhona o Gothic Sequel coś mi się przypomniało. W intrze do Gothica II widać jak magiczny piorun odłupuje kawałek wierzy, która spada na skazańca. Dobrym posunięciem (tak myślę) będzie wprowadzenie widocznego zniszczenia tej wieży na zamku w GD. Moglibyście też dodać parę ciał knechtów, bo przecież po ataku smoków powinno być kilku zabitych, a w tak krótkim czasie nie zdążyli by ich chyba pochować

Skoro npc mają mieć się bardziej różnic w ubiorach, to moglibyście dodać kilkunastu postaciom w dzielnicy portowej podniszczone/poszarpane ubrania. Według dialogów dzielnica portowa do najbiedniejsza część miasta więc to jak najbardziej miało by sens fabularny i podbijało klimat oraz atmosferę.

Jeśli nie byłby to zbytni problem to dobrze tez byłoby trochę rozbudować rutyny postaci i ich nowe animacje (może Gother, by wam coś mógł użyczyć?).

Myśleliście, aby dodać do tych nowych lokacji jakąś nową ścieżkę dźwiękową np z CZ, Gothica 3 (wiem że jest też jakiś jeden utwór niewykorzystany w Gothic II NK), Risen?

Rozumiem, że walka z Krukiem tez zostanie ulepszona?

Wybaczcie, że pytam, ale ciekawość mnie zżera. Będzie Miecz Runiczny (a la CZ) lub Uriziel?:)
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6474
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1. Nad tą dziurą w zamku się zastanawiałem, z drugiej strony nie mam już intra nagranego tylko ingame i tam tej dziury nie ma.
2. Nie wiem skąd przypuszczenie, że atak smoków był chwilę wcześniej, ani tym bardziej czemu nie mieliby zebrać ciał towarzyszy do czasu przybycia Beziego.
3. Poszarpane, podniszczone ubrania są już wprowadzone do gry, ale i tak postaram się zwiększyć ich ilość.
4. Na rozwinięcie rutyn możesz liczyć, ale na pomoc Gothera raczej nie.
5. Zastanawiałem się nad tym, jeszcze nie wiem.
6. Już została ulepszona, podobnie walka z Klucznikiem, z Czarnym Magiem, a teraz z Archolem :)
7. Nope.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simen Dzięki za odpowiedz. Sądziłem już, że mi nie odpowiesz bo się obraziłeś.
 
Cytuj
2. Nie wiem skąd przypuszczenie, że atak smoków był chwilę wcześniej, ani tym bardziej czemu nie mieliby zebrać ciał towarzyszy do czasu przybycia Beziego.

Bo Jergan (człowiek, którego spotykamy idąc do zamku) mówi, że przychodzi z zamku i wysłali go by znalazł zaginionych ludzi, którzy uciekli podczas ataku smoków oraz sprawdzić teren. Nigdy nie dowodziłem większą ilością ludzi, ale wydaje mi się, że wysyłanie kogoś po zaginionych niedługo po ich zniknięciu. Dlatego uważam, że atak smoków musiał nastąpić parę godzin (może dzień) przed przybyciem Bezia do GD.

Właściwie jak długo jest robiony mod, od 2018, 2019?

Cytuj
(jak zadanie Chromanin z Gothica 1)? Jeśli tak, to mam pomysł na jedno takie zadanie opisane mocno obrazowo):

Bezimienny przy ciele jednego z bandytów, których możemy iść zabić z Cavalornem znajduje list, kawałek starej mapy oraz pierścień z popękanym rubinem w kształcie topora. Z treści listu wynika, że gdzieś na obszarze zaznaczonym na mapie (umiejscowiony w jakieś lokacji dodanej przez L'Hivern, najlepiej taką wymagającą dobrze rozwiniętego bohatera i dobrego ekwipunku, do której dostanie się przed 3 rozdziałem jest niemalże niemożliwe) odbywa się od dekad próba męstwa i waleczności, której zwycięstwa zdobędzie łaskę trzech bogów oraz niewyobrażalnie wyjątkową nagrodę. Na miejscu odkrywamy coś na kształt areny otoczonej kolumnami, a na niej ciała oraz szkielety poległych wojowników, najemników, bandytów z takimi samymi listami jak nas i pierścieniami. Zakładamy pierścień (bez tego nie możemy wkroczyć na arenę) i w chwili wkroczenia na nią pojawia się grupa czterech szkieletów, po której pokonaniu zostajemy uleczeni i pojawia się jeden silny nieumarły przeciwnik w starej zbroi z symbolem płomienia oraz dwuręczny ognistym mieczem. Po krótkim dialogu (Za Boga Ognia i Sprawiedliwości Innosa) rusza na nas i po jego pokonaniu on znika wraz z bronią. Po uleczeniu pojawia się koleiny wróg z czaszką na piersi pancerza z mieczem jednoręcznym, którego klingę otacza mroczna aura oraz tarczą mówi (Za Pana Chaosu i Mroku Beliara). Również po pokonaniu znika z całym ekwipunkiem i po uleczeni pojawia się ostatni wojowniki w zbroi Wodnego Gregu i Okuta żelazem piką bojową otoczoną niebieska, jakby wodą aurą mówiąc (W imię Równowagi Adanosa). Po jego pokonaniu przed wejściem na arenę materializują się trzy runy z wizerunkami Innos, Adanosa i Beliara. Po wybraniu jednie pozostałe znikają, a po obejrzeniu runy w ekwipunku okazuje się, iż jest to runa teleportacja. Po jej użyciu pojawiamy się w komnacie na której końcu jest posąg jednego z bogów (zależnie od runy jaka wybraliśmy) i znajdujemy na jednym stole broń, którą walczył jeden z poległych wojowników oraz jego pancerz. Gdzieś można, by tez umieścić kamień lub runę teleportacji przed areną.

Tak się zastanawiam czy skoro Innos i Beliar mają swoje kapliczki przy, których możemy się modlić to Adanos tez powinien swoją mieć. W końcu tez jest bogiem, mającym własnych wyznawców jak chodziarzy magowie wody.

Planujecie jakieś fedexy dotyczące Wodnego Kręgu?

Myślałeś nad czymś takim? Zamierzasz ulepszyć eq (dodać obsługę myszką i kategorie jak w pierwszym Gothic lub Risen)?

Czy w Opuszczonej Kopalni będą jakieś listy/notatki przy szkieletach opisujące wydarzenia sprzed zawalenia/trochę po zawaleniu?

Ile będzie pancerzy bezgildinych, które Bezimienny będzie mógł zdobyć? Planujecie zaimplementować przeliście gry scieszką bezgildiną (tylko ulepszoną i bardziej odmienną od trzech podstawowych)?
 

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Moim zdaniem ścieżka bezgildyjna była mało ciekawa jak grywałem w Atariarze, więc raczej średnio się przyjmie. Chyba, że ekipa by zrobiła ją tak, by ją urozmaicić na ciekawsze sposoby.
 

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Revisioned
#57 2020-03-25, 11:59(Ostatnia zmiana: 2020-03-25, 13:04)
Cytuj
Moim zdaniem ścieżka bezgildyjna była mało ciekawa jak grywałem w Atariarze, więc raczej średnio się przyjmie. Chyba, że ekipa by zrobiła ją tak, by ją urozmaicić na ciekawsze sposoby.

@Delph(Delphoxed) Właśnie o to mi chodziło, by ją bardziej urozmaicić. Zmianami w niektórych dialogach i zadaniach, nowymi niewystępującymi w innych gildiach sposobami wykonania zadań, czy innymi nagrodami.

Jak będzie wyglądał zen Opuszczonej Kopalni? Myśleliście o tym aby dodać tam gniazdo pełzaczy, w którym było by kilka ciekawych przedmiotów np: zbroja knechta.

Planujecie w jakimś liście lub innej wiadomości zaznaczyć, że ludzie nosaczy zbroje knechta (straż królewska) jest swego rodzaju elitą?

Czy rutyny postaci będą się zmieniać co rozdział, nawiązując do wydarzeń.

Będą hełmy? Będzie możliwość założenia/zdjęcia kaptura w szacie maga ognia i ciężkim pancerzu paladyna? Czy zbroje knechtów będą miały swoje lekkie i ciężkie wersje (wyglądające jak Gothic Sequel)?
 

czapla1024

czapla1024

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy

czapla1024

[G2NK] Revisioned
#58 2020-03-25, 14:45(Ostatnia zmiana: 2020-03-25, 14:54)
@Taigh19 Nie wszyscy widzą w tym modzie okazję do urozmaicenia Gothica 2 nową zawartością, niezależnie od jakości ich wykonania. Czytając oryginalny post Simena uznałem, że Revisioned ma na celu poprawienie wszelkich bolączek trawiących grę przy utrzymaniu całości tak vanilla jak to tylko możliwe. Dlatego nie wyobrażam sobie dodawania tak dużych zmian jak ścieżka bezgildyjna, boskie areny czy zupełnie nowi bossowie. Oczywiście o wszystkim ostatecznie zadecyduje Simen, niemniej w przypadku ewentualnego wprowadzenia tak dużych dodatków byłbym (i prawdopodobnie nie tylko ja) bardzo zainteresowany opcją wyłączenia takich rzeczy, podobnie jak to zrobił pawbuj w Nieoficjalnym Patchu (który zresztą powstawał z analogicznymi założeniami), tak żeby jak najwięcej graczy mogło cieszyć się modem.
 

Riv

Riv

Użytkownicy
posty91
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jestem podobnego zdania co pan wyżej, może za wyjątkiem bossów, tutaj myślę, że ulepszenie walk z istniejącymi już byłoby całkiem dobre, bo Smokom czy Krukowi bardzo brakuje flavouru. W dodatku jeśli potrzebny byłby ktoś do testowania/podrzucania pomysłów, to chętnie mogę pomóc, tak jak to robiłem z Nieoficjalnym Patchem Mareva/Pawbuja do G1.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry