[G2NK] Czas Zapłaty 2.0 55754 82

O temacie

Autor Fabio

Zaczęty 13.03.2020 roku

Wyświetleń 55754

Odpowiedzi 82

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Czas Zapłaty 2.0
#20 2020-03-15, 18:07(Ostatnia zmiana: 2020-03-15, 18:16)
@Fabio Zapomniałem napisać, że często w zadaniach było tak, iż nie mieliśmy w dialogach oraz dzienniku wystarczających informacji/wskazówek odnośnie tego, gdzie mamy się udać. Gdyby nie poradnik, nie wiedziałbym gdzie się udać. To tez zostanie poprawione?

Odnośnie autorskich zasobów... Prośba o pomoc przy projekcie czy rady odnośnie nowinek skryptowych wchodzą u was w grę?   
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Trzeba przyznać ze decyzja o przeniesieniu tego na G2  jest odważna ale i mądra no cóż GL&HF
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Fabio Zapomniałem napisać, że często w zadaniach było tak, iż nie mieliśmy w dialogach oraz dzienniku wystarczających informacji/wskazówek odnośnie tego, gdzie mamy się udać. Gdyby nie poradnik, nie wiedziałbym gdzie się udać. To tez zostanie poprawione?

Odnośnie autorskich zasobów... Prośba o pomoc przy projekcie czy rady odnośnie nowinek skryptowych wchodzą u was w grę?

W dialogach nie wiem, ale w dzienniku bez problemu można będzie to dodawać. Pod uwagę takie rzeczy też będą brane. Tam są zazwyczaj krótkie wpisy informacyjne, a jest to istotne, bo nie każdy gracz robi zadania po kolei, a jeśli w dzienniku będzie zbyt ogólnikowo, to będzie miał problem.

Co masz na myśli poprzez pomoc w projekcie? Wszelkie sugestie oczywiście możesz podrzucać, jak najbardziej.

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Fabio Chodziło mi o to, że mogliście zapytać kogoś o radę, kto już zrobił to nad czym wasi skryptorzy teraz palcują jak np obrażenia obszarowe. To tylko sugestia. Nie wiem czy macie to w planach, ale na końcu pracy moglibyście trochę przyciemnić kolory, bo są kapkę za jasne.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
W ogóle to zadanie zleca nam Raczka i w nagrodę możemy wybrać sobie jedną z trzech rzeczy i jedną z nich jest pancerz Magnata. Moglibyście to trochę zmienić, że nie pancerz Magnata tylko coś mniej rzucającego się w oczy (...)
Ja tylko tutaj dopowiem, że za to zadanie, zlecane przez Harforda, wszystkie nagrody do wyboru były niedorzecznie wysokie. I o to chodziło, bo na koniec zleceniodawca robił nas w konia.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Jao Dzięki za sprostowanie. Jak wcześniej pisałem parę lat temu grałem w Czas Zapłaty i braki w pamieć są naturalne.
 

drikus

drikus

Użytkownicy
posty8
Propsy49
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Na prawdę chciałbym szczerze podziękować ekipie, która wzięła się za remake modyfikacji. Po screenach nie można jeszcze za dużo powiedzieć, ale patrząc na temat ogólnie i widząc liste ludzi odpowiedzialnych za projekt to raczej można być spokojnym jeśli chodzi o jakość produkcji.

Subiektywnie, to co najbardziej mi się nie podobało w CZ to niektóre dialogi. Pamiętam, że było sporo niepotrzebnych wulgaryzmów i odniesień do chędożenia, które nijak pasują do Gothica. Przykład "Ja tam wolę umrzeć z kutasem w ustach dziwki i flaszką w dłoni, niż w szczękach rekina." wypowiedziane przez Hanka. Dialog całkowicie OK, ale w uniwersum Gothica wzbudził we mnie jedynie zażenowanie. Fajnie byłoby wprowadzić  więcej autentyczności i powywalać takie "perełki" (oczywiście, to tylko moje zdanie)

Z pozostałych rzeczy -  fajnie, że będzie optymalizacja pod DX11. 

Powodzenia :)
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Skupiamy się raczej na poprawieniu tego, co faktycznie uniemożliwiało rozgrywkę. Nie chcemy psuć bądź naprawiać tej modyfikacji pod kątem wątku lub wątków fabularnych. Będzie kilka zmian, ale nie będą one radykalne. 
Imo dobrym kierunkiem byłoby przepisanie dialogów w jakimś stopniu. Poza bugami, największy problem jaki osobiście moim zdaniem miał oryginalny CZ to fakt, że od 4 rozdziału widać, że scenariusz był pisany przez zupełnie inne osoby. Może to wrażenie, które odniosłem przez fakt, że ogólnie od tego momentu rozgrywka była trochę miałka, ale dzielę się odczuciami.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Myśleliście może nad tym aby pod koniec prac na modem, jak wszystkie dialogi będą napisane i wprowadzone do gry, poprosić quascha o zdubbingowanie postaci i nagranie SVM. Dubbing zrobiony przez jego ekipę na pewno podniósł by poziom wczucia się w moda oraz klimat (które już w oryginale, pomijając irytację bugi i niektóre dialogi, były na naprawdę wysoki poziomie).
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Myśleliście może nad tym aby pod koniec prac na modem, jak wszystkie dialogi będą napisane i wprowadzone do gry, poprosić quascha o zdubbingowanie postaci i nagranie SVM. Dubbing zrobiony przez jego ekipę na pewno podniósł by poziom wczucia się w moda oraz klimat (które już w oryginale, pomijając irytację bugi i niektóre dialogi, były na naprawdę wysoki poziomie).

Za wcześnie jest na to, by mówić o takich rzeczach jak dubbing. Wiadomo, spoko jakby się pojawił, ale my się tym zajmować nie będziemy. Z projektów, które skupiały się na dubbingu do tej modyfikacji, najciekawszym według mnie był "Czas Wypłaty", ale prawdopodobnie nigdy nie ujrzy on światła dziennego. Obecnie tylko Bractwo Spolszczenia mogłoby ogarnąć taki dubbing, bo znają się na rzeczy, ale to już zależy od nich. Gdybym miał jakieś informacje na temat ich planów co do tego dubbingu — na pewno wstrzymalibyśmy się z premierą, by upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Sam jednak nie chciałbym brać na barki spraw dubbingowych, co najwyżej pomóc w rozeznaniu przy postaciach, ale i na to jest za wcześnie. Poza tym, obecnie z tego, co wiem, robią raczej sporą liczbę projektów. Raczej stawiałbym na to, że dubbingu nie będzie.

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Fabio Rozumiem. Właśnie zacząłem oglądać serie Zagrajmy w Czas Zapłaty od Silverek i chciałem się zapytać czy wygląd menusów oraz paski kinowe podczas rozmów i cutscenek zostaną. Wygląd menu jest bardzo ładny i co najważniejsze klimatyczny (można, by tylko poprawić podświetlenie wybranej pozycji menu na bardziej widoczny), a same paski kinowe też mogłyby zostać. Bierzecie pod uwagę możliwość zrobieniu jakiegoś własnego intra na silniku Gothic 2, bo ten początkowy filmik z pierwszego Gothica trochę nie pasuje do samej historii moda. Zaś ten obrazek z tekstem jest estetyczny, ale jednak dzisiaj wyglądał to trochę biednie.   
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Fabio Rozumiem. Właśnie zacząłem oglądać serie Zagrajmy w Czas Zapłaty od Silverek i chciałem się zapytać czy wygląd menusów oraz paski kinowe podczas rozmów i cutscenek zostaną. Wygląd menu jest bardzo ładny i co najważniejsze klimatyczny (można, by tylko poprawić podświetlenie wybranej pozycji menu na bardziej widoczny), a same paski kinowe też mogłyby zostać. Bierzecie pod uwagę możliwość zrobieniu jakiegoś własnego intra na silniku Gothic 2, bo ten początkowy filmik z pierwszego Gothica trochę nie pasuje do samej historii moda. Zaś ten obrazek z tekstem jest estetyczny, ale jednak dzisiaj wyglądał to trochę biednie.

Intro Czasu Zapłaty miało być raczej krótkim wstępem do gry. Wydaje mi się, że nie będziemy go zmieniać.

Co do wyglądu grafik — menu będzie lekko zmienione (chodzi o czcionki, które są nieczytelne, tekstury tła zostaną), a paski kinowe także się pojawią — ustawione na domyślne, ale z możliwością wyłączenia ich w opcji menu. No i na pewno kilka/naście dodatkowych opcji konfiguracyjnych w menu, ale to raczej dla wygody, piszę o tym tak informacyjnie.

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Czas Zapłaty 2.0
#32 2020-03-16, 17:22(Ostatnia zmiana: 2020-03-16, 17:33)
@Fabio Z tym intrem chodziło mi o to, że to mogłaby najwyżej minutowa scenka. Coś w stylu że leci kamera przez morze narrator opowiada o tym, iż piraci się rozzuchwalili i to co było napisane na tamtej grafice, po czym kamera przybliża się do statku, niebo zapełniają szare chmury i po krótkim czarnym ekranie pojawia się wcześniej wspomniana grafika statku na wzburzonym morzy i dźwięki burzy. Mogę spróbować zrobić to intro jeśli chcesz.

A można się dowiedzieć dokładniej co to za dodatkowe opcje konfiguracyjne o czy można się jeszcze do końca tego miesiąca spodziewać jakiś nowych screenow, czy czekać cierpliwie na kwiecień?

Planujecie dodać możliwość smażenia kilku lub wszystkich kawałków mięsa?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Fabio Z tym intrem chodziło mi o to, że to mogłaby najwyżej minutowa scenka. Coś w stylu że leci kamera przez morze narrator opowiada o tym, iż piraci się rozzuchwalili i to co było napisane na tamtej grafice, po czym kamera przybliża się do statku, niebo zapełniają szare chmury i po krótkim czarnym ekranie pojawia się wcześniej wspomniana grafika statku na wzburzonym morzy i dźwięki burzy. Mogę spróbować zrobić to intro jeśli chcesz.

A można się dowiedzieć dokładniej co to za dodatkowe opcje konfiguracyjne o czy można się jeszcze do końca tego miesiąca spodziewać jakiś nowych screenow, czy czekać cierpliwie na kwiecień?

Planujecie dodać możliwość smażenia kilku lub wszystkich kawałków mięsa?

Spokojnie, nie wszystko naraz, bo nie ma to sensu, potem nie będzie o czym dyskutować. :D
Nie jestem zwolennikiem pisania czegoś typu "więcej informacji podamy w kwietniu", gdzie w kwietniu możemy ich nie podać, takie terminy na siłę są bezsensu. Na razie nie wypowiem się w przypadku tych dwóch kwestii.

Pozdrawiam.

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Fabio Dobrze, tylko ostatnie pytanie i spokojne czekam na więcej informacji o dalszych pracach od was. Planujecie zrobić kanał na Youtube lu facebooka poświęconego modowi Czas Zapłaty 2.0?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Fabio Dobrze, tylko ostatnie pytanie i spokojne czekam na więcej informacji o dalszych pracach od was. Planujecie zrobić kanał na Youtube lu facebooka poświęconego modowi Czas Zapłaty 2.0?

Nie, nie będziemy się w coś takiego bawić, szkoda czasu. Na Youtube coś się pojawi, ale będą to raczej prywatne konta.

Czarny_Judasz

Czarny_Judasz

Użytkownicy
posty12
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Świetnie się prezentuje XD
 

PanPink

PanPink

Użytkownicy
posty37
Propsy50
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Niby siurek sie unosi, ale pamiętam, ze Fabio zapowiadał chyba Z życia złodzieja 2 i nic z tego nie wyszło. Teraz zapowiedział by miec co robic w czasach koronawirusa. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
 
Może i ten sweter jest wieśniacki, ale taki właśnie ma być.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Niby siurek sie unosi, ale pamiętam, ze Fabio zapowiadał chyba Z życia złodzieja 2 i nic z tego nie wyszło. Teraz zapowiedział by miec co robic w czasach koronawirusa. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Czas Zapłaty 2.0 zaczęto robić przed czasami koronawirusa. Z życia złodzieja 2 było zdecydowanie innym projektem, przede wszystkim większym. Istotne jest zaufanie w projekcie/tach, którego przy produkcji tamtego nie było, a tym bardziej dobrej komunikacji. Tutaj jest okej, a sam projekt to w zasadzie przepisanie plus poprawa, więc nie widzę problemu, ale oczywiście chłodne podejście jest wskazane — nie ma co się napalać, dopóki nie wyjdzie.

Zdecydowanie mam co robić, pomagam też sporo przy innych modyfikacjach.

Pozdrawiam.

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Czas Zapłaty 2.0
#39 2020-03-18, 23:08(Ostatnia zmiana: 2020-03-18, 23:25)
To może dziwnie zabrzmi, ale czy moglibyście coś zrobić z długością wyświetlania dialogów? Zdarzały się sytuacje (jak częste to nie powiem, bo dokładnie nie pamiętam, ale na pewno problem występował przy napisach w cutscenkach), iż była ściana tekstu i jakieś 4-5 sekundy na przeczytanie, a czasami jedna linijka np : dwóch, trzech słów okno na ekranie było za długo. Wiem, że animację muszą się skończyć zanim pojawi się kolein okno z napisami, ale chyba moglibyście z tym pokombinować. Sam sobie radziłem z zbyt krótkim czasem sporej ilości dialogu w oknie czytając połowę, a następnie wczytując zapis z przed rozmowy i czytając ten sam dialog od drugiej połowy, ale chyba nie o to chodzi. Wiem, iż pewnie brzmię jak jakiś nieuk, który nie potrafi płynnie czytać, ale według moich informacji nie tylko ja miałem takie problemy.
Moglibyście też poprawić dialog Ricka przy pierwszym spotkaniu rebelianta Toniego (scenka przed mostem po wybraniu się z kompanami na zwiedzenie okolicy), w którym Rick po zabiciu dwóch ludzi z Starego Obozu mówi to Toma "czerwona mendo". Tony nie ma lekkiej zbroi strażnika SO tylko strój rebelianta, która nie jest czerwona.
W sumie jest to dosyć dziwne, że Tony prowadzi nasz drogą do obozu rebeliantów, która przebiega tuż obok jednej z bram do SO (ta w okolicy tego mostu strzęsionego przez dwóch strażników). Rozumiem, ze brama jest zamknięta i nikt nasz nie zobaczy (pomimo tego, iż w oryginale stali tam ludzie z obozu, a fabuła moda rozpoczyna się chwile po rozpoczęciu czwartego rozdziału), ale na logikę jest to mało rozważne, niepotrzebnie ryzykowne. 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry