Kolizja Czaru 338 2

O temacie

Autor IceMan

Zaczęty 9.10.2019 roku

Wyświetleń 338

Odpowiedzi 2

IceMan

IceMan

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy

IceMan

Kolizja Czaru
2019-10-09, 22:16(Ostatnia zmiana: 2019-10-12, 20:04)
Witam,
Skopiowałem sobie czar w G1 dosłownie wszystko nawet jego Pfxy i vfxy w celu zrobienia tzw "słabszej wersji kuli ognia"
Wszystko pięknie działa tak jak chciałem oprócz jednego. Kiedy czar zderzy się np kamieniem to po prostu przelatuje, wchodzi w teksture tzn nie ma efektu uderzenia czyli np plamy czarnej na trawie.
Czar zamieniłem w G1 zamiast "New2"

Czy da się coś z tym zrobić? Jeśli potrzeba jakiś konkretny skrypt to wstawie.
 

IceMan

IceMan

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy
Cóż jest jeszcze jeden większy problem... czar rzucony może być obok celu, a i tak NPC dostaje dmg tak jakby wycelował w niego. Sprawdziłem dać ten czar np za zwykłą kule ognia ustawiając ID czaru na "1" a kule ognia na "55" i o dziwo jest już okej i jest kolizja czaru i jest trafienie tam gdzie stoi NPC, a kula ognia zwykła teraz ma ten błąd... więc teraz się zastanawiam czy jest to gdzieś zdefiniowane w silniku gry?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4016
Propsy3219
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wydaje mi się, że jest to spowodowane tym, że stworzyłeś nowe efekty cząsteczkowe i nadałeś im nieodpowiednią nazwę. Jaka byłaby poprawna? Nie wiem.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry