[Pomocy, szybko] problem z NPC 2279 9

O temacie

Autor Durdlut3

Zaczęty 21.09.2019 roku

Wyświetleń 2279

Odpowiedzi 9

Durdlut3

Durdlut3

Użytkownicy
posty18
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam, dodałem nowego NPC do mojego moda i podczas parsowania skryptów wyskakuje taki błąd:

U:PAR: Expected ',' ( line 26 )
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu


Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Brakuje przecinka w 26 linijce.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Durdlut3

Durdlut3

Użytkownicy
posty18
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu


Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jak masz uruchomione zSpy, a nie pokazuje ci, w którym miejscu jest ten błąd, to bodajże zaraz nad błędem będzie skrypt, w którym on zapewne występuje.

outlander

outlander

Użytkownicy
posty452
Propsy224
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Skoro dodałeś tylko NPC to najprawdopodobniej właśnie tam brakuje.
 

Durdlut3

Durdlut3

Użytkownicy
posty18
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
instance NON_303_Marcel (Npc_Default)
{

//----------Info ogolne----------

name = "Marcel";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_NON;
level = 1;
voice = 4;
id = 303;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 3;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 2;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 21;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 21;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"human_body_Naked0" ,2,0, "Hum_Head_Thief",16,1);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem      (self, ItMw_1H_Club_01);
CreateInvItems  (self,ItMi_Alchemy_Salt_01,12);
//----------Pozostale----------
fight_tactic   =   FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_303;
};
FUNC VOID Rtn_start_303 ()
{
TA_Listen (00,00,23,59,"OW_PATH_1_16");
};

Oto skrypt, nie widzę błędu.
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu


outlander

outlander

Użytkownicy
posty452
Propsy224
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Mdl_SetVisualBody ma za mało argumentów.
 

Durdlut3

Durdlut3

Użytkownicy
posty18
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jakich argumentów?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu


outlander

outlander

Użytkownicy
posty452
Propsy224
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Tych "rzeczy" co są po przecinku w środku funkcji (x,y,z). Brakuje tam pancerza. Jak go nie chcesz, daj po prostu -1 i po sprawie.
 

Durdlut3

Durdlut3

Użytkownicy
posty18
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
OK już działa
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry