[G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0 66151 130

O temacie

Autor Panker

Zaczęty 3.08.2019 roku

Wyświetleń 66151

Odpowiedzi 130

demrumrus

demrumrus

Użytkownicy
posty8
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jest błąd w gothic 1, a mianowicie po wgraniu GI - Anims&DynamicModelsMix.vdf crashuje się gra, gdy się podchodzi lub przegląda w ekwipunku Piekielny Łuk.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@demrumrus Tak, dzięki za info, błąd występuje na różnych przedmiotach, gdy się gra bez DX11. Niestety nie umiem tego naprawić, bo nawet nie wiem co jest tego przyczyną. Tak czy inaczej w najbliższym czasie modyfikacją nie będę się zajmował.
 

wahoonie

wahoonie

Użytkownicy
posty2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hi Panker,

at first: you did a great job with this mod - I like it very much.

If I'm playing Gothic I with "GI - Anims & DynamicModelsMix.vdf" activated, the game aborts with error:

Error-Message

D: MDL: zModel(zCModelProto::Load3DSMAXAsc)

: ASC not found: LAB_PSI_USE.ASC

(https://drive.google.com/file/d/1SYQF4Mu2Wfdj-l9atQjj4TUNSbg_bD9A/view?usp=sharing)

Maybe you know to solve.  :)

Greetings

wahoonie
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@wahoonie Hey, thank you! I'm glad that you like it.
As for your problem, did you install GMDK? https://drive.google.com/drive/folders/1vexJrlwb0HnyrjikekyTnVzQ7lsWQI4F
 

wahoonie

wahoonie

Użytkownicy
posty2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Panker: thank you for your reply.

I copied the files and folders from your GMDK to my Gothic-installation-folder - et voilà - it works now.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty364
Propsy288
Profesjabrak
  • Czas Honoru

Mikotsune
Czas Honoru

[G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0
#126 2021-11-19, 17:07(Ostatnia zmiana: 2021-11-19, 17:18)
Jest błąd z AcrobaticRollingAnim.vdf

1) Brakuje animacji turlania się podczas trzymania czaru w ręce.

2) Podczas biegu z wyciągniętą bronią postać wykonuje skok bez akrobatyki. Fajnie jakby podczas ruchu można było wykonać skok z akrobatyką, zamiast się zatrzymywać, żeby wykonać skok.

3) Po nauczeniu się akrobatyki wszystko działa elegancko, ale jeśli później nauczymy się innego stylu walki to nadpisze on turlanie się po ziemi jeśli mamy wyciągniętą broń z nowym stylem walki i przywróci poprzednią animację kroku w bok.

Trzeba wtedy od nowa załadować Humans_Acrobatic.mds za pomocą kodów*, wtedy się to naprawi i będzie się można turlać z nowym stylem walki.
Chyba, że w jakimś modzie dodano w skryptach sprawdzanie akrobatyki po zmianie stylu walki, wtedy nie będzie problemu.

Można też po prostu zrobić dodatkowy opcjonalny .VDF ze zmienionymi animacjami "HUMANS_<STYL_WALKI>-T_*RUNSTRAFE*.MAN", który dodamy do folderu Data po nauczeniu się akrobatyki. Wtedy obejdzie się bez kodów.

*remove overlaymds humans_acrobatic.mds
       apply overlaymds humans_acrobatic.mds
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Misiek1205

Misiek1205

Użytkownicy
posty28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Do autora. Czy planujesz zaktualizować tekstury, tak aby pokrywały się z modem Kroniki Martyny? Chodzi głównie o teren, trawa drzewa, chodniki itd. Pytam bo grając na texturach Vurt w Kroniki, zauważyłem że czasem trafią się niepodmienione, na łącznikach, czyli że jest np. fragment chodnika z podstawki itd.
 

Misiek1205

Misiek1205

Użytkownicy
posty28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

furlon

furlon

Użytkownicy
posty70
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
czy mogl bys zrobic osobna wstawke roslin z g3 do g1 i g2 wspolgrajaca z wiekszoscia modow
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mod na Steam.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry