instance DIA_GILBERT_GIVEDIARY(C_Info)
{
npc = hun_2018_gilbert;
nr = 2;
condition = dia_gilbert_givediary_condition;
information = dia_gilbert_givediary_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Czy o to chodzi?";
};
func int dia_gilbert_givediary_condition()
{
if Npc_HasItems(hero,ts_gilbertstories == 1) && (DZIENNIKGILBERTA == LOG_RUNNING)
{
return TRUE;
};
};
func void dia_gilbert_givediary_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Gilbert_GiveDiary_1_01"); //Czy o to chodzi?
AI_Output(self,other,"DIA_Gilbert_GiveDiary_1_02"); //Tak! Niestety nie mam nic, co mogłoby przydać się tobie, wojownikowi...
AI_Output(other,self,"DIA_Gilbert_GiveDiary_1_03"); //Nic nie szkodzi.
B_GiveInvItems(other,self,ts_gilbertstories,1);
finishquest_gilbertsdiary();
};
Czy spotkał się ktoś z was kiedyś z czymś takim, że ten warunek nie działa mimo iż mamy item? Nie w każdym dialogu, tylko w tym. To jakaś blokada przed dodawaniem zbyt dużej ilości gównoquestów czy ja coś źle zrobiłem i nie widzę? Mam wrażenie, że w ER też nie zawsze działało tyle, że z rudą. Ale tutaj wyrzucenie i podniesienie przedmiotu ponownie nie pomaga.