[G2NK] Gothic 2 Plus PL 18006 18

O temacie

Autor lucki666

Zaczęty 13.06.2019 roku

Wyświetleń 18006

Odpowiedzi 18

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

lucki666

[G2NK] Gothic 2 Plus PL
2019-06-13, 19:50(Ostatnia zmiana: 2019-06-14, 20:43)
Gothic 2: Noc Kruka Plus PL
autor: Lucki

Głównym założeniem modyfikacji jest większy nacisk na gameplay, zadania, fabułę i eksplorację.  Również zostały udoskonalone i rozszerzone wiele dotychczasowych systemów i rozwiązań.

Najważniejsze zmiany:


  • - Zmieniono poważnie zbieranie mniej wartościowych przedmiotów porozrzucanych po świecie.
Większość usunięto i zrekompensowano to licznymi sakiewkami na mapie. Różnorakie zioła nie są już dosłownie wszędzie, lecz skumulowano je liczniej na mniejszych obszarach. Alchemia nadal pełni ważny aspekt rozgrywki. Ograniczono jednak czasochłonne podnoszenie każdej rośliny w świecie, na rzecz miejscowego zatrzymania się i zebrania odnalezionych połaci ziół.
  • - Nacisk na eksploracje.
Przebudowano ekwipunek u handlarzy i na nowo zostały przemyślane i naniesione przedmioty w świecie. Pozwala to stopniowo zdobywać lepszy ekwipunek wraz z postępem fabuły, a zboczenie z głównego wątku jest dodatkowo nagradzane jeszcze lepszym sprzętem.
  • - Dodano 31 mino-bossów.
Specjalne, potężnie wersje znanych potworów i ludzi, rozsypane po całym świecie w 4 poziomach trudności (odpowiednio dla rozdziałów 2-5). Strzegą potężniejszych przedmiotów, ale przez to stanowią również większe wyzwanie.
  • - Zmiany w atrybutach i umiejętnościach bojowych.
Czy nie miałeś tak, ze trzymałeś eliksiry/tabliczki itp. długo w ekwipunku czy skrzyni, by móc użyć ich dopiero, gdy umiejętności będą droższe oraz aby mieć większe profity? To już koniec! Od teraz po przekroczeniu 30 punktów atrybutu oraz umiejętności bojowych, koszt zawsze będzie wynosił 2PN/atrybut, by rozwój postaci był płynny. Ponadto zmniejszono liczbę tabliczek i ich premii oraz na nowo je rozmieszczono, jak także smocze korzenie, goblińskie jagody i szczaw królewski (również do znalezienia w Górniczej dolinie i Jarkędarze).
Usunięto wszystkie Kamienne tabliczki życia i dodano ją do początkowej puli punktów trafień(teraz wynosi 200), jak również ustawiono 10 punktów życia/zdobyty poziom bohatera.

  • - Zwiększony poziom trudności.
Poprzez płynniejszy rozwój postaci delikatnie zmodyfikowano obrażenia i obronę większości stworzeń, a także parametry pancerzy.

Pomniejsze zmiany/ ulepszenia:

  • - Dodano bierną regenerację zdrowia 1HP/10s i many 1MANA/60s, która jeszcze bardziej przyspiesza przy szatach Maga Ognia(3,2,1/sekundę), co pozwala lepiej dysponować miksturami many poza walką.
Jest to niewielka rekompensata za zwiększony poziom trudności, a magowie stają się prawdziwymi czarodziejami, którzy już nie muszą walczyć ze słabszymi przeciwnikami zardzewiałymi mieczami by oszczędzić manę
  • - Zmiany w kowalstwie. Wymagane dodatkowe przedmioty do stworzenia zależnie od potęgi przedmiotu, a wraz z ulepszonym systemem przedmiotów u handlarzy, wykute bronie, stają się na prawdę atrakcyjne. Można teraz wykuwać również bronie dwuręczne!
Dodano górnictwo i rozmieszczono wiele złóż rud po całym świecie. By stworzyć broń należy również przetopić zdobytą rudę żelaza na sztabki, jak i wyciągnąć klingę rozmontowując zardzewiałe miecze. Każda broń wymaga dodatkowych składników z potworów, jak i minerałów(siarka, ametyst itp.)
  • - Zmiany w runach.
Rzadziej używane  zaklęcia stały się bardziej atrakcyjne. Poważnie zmieniono czary przyzywające. Teraz przywołańce mają mniejszy atak, lecz dużo więcej życia oraz regenerację, przez co skuteczniej biorą na siebie zagrożenie. Zmiany podobnie jak w kowalstwie dotknęły przedmioty wymagane do stworzenia run.
  • - Zmiany we włamywaniu.
Skrzynie mają 4 poziomy trudności: skrzynia rabusia, skrzynia włamywacza, skrzynia łupieżcy oraz skrzynia arcymistrza. Zamki posiadają zawsze parzystą liczbę przesunięć, po tyle samo prawych i lewych.
  • - Zmiany w samych przedmiotach i ich parametrach.
Im większe zagrożenie stwarzają potwory napotkane na drodze oraz im większy postęp fabularny, tym ekwipunek do zdobycia jest lepszy. Bronie paladyna jak i kostury maga maja teraz bonusy do many. Dodano wiele  nowych przedmiotów. Pancerzy, amuletów, pierścieni, pasów i broni wraz z nowymi teksturami . Nawet bronie orków są teraz użyteczne na niektórych etapach rozwoju postaci!
  • - Niewielkie zmiany w liczbie punktów nauki do wyuczenia umiejętności.
Punkty nauki wielu umiejętności uległy NIEWIELKIM zmianom zależnie od przydatności. Jedynie w poważny sposób zmniejszono koszty nauki wykuwania mieczy, gdyż nauka kolejnych, lepszych broni sprawia, iż wcześniejsze stają się dużo mniej użyteczne.
  • - Większe profity za wybór czeladnika.
Wcześniej wybór kowala Harada dawał najwięcej profitów, poprzez szybsze i łatwiejsze zdobycie potężniejszych mieczy. Teraz wraz z nowym systemem kowalstwa i trudniejszym pozyskiwaniem składników na nie, dochód jest nieco mniejszy. Lecz i tak czeladnik Bospera teraz szybciej nauczy się pozyskiwania podstawowych trofeów  zwierząt, a nawet skórowania gadów. A czeladnik Constantina wyuczy się  unikatowej nowej receptury, dającą bierną korzyść przez całą grę.

Dodano:

  • - Tereny o dużym poziomie trudności za palisadą w Górniczej dolinie z modyfikacji Wasteland: Miasto orków, wejście przy Starej kopalni, Kanion trolla, wyżynę nad Zawalona kopalnią, dawny obóz Quentina, zatopiona wieżę Xardasa, Klasztor zmiennokształtnych, Wieża mgieł, obóz Bractwa, Nowy obóz, Cmętarzysko orków, jaskinie Czarnych goblinów, lochy pod Starym obozem.
  • - Kilka mniejszych terenów i lokacji na wyspie Khorinis, poprzez zagospodarowanie pustych przestrzeni. Dodano tam VOBy i potwory.
  • - Wiele nowych broni do walki w zwarciu, wymagających zręczności, dystansowych, a także specjalne kostury dla magów i  kilka magicznych łuków dla łowcy.
  • - Ponad 50 wyglądów nowych pancerzy, których używają NPC, jak również 14 do zdobycia dla bohatera.
  • - Nowe tekstury przedmiotów i przetasowanie ich ze starymi.

Pozostałe:

  • - Gildyjni NPC nie zaczepia już bohatera, gdy ten ma niewłaściwy pancerz.
  • - Zmiany w cenach przedmiotów.
  • - Handlarze podzieleni na specjalizacje handlu: broń biała, łuki, kusze, rośliny, mikstury, czary...
  • - Tawerna Orlana staje się "domem" bohatera, gdzie można znaleźć kilka pustych skrzyń i najpotrzebniejsze przyrządy rzemieślnicze.
  • - Wielu NPC z którymi przychodzi nam podróżować lub ratować ich, dostało większą liczbę życia. Niewielkie zmiany w atrybutach NPC.
  • - Bagienny smok znajduje się teraz w obozie Bractwa. Ponadto smoki utraciły zdolność regeneracji życia, zyskując ich większą pulę.

- I wiele innych...

Prace na bardzo zaawansowanym etapie.
Premiera: Wakacje 2019.

Album


 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Usunięcie roślin z gry to jedna z najgorszych zmian, którą wprowadzasz w tym modzie, chociażby z tego względu, że mapa stanie się przez to bardziej uboga. Chujowe pancerze z lhivera widoczne na ssach nie zachęcają, plus dzik to jakiś cerb, może cerber od razu xD. Zapowiada się słabo, kolejny addon, który próbuje być Returningiem (co jest straszne). Pomysł ze skrzyniami trochę mi się spodobał, ale te nazwy są chujowe, np. skrzynia arcymistrza, gdzie musiałaby być bardzo umowna, wszak arcymistrzów jest tylu co nic.  Zmianę ze smokiem uważam za inwazyjną, chodziło o to, że po pojawieniu się w miejscu, w którym był oryginalnie w G2NK powstały tam bagna, których wcześniej nie było.

PS. Czemu służą nowe tereny (zapewne URKADZIONE z LHIVERA)? Temu samemu co w Returningu tj. pójście do nich dla "podexpienia" i "wyczyszczenia" ich? Bo jak tak, to podziękuje za takie sztuczne wydłużanie miejsca.

Mimo wszystko, życzę powodzenia.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Część zmian brzmi nawet interesująco, część z kolei jest tak absurdalna, że zastanawiam się po co w ogóle robisz ten projekt. Ze swoim modem jestem na takim etapie, że przebijam Twój zawartością, a nawet bym nie myślał, by go teraz zapowiadać. Niemniej, również życzę powodzenia.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Zamiast usuwać rośliny to może popracuj/cie nad ognikiem i zrobicie jak w returningu, bo nie wszystko tam jest do hejtowania zwłaszcza aspekt innowacyjny jest wart przenoszenia gdzie indziej i sprawcie aby nasz w Nk bezużyteczny ognik stal się użyteczny i zbierał cały ten szmelc zamiast go usuwać.
Zbieranie roślin to tez jakiś fragment gry i nadaje to pewien klimat po za tym usuwanie ich to jak zabijanie alchemii
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Akurat Tizgarze nie bez kozery pytałem Cię o tego ognika, bo byłem zaintrygowany :p
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
W dobie modów jakie teraz mamy ( Returning / Wojna z Orkami / Przeznaczenie itd.. ) to wątpię żeby ten modzik cieszył się chociaż znikomym zainteresowaniem.

Eksplorować czystego Gothica II to ja mogłem jakieś 15 lat temu. No ale.. Powodzenia żeby nie było, że jestem jakiś cham i gbur.
 

PanPink

PanPink

Użytkownicy
posty34
Propsy50
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Usuń też potwory by gracze nie tracili czasu na walkę i zadania by nie tracić czasu na ich wykonywanie.
 
Może i ten sweter jest wieśniacki, ale taki właśnie ma być.

xXTVCraftXx

xXTVCraftXx

Użytkownicy
Arkhan Qualshy
posty28
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Arkhan Qualshy
Co to za smutne okrojenie Gothica? xD
>usunięcie roślin żeby gracz nie tracił czasu na eksploracje
>eksploracja będzie rozbudowana i nagradzana
>co

Nie wiadomo po co w ogóle przeniosłeś bagiennego smoka.
Nie wiadomo po co w sumie ten mod :c

Usuń rozdziały 2-5, żeby gracz nie marnował czasu na przechodzenie gry.
 
Za morzem hen, daleko stąd, gdzie boski fenomen..
Za morzem hen, daleko stąd, gdzie przygód jest godzien..
Za morzem hen, daleko stąd, gdzie dom rodzimy..
Za morzem hen, daleko stąd, gdzie powrót już niemożliwy..


bezi50

bezi50

Użytkownicy
posty53
Propsy5
  • Użytkownicy
Ten mod chyba powinien zwać się Gothic 2 Minus PL.
 

Tendor

Tendor

Użytkownicy
Zenit Team
posty87
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Zenit Team
Mod brzmi interesująco, choć z tymi roślinami to taki bezsens, ale tak czy siak życzę powodzenia. Oceniać można po premierze, choć powinieneś jeszcze przemyśleć parę zmian, aby je zrobić inaczej ;)
 
"Ścieżka przeznaczenia jest długa i kamienista"

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Mod brzmi interesująco, choć z tymi roślinami to taki bezsens, ale tak czy siak życzę powodzenia. Oceniać można po premierze, choć powinieneś jeszcze przemyśleć parę zmian, aby je zrobić inaczej ;)

I nie brać przykładu z tego użytkownika, Zertina zwanego Palladynem.

geronimo

geronimo

Użytkownicy
posty23
Propsy3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Co wyście Panowie tacy jak by was bąk ugryzł?
Większość pomysłów jak dla mnie na plus, a co do pozostałych ...no cóż "zawsze ktoś będzie płakał".
W związku z roślinami, to czy któryś z Was próbował już kiedyś tego systemu że tak go krytykujecie? A co szkodzi spróbować.
Kto z Was w Returningu zbierał sam roślinki (i nie tylko)? Przecież od tego był Ognik. Kto z Was nie wyłączał "animacji podnoszenia przedmiotów"?
Naprawdę nie rozumiem o co cała ta burda. Ja na przykład jestem ciekaw jak by to działało.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Co wyście Panowie tacy jak by was bąk ugryzł?
Większość pomysłów jak dla mnie na plus, a co do pozostałych ...no cóż "zawsze ktoś będzie płakał".
W związku z roślinami, to czy któryś z Was próbował już kiedyś tego systemu że tak go krytykujecie? A co szkodzi spróbować.
Kto z Was w Returningu zbierał sam roślinki (i nie tylko)? Przecież od tego był Ognik. Kto z Was nie wyłączał "animacji podnoszenia przedmiotów"?
Naprawdę nie rozumiem o co cała ta burda. Ja na przykład jestem ciekaw jak by to działało.

To super, ale jest coś takiego jak opinia własna, a taką wyrażać można i taka jest wyrażana w tym temacie. Ponadto były one poparte argumentami. Mam jednak wrażenie, że to ciebie ugryzł bąk.

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty406
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Co wyście Panowie tacy jak by was bąk ugryzł?
Większość pomysłów jak dla mnie na plus, a co do pozostałych ...no cóż "zawsze ktoś będzie płakał".
W związku z roślinami, to czy któryś z Was próbował już kiedyś tego systemu że tak go krytykujecie? A co szkodzi spróbować.
Kto z Was w Returningu zbierał sam roślinki (i nie tylko)? Przecież od tego był Ognik. Kto z Was nie wyłączał "animacji podnoszenia przedmiotów"?
Naprawdę nie rozumiem o co cała ta burda. Ja na przykład jestem ciekaw jak by to działało.

Ale nie zmienia faktu, że nawet z wyłączeniem podnoszenia masz te rośliny i możesz coś z nimi zrobić, chociaż większość osób raczej jej nie wyłącza. xD
Animację można zawsze wyłączyć nawet w modzie.
Poza tym usunięcie roślin do zebrania zepsuje także wizualne aspekty w świecie.
 
while(false) Do();

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Ograniczono jednak czasochłonne podnoszenie każdej rośliny w świecie, na rzecz miejscowego zatrzymania się i zebrania odnalezionych połaci ziół.

Koledzy. Na samym początku jest napisane: OGRANICZONO, a nie zlikwidowano całkowicie.

Policzyłem. Zamiast roślinności porozrzucanych na każdym kroku w świecie, moja modyfikacja oferuje 71 miejsc po 4 rośliny w każdym. Daje to 284 zioła.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Tylko pierwotnie była informacja o usunięciu jak kojarzę, widzę też, że post był edytowany. Warto by o tym wspomnieć. :)

sc00r3

sc00r3

Użytkownicy
posty21
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Wiesz już mniej więcej kiedy wydasz moda?
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
dzik to jakiś cerb, może cerber od razu
Na umieszczonym zdjęciu chodzi o bossa dzików, który nazywa się Cerb. Każdy z ponad 30 bossów ma własne unikalne imię. Spokojnie, zwykle dziki i inne potwory nie maja zmienionych nazw.

Cytuj
Usunięcie roślin z gry to jedna z najgorszych zmian, którą wprowadzasz w tym modzie, chociażby z tego względu, że mapa stanie się przez to bardziej uboga.
Cytuj
Zamiast usuwać rośliny to może popracuj/cie nad ognikiem

Roślinność jest ograniczona, nie usunięta. Zamiast roślinności porozrzucanych na każdym kroku w świecie, moja modyfikacja oferuje 71 miejsc po 4 rośliny w każdym. Daje to 284 zioła. Dodatkowo część można czasem trafić w zwłokach niektórych przeciwników jak np.orkowie czy poszukiwacze.

Cytuj
Wiesz już mniej więcej kiedy wydasz moda?
Prawdopodobnie będzie to na koniec sierpnia.
Modyfikacja jest wstępnie ukończona, ze wszystkiego jestem zadowolony. Obecnie testuje całość, wyłapuje pomniejsze błędy, dopracowuje szczegóły i doszlifowuje co nadal wymaga niewielkich poprawek czy balansu.
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Nawet mi się spodobało. Jak się pojawi to z chęcią zagram w G2NK jeszcze raz. Przechodzenie "Przeznaczenia" zaczyna mnie już nudzić, eh :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry