[G1] Dolina Zombie REMAKE 4731 55

O temacie

Autor OrtegaX

Zaczęty 2.04.2019 roku

Wyświetleń 4731

Odpowiedzi 55

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty230
Propsy160
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Ważna sprawa. Potrzebuję przynajmniej dwóch dubbingerów, a już nie mogę nikogo sam znaleźć. Jakby ktoś miał czas i chęci to zapraszam na PW, bądź DC:OrtegaX#8283

Czarny_Judasz

Czarny_Judasz

Użytkownicy
posty2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Kiedy można się spodziewać premiery
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty230
Propsy160
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Pod koniec maja

Dominik_998

Dominik_998

Użytkownicy
posty1
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Witam! Jestem chętny do dubbingu
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty230
Propsy160
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Premiera moda to najprawdopodobniej 1 Sierpnia. Zostało trochę szlifów i kwestie finalizacji dubbingu i będzie śmigać.
Co do zmian, które wprowadziłem przez ostatni czas to sprawy klimatu, nowe potwory/zombie i dodawanie dubbingu, lekkie poprawki w zadaniach.

Nie wiem czemu normalnie screena nie moge dac, dobra link: https://zapodaj.net/c2b65a36f5e83.jpg.html

Splash

Splash

Moderator
posty4017
Propsy3221
ProfesjaNierób
  • Moderator
Potwór "ładny", ale zbyt szczegółowy na Gothica. Dziwnie to wygląda na tle kanciastych modeli pokrytymi teksturami w niskiej rozdzielczości. Już nie wspominając o koszcie wydajności przy ich większej liczbie na ekranie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

Fabio

Fabio

White&Red
posty3165
Propsy1914
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Mam dokładnie takie same odczucia. To tak jak w przypadku modelów wyższej jakości względem pozostałych rzeczy, co jednemu nie przeszkadza, a drugi już zobaczy, że jakościowo jest zbyt dobre na tle innych. Dodatkowo, ty robisz moda na G1 i korzystasz z jego tekstur, nawet te paskudne skały, które są z tyłu. Widać mocny kontrast między tym potworem, a nimi (i ogólnie terenem, zwłaszcza z naciskiem na G1).

Możesz to tak zostawić albo pokombinować z teksturami, radziłbym to zrobić, jeśli chcesz zachować spójność, ale to twoja sprawa.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6182
Propsy2447
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Premiera moda to najprawdopodobniej 1 Sierpnia. Zostało trochę szlifów i kwestie finalizacji dubbingu i będzie śmigać.
Co do zmian, które wprowadziłem przez ostatni czas to sprawy klimatu, nowe potwory/zombie i dodawanie dubbingu, lekkie poprawki w zadaniach.

Nie wiem czemu normalnie screena nie moge dac, dobra link: https://zapodaj.net/c2b65a36f5e83.jpg.html


Wow, wygląda mega :O Mod nie w moich klimatach by sie wydawał, ale czytając opinie to chyba jednak poczekam i zagram :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty230
Propsy160
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Jason w Piątku 13tego jest wzięty z gry z przed paru lat i ma 60k tris, został pocięty na 60 części dzięki czemu działa bez system packa i bez spadku wydajności przy większej liczbie. Jeżeli zauważę, że spadki będą na prawdę dużę, poproszę znajomego aby zrobił to samo i z tym modelem, aczkolwiek jest to potwór, który będzie rzadko widywany gdyż jest to tak jakby mini boss.

Druga rzecz. To, że Gothic jest kanciasty, textury słabe itd to nie znaczy, że nie mogę dodawać czegoś lepszej jakości... no bez przesady. Jest kontrast to prawda, ale zdecydowanie lepiej jest, żeby taki model był w grze i dał ciekawe doznanie niż go nie było i wiało nudą.

Prawdopodobnie w modzie zawita jeszcze słynny "tank" z left 4 dead bo brakuje jakiegoś zombiaka tego typu, a jest ich już bardzo dużo.

A i textury prawdopodobnie zmienię na wyższej jakości.

outlander

outlander

Użytkownicy
Osobnik
posty121
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Osobnik
Wyślij dublaż to dostaniesz trawę. A jak dobrze pójdzie to może nawet kamienie i prochy. :)
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty230
Propsy160
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica

OrtegaX

[G1] Dolina Zombie REMAKE
#30 2019-07-13, 13:28(Ostatnia zmiana: 2019-07-13, 15:21)
Mała aktualizacja. Sam mod od początku jest dość trudną modyfikacją, szczególnie na początku, w remaku postanowiłem utrudnić go jeszcze bardziej niż było to w poprzednich wersjach i raczej od tego nie odejdę, wyboru poziomu trudności nie dodam a będę się trzymał tego co jest, oczywiście dla jakiegoś powergamera raczej nie będzie to aż tak trudne. Dzisiaj dodałem coś do balansu. Mianowicie zboostowanie statystyk zombiaków zależne od rozdziału. Np, w pierwszym rozdziale zwykły zombie miał 150 siły i 600 hp, to w 2 rodziale statystyki te zwiększają się do 200 i 900. Jest to celowe, rozwój w modzie jest dość szybki, fabuła zmusiła mnie do tego. Więc, żeby w 2 rozdziale posiadając już w połowie gry najlepszą zbroję w grze nie było aż tak diametralnie łatwiej niż to co było na początku. Więc myślę, że poziom trudności będzie się dzięki  temu utrzymywał, a nawet będzie troszkę trudniej bo im dalej w grze jesteśmy tym lepsi przeciwnicy, większa ich ilość itd.
@bogu9821 ;)

Druga rzecz odnośnie 2 rozdziału. Został wprowadzony wątek z orkami. Ale jaki to dokładnie wątek, nie zdradzę :)

Post połączony: 2019-07-13, 15:21
Dobra, jeszcze jedna rzecz. Skradanie może okazać się bardzo przydatne. Od teraz zombie reagują na gracza podczas skradania tak samo jak ludzie, więc misje typu przynieś coś z zewnętrznego pierscienia zostały z automatu urozmaicone, a także dodam nowy quest, w którym będzie trzeba użyć tej umiejętności aby go wykonać :D
A i jakby kogoś zainteresowały te odgłosy w tle, to slychać je w całym SO oraz bardzo podobne w lasach.
https://www.youtube.com/watch?v=vwXFzbOELxY

Benku

Benku

Użytkownicy
posty114
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Widzę że się starasz Ortega, ale moim zdaniem zrób tak przynajmniej 3 questy ze skradaniem i będzie dobrze, bo szkoda robić coś takiego tylko dla 1 questa i ogólnej rozgrywki np. zbieranie. Leci props i czekam na premierę :D .
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty230
Propsy160
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Skradanie mozesz uzywac w kazdej sytuacji przez cala gre, a 3 questy opierajace sie na tym mogą troche znudzic

Benku

Benku

Użytkownicy
posty114
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skradanie mozesz uzywac w kazdej sytuacji przez cala gre, a 3 questy opierajace sie na tym mogą troche znudzic

Jak uważasz, ale oczywiście mi tu nie chodzi o to żeby te 3 questy były na zamku, tylko żeby były w miejscach gdzie są silne zombie i musimy odzyskać jakiś przedmiot.
 

Fabio

Fabio

White&Red
posty3165
Propsy1914
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Fajny pomysł, ale akurat na tym filmiku, który wrzuciłeś głupio to wygląda. Stoisz obok typka, a on nie nic nie widzi ani nie słyszy, nawet kątem oka. Z drugiej strony - 3/4 współczesnych gier ma ten sam problem...

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty230
Propsy160
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Wiesz, zawsze można to sobie wytłumaczyć, że to w końcu bezmózgie zombie

PR3C3L

PR3C3L

Użytkownicy
Zimno, ciemno, strasznie jest. A ja idę, wspinam się.
posty18
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
  • Zimno, ciemno, strasznie jest. A ja idę, wspinam się.
Idk, zombie reagujące na dźwięk.
 

drikus

drikus

Użytkownicy
posty6
Propsy45
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poza fajnym pomysłem na wykorzystanie skradania to muszę pochwalić klimat moda. Otoczenie jest wyraźne ciemniejsze a nowe okrzyki zombie budują atmosfere grozy w obozie. Chętnie zobaczyłbym jakiś gameplay przed premierą :).  Jeśli fabuła będzie trzymała dobry poziom to myślę, że doczekamy się jednego z lepszych total conversion do G1. W każdym razie - trzymam kciuki za projekt.
 
PHP | Backend developer.

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty230
Propsy160
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Siemanko. Potrzebował bym osoby, której mógblym się poradzić w paru kwestiach, pracuję już nad ostatnim wątkiem i mam wątpliwości co do spójności niektórych rzeczy i obawiam się, czy jeden wątek nie jest naciągany. Dlatego jak ktoś czuję się dobrze w takim "doradzaniu" co do fabuły itd to niech napisze tu bądź na PW, fajnie by było, może @Fabio ? :D

Benku

Benku

Użytkownicy
posty114
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemanko. Potrzebował bym osoby, której mógblym się poradzić w paru kwestiach, pracuję już nad ostatnim wątkiem i mam wątpliwości co do spójności niektórych rzeczy i obawiam się, czy jeden wątek nie jest naciągany. Dlatego jak ktoś czuję się dobrze w takim "doradzaniu" co do fabuły itd to niech napisze tu bądź na PW, fajnie by było, może @Fabio ? :D

Wyślij mi o co chodzi to może doradzę.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry