Raspberry Pi 3 - czy nadaje się do domowej chmury 3792 3

O temacie

Autor Wonski

Zaczęty 27.03.2019 roku

Wyświetleń 3792

Odpowiedzi 3

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer

Wonski
Gry (themodders@telegram)

Raspberry Pi 3 - czy nadaje się do domowej chmury
2019-03-28, 00:08(Ostatnia zmiana: 2019-03-28, 00:45)
Hejo,
Ma ktoś z Was Raspberry Pi 3 w wersji B+?
Pytam, bo chciałem to kupić i postawić na tym trochę softu (git, gerrit, jenkins, jakieś prototypowanie, pewnie bym nawet mini chmurę z tego zrobił),
a nie wiem jak to się sprawuje, jakie to ma możliwości przerobowe.
Zdaję sobie sprawę, że po 1gb ddr2 i jakimś tam aeremkowym procesorku nie należy się wiele spodziewać, ale mogę sobie zrobić prymitywne distro linuxa co waży 12MB.
Nie planowałbym podłączać do tego żadnych peryferiów, komunikacja przez ssh.
Pytanie tylko jak wiele to urządzonko da radę pociągnąć.
I czy jeśli nie raspberry pi to co by się nadawało.

Sensowne wydaje się jeszcze to (trochę bardziej do wyświetlania grafiki):
https://botland.com.pl/pl/khadas-vim/10781-khadas-vim1-pro-arm-cortex-a53-quad-core-15ghz-wifi-2gb-ram-16gb-emmc.html
Duży plus za usb-c
Ten sam model, tylko mocniejsze parametry:
https://botland.com.pl/pl/khadas-vim/10782-khadas-vim2-basic-arm-cortex-a53-octa-core-15ghz-wifi-2gb-ram-16gb-emmc.html

Inne:
https://botland.com.pl/pl/moduly-odroid/6314-odroid-xu4-samsung-exynos5422-octa-core-20ghz-14ghz-2gb-ram.html
https://botland.com.pl/pl/moduly-odroid/11903-odroid-xu4q-samsung-exynos5422-octa-core-20ghz-14ghz-2gb-ram-z-pasywnym-chlodzeniem.html
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Lepiej kup chromebooka na allegro za 200zł i przerób go na linuxa.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer
Ooo o tym jeszcze nie myślałem,
dzięki!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry