[G2NK] Gothic nie chce kompilować (ASC 3DS) i nie zapamiętuje tekstur 1615 2

O temacie

Autor Khantor

Zaczęty 21.03.2019 roku

Wyświetleń 1615

Odpowiedzi 2

Khantor

Khantor

Użytkownicy
posty59
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam,
Męczę się z tym już nie wiem nawet ile i zaczynam powoli głupieć i nie wiem już co ja k***a robię źle.
Dodałem do gry pewną zbroję (nie pierwszą więc wydaje mi się, że wiem jak się to robi), dodałem jej ASC, zarejestrowałem w HumanS, dodałem model 3D, oteksturowałem, tekstura o dziwo też się skompilowała. Wchodzę do gry, przywołuję zbroję, zakładam na siebie, wszystko ładnie. Przywołuję postać z innymi zbrojami i c**j model 3D dodanej zbroi ma już inną teksturę (ASC jest ok). Wychodzę z gry i widzę, że z niewiadomych mi przyczyn Gothic za nic nie chce skompilować modelu 3D zbroi do MRM. Zacząłem sprawdzać w programie 3D czy tekstury w modelu tej zbroi (i tych zbroi których tekstury się na nią nakładają) są ok i czy nazwy materiałów nie są takie same. Skończyło się na tym, że po zmianie nazw materiałów ASC zbroi, Gothic ich też już nie chce skompilować. (skompilowane pliki rzecz jasna za każdym razem usuwałem) Nie wiem już co ja do cholery robię źle i czemu Gothic odmawia mi teraz posłuszeństwa, skoro niejeden model już do gry dodałem. Byłbym wdzięczny za pomoc.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Upewnij się, że tekstura ma unikalną nazwę i mniejszą niż 13 znaków. To samo odnośnie .asc i .3ds. Po wejściu do gry, przywołaj zbroję, użyj ją i uruchom ponownie grę, po czym załóż ją znowu. W ten sposób nie powinno być problemów.

Pod żadnym pozorem nie przyzywaj/zakładaj zbroi przy dużej liczbie npc - może to pomieszać tekstury.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Khantor

Khantor

Użytkownicy
posty59
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nic z tego :/ Każda tekstura i każda nazwa materiału ma inną, unikalną nazwę, wszystkie są nawet krótsze niż 13 znaków (chociaż inne gothicowe nazwy tekstur, ASC i 3D mają ponad 13 i działają), zbroje przywoływałem za palisadą orków na największym zadupiu bez żadnych npc. Gothic nie chce skompilować ani modeli 3D tych zbroi ani ASC, które wczoraj usunąłem zmieniając im nazwy materiałów. Nie mam już cholera pojęcia co robię źle...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry