Zagadywanie NPC 65 6

O temacie

Autor Kefor97

Zaczęty 12.02.2019 roku

Wyświetleń 65

Odpowiedzi 6

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Co zrobić abyśmy mogli zagadać do NPC i NPC do nas będąc w każdej zbroi? Podobno jest na to jakiś skrypt. :)
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty529
Propsy179
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Powinno zadziałać, jeśli w pliku

_Work\Data\Scripts\Content\AI\Human\C_Human\C_PlayerHasFakeGuild.d
Dasz na samym początku funkcji return FALSE;

Albo w ogóle całą ją zastąpisz tym returnem.
 
Splash zajmuje się multiplayerami do Gothica. Nie przestawajcie zawracać mu tym głowy

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wiesz co? słyszałem o jakiejś komendzie do skryptu NPC jakieś "AIVAR" wiesz może coś o tym?
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty529
Propsy179
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To nie jest komenda, tylko atrybut npc. Chcesz każdej postaci w grze ustawiać tego aivara?
 
Splash zajmuje się multiplayerami do Gothica. Nie przestawajcie zawracać mu tym głowy

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
mam takich 9 postaci na nowym świecie chce przypisać tylko im to, znasz może komende na to?
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty529
Propsy179
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W skrypcie NPC dajesz coś takiego.

aivar[AIV_IgnoresFakeGuild] = TRUE;
aivar[AIV_IgnoresArmor] = TRUE;
 
Splash zajmuje się multiplayerami do Gothica. Nie przestawajcie zawracać mu tym głowy

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dziękuję
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry