Czarny ekran podczas wczytywania nowego świta 14920 85

O temacie

Autor Ravofficial

Zaczęty 22.01.2019 roku

Wyświetleń 14920

Odpowiedzi 85

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tutaj masz kod z dialogu
//*********************************************************************
// Info zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_3004_Marcus_zad   (C_INFO)
{
npc         = RAV_3004_Marcus;
nr          = 996;
condition   = DIA_RAV_3004_Marcus_zad_Condition;
information = DIA_RAV_3004_Marcus_zad_Info;
permanent   = False;
description = "Chcę co was dołączyć, możesz mnie poprzeć ?";
};

FUNC INT DIA_RAV_3004_Marcus_zad_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (hero, DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_RAV_3004_Marcus_zad_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_15_00"); //Chcę co was dołączyć, możesz mnie poprzeć ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_54_01"); //A dlaczego miałbym to zrobić ?
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_15_02"); //Każdy ma jakieś problemy, może mogę Ci w czymś pomóc w zamian za aprobatę ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_54_03"); //Nie, u mnie wszystko w porzątku. Ale zgodzę się żebyś do nas dołączysz jeśli udasz się na polowanie.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_15_04"); //Nie jestem zbyt doświadczony w walce. Tutejsze potwory na pewno mnie rozszarpią.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_54_05"); //Pójdę z tobą. Wystarczy mi, żebyś nauczył się podstaw obserwując moje ruchy.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_15_06"); //No dobrze, jeśli nie mam innego wyboru.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_zad_54_07"); //Powiedz kiedy będziesz gotów.

Log_CreateTopic (TOPIC_pol, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_pol, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_pol, "Aby otrzymać aprobatę od Marcusa muszę udać się z nim na polowanie.");

};
//*********************************************************************
// Info polowanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_3004_Marcus_pol   (C_INFO)
{
npc         = RAV_3004_Marcus;
nr          = 995;
condition   = DIA_RAV_3004_Marcus_pol_Condition;
information = DIA_RAV_3004_Marcus_pol_Info;
permanent   = False;
description = "Wyruszmy na polowanie.";
};

FUNC INT DIA_RAV_3004_Marcus_pol_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (hero, DIA_RAV_3004_Marcus_zad))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_RAV_3004_Marcus_pol_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_pol_15_00"); //Wyruszmy na polowanie.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_pol_54_01"); //Jesteś pewny ?
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_pol_15_02"); //Tak.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_pol_54_03"); //A więc w drogę !

self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;

B_LogEntry (TOPIC_pol, "Zgodziłem się wyruszyć na polowanie. Mam nadzieję, że przeżyje.");
Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");
AI_StopProcessInfos(self);
};


//*********************************************************************
// Info polowanie koniec
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_3004_Marcus_kon   (C_INFO)
{
npc         = RAV_3004_Marcus;
nr          = 994;
condition   = DIA_RAV_3004_Marcus_kon_Condition;
information = DIA_RAV_3004_Marcus_kon_Info;
permanent   = False;
description = "Dobrz, przeżyłeś.";
};

FUNC INT DIA_RAV_3004_Marcus_kon_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (hero, DIA_RAV_3004_Marcus_zad)) && (Npc_GetDistToWP (self,"POL_15") < 10 )
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_RAV_3004_Marcus_kon_Info()
{
    AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_kon_54_00"); //Dobrz, przeżyłeś. Mam nadzieję, że się czegoś nauczyłeś.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_3004_Marcus_kon_15_01"); //Myślę, że tak.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_3004_Marcus_kon_54_02"); //W takim razie do zobaczenia w obozie.

self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
B_GivePlayerXP (XP_pol);
Npc_ExchangeRoutine(self,"Start");
};
Tutaj masz kod postaci


instance RAV_3004_Marcus (Npc_Default) //Türwache Onars Haus
{
// ------ NPC ------
name = "Marcus";
guild = GIL_SLD;
id = 3004;
voice = 7;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Atrybuty ------
B_SetAttributesToChapter (self, 4); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Taktyka Walki ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG; // MASTER / STRONG / NORMAL /COWARD

// ------ Nałożona Broń ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, itmw_schwert4);
EquipItem (self, ITRW_BOW_M_01);
CreateInvItems      (self, ItRw_Arrow, 300);


// ------ Inwentarz ------
B_CreateAmbientInv (self);


// ------ Wygląd ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_Normal02, BodyTex_N, itar_djg_crawler);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");
// ------ Istotne talenty NPCa ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Talent walki ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 60); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_3004;
};

FUNC VOID Rtn_Start_3004 ()
{
TA_Sit_Bench (08,00,22,00,"MYS_02");
TA_Sleep (22,00,08,00,"BED_03");
};
FUNC VOID Rtn_Guide_3004 ()
{
TA_Guide_Player         (08,00,23,00,"POL_15");
TA_Guide_Player (23,00,08,00,"POL_15");
};



A tutaj film jak to wygląda
https://www35.zippyshare.com/v/to5iLR9z/file.html

Post połączony: 2019-02-17, 18:21
A i gdzie mam dodać to B_GetLearnCostTalent żeby zadziałało
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nigdzie. Zmieniasz B_GetLearnCostTalent w taki sposób, aby koszt się nie zwiększał.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A okej, a co do zatrzymania się postaci . Masz jakiś pomysł dlaczego ?
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To nie wynika z dialogu. Nie mam pojęcia czemu AI się zacina.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie dokładnie to zmienić próbowałem już w 3 miejscach ni nic.
https://imgur.com/a/ZW3c8Qp

Post połączony: 2019-02-19, 21:42
Aha, i jeszcze chciałbym się dowiedzieć czy istnieje jakaś funkcja która sprawdza czy potwory nie żyją.
chodzi mi o zadanie w stylu zabij te wilki po drugiej stronie jeziora  to pogadamy.
 

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiecie może jak naprawić ten błąd podczas próby uruchomienia spacera ?
https://imgur.com/a/TwvORkj
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry