Pytanie o program 1713 3

O temacie

Autor Varcuz

Zaczęty 7.11.2018 roku

Wyświetleń 1713

Odpowiedzi 3

Varcuz

Varcuz

Użytkownicy
....Imię jego-Merlin!
posty84
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • ....Imię jego-Merlin!
Witam, mam takie pytanie. Mianowicie miałem kiedyś taki program, który był odpowiednikiem tak jakby reparse scripte w spacerze. Można było nim szybko skompilować wyłącznie dialogi. Wybierało się tam z tego co pamiętam plik OU.bin i on automatycznie podmieniał wszystko i można było widzieć zmiany w dialogach bez tworzenia paczki (tak mi się wydaje ).
Jeżeli ktoś by znał nazwę tego programu to z góry dzięki :D
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Redefix -> https://themodders.org/index.php?topic=16628.0
Ale zmian w okienkach dialogu AI_Output nie zobaczysz, bo plik OU.bin dodaje się do paczki z modem, więc stamtąd jest bezpośrednio czytana. Redefix + GothicStarter + GothicVDFS (do paczki).
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ale zmian w okienkach dialogu AI_Output nie zobaczysz, bo plik OU.bin dodaje się do paczki z modem, więc stamtąd jest bezpośrednio czytana. Redefix + GothicStarter + GothicVDFS (do paczki).
Chyba że nie jest.
Wystarczy że tego pliku w paczce .mod nie ma i jest czytany "z dysku". EdekSumo robił kiedyś specjalnie pod to "Empty mod", poszukaj, może jeszcze gdzieś link działa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Varcuz

Varcuz

Użytkownicy
....Imię jego-Merlin!
posty84
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • ....Imię jego-Merlin!
Wielkie dzięki, to o ten program chodziło :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry