[G2NK] Gothic I 69494 169

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 26.07.2018 roku

Wyświetleń 69494

Odpowiedzi 169

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

edox77

[G2NK] Gothic I
#80 2018-08-13, 17:37(Ostatnia zmiana: 2018-08-13, 18:12)
sam chiałem coś takiego zrobić przeniosłem na początek wszystkie itemy po za misc chyba jedynie potwory postacie niezależne powoli dodawałem i zen z g1 ale rzuciłem to sporo frajdy mi to dało wsumie :P
jak chcesz moge jakoś pomóc :D

edit:
moje stare screeny



 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Skrypty to banał - odtworzenie części zawartych w silniku to już inna bajka...
Swoją drogą @Cruc ma rację - nie mam zamiaru się jebać z dodawaniem jakiś kar - ma to być platforma zdatna do swobodnego modowania, a innowacje typu skrzynki dodam w celu takim aby nikt się nie przypieprzył, że podjebałem skrypty z G1.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
ja portowałem kazdy item z modelem texturą i orginalny zen z itemami dlatego dodałem wszystkie a co do tego inventory z 1 i handlu ciężko to zrobić ?
chyba zaraz sie zaczne bawić tylko gdzie znajde aktualne polskie skrypty 1g i 2g ?
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty406
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Silnik.exe
 
while(false) Do();

KaciPL

KaciPL

Użytkownicy
posty14
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Trzymam kciuki za projekt. :D Wiesz może czy będzie można na tym grać wraz z DX11?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tak powstanie specjalnie przerobiona wersja DX11.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Handel z G1 raczej powinien btć bo Fortuno mówił, że chętnie się wymieni przedmiotami ;) I mniej interfejsu zajmuje (z g1) i fajnie jest popatrzeć jak Betzy ze swoimi ziomami z Bractwa jara ziółko.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
W sumie ten mod to zbawienie bo u mnie dx11 na gothicu 1 działa jak gówno, co chwila się zawiesza, wysypuje albo łapie zwiechy, gdzie na gothicu 2 mogę grać kilkanaście godzin bez żadnych problemów.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Taka w sumie kwestie - jak bedzie wyglądać kwestia legalności tego moda? Normalnie instalator będzie wymagał wskazania ścieżki do gothica 1 w celu dorzucenia muzyki, dialogów, tekstur, dźwięków? Czy jakoś inaczej to rozwiążecie?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty364
Propsy288
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Zapewne jak każdy inny mod. Czyli przerzucenie plików do folderu G2. Chociaż ciekawie by wyglądało, by przy instalacji była wymagana ścieżka do G1 :F
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tylko że inne mody raczej tylko ewentualne jakieś kawałki biorą a tutaj będą całe elementy przeniesione, czy aby na pewno EULA na to pozwala?

No i bez sensu wrzucać do paczki z modem coś co większość praktycznie i tak będzie miała na dysku.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Tylko że inne mody raczej tylko ewentualne jakieś kawałki biorą a tutaj będą całe elementy przeniesione, czy aby na pewno EULA na to pozwala?

No i bez sensu wrzucać do paczki z modem coś co większość praktycznie i tak będzie miała na dysku.

Można to podzielić. Albo jak ktoś ma zainstalowany G1 to jakoś przenosi, albo pobieranie całości. Nie waży to wiele. Co do legalności - to ten sam silnik, poczytaj co było napisane tu wcześniej.

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Czyli, że na przykład (hipotetycznie oczywiście) przeniesienie takiego Skyrima do Fallouta 4 jest legalne? (O ile by się komuś chciało  :F )
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tylko że inne mody raczej tylko ewentualne jakieś kawałki biorą a tutaj będą całe elementy przeniesione, czy aby na pewno EULA na to pozwala?

No i bez sensu wrzucać do paczki z modem coś co większość praktycznie i tak będzie miała na dysku.

Można to podzielić. Albo jak ktoś ma zainstalowany G1 to jakoś przenosi, albo pobieranie całości. Nie waży to wiele. Co do legalności - to ten sam silnik, poczytaj co było napisane tu wcześniej.
W momencie w którym którykolwiek asset NIE znajdujący się w części do której przenosimy znajduje się w paczce, warunki umowy licencyjnej są łamane. Możecie sobie dowolnie używać modeli nawet i Wiedźmina 3, nie możecie ich rozprzestrzeniać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Na logikę, twórcy returninga powinni siedzieć od dawna za kratami :F
Co do modyfikacji - Czekam na najnowszy WorldEditor oraz Union (Mam jego najnowszą wersję, jednak ma w sobie sporo błędów które wkrótce twórcy usuną).

Pozdrawiam.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Na logikę, twórcy returninga powinni siedzieć od dawna za kratami :F
Niby tak, ale w końcu Россия является крупнейшей опорой пиратства в мире.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tylko że inne mody raczej tylko ewentualne jakieś kawałki biorą a tutaj będą całe elementy przeniesione, czy aby na pewno EULA na to pozwala?

No i bez sensu wrzucać do paczki z modem coś co większość praktycznie i tak będzie miała na dysku.

Można to podzielić. Albo jak ktoś ma zainstalowany G1 to jakoś przenosi, albo pobieranie całości. Nie waży to wiele. Co do legalności - to ten sam silnik, poczytaj co było napisane tu wcześniej.
W momencie w którym którykolwiek asset NIE znajdujący się w części do której przenosimy znajduje się w paczce, warunki umowy licencyjnej są łamane. Możecie sobie dowolnie używać modeli nawet i Wiedźmina 3, nie możecie ich rozprzestrzeniać.

O ile na pojedyncze assety pb pewnie przymyka oko i ma to gdzieś tak całe elementy z jednej gry do drugiej a tutaj tak będzie mogą nie wyglądać tak różowo, ja bym jednak się zainteresował tematem czy ten mod będzie legitny.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Elgcahlxukuth

Elgcahlxukuth

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na logikę, twórcy returninga powinni siedzieć od dawna za kratami :F
To zależy, czy właścicielom praw do Gothica zależy, aby pozwać moderów do sądu. Na logikę, nie powinno im zależeć, bo mody napędzają popularność samym autorom/wydawcom gry i zwiększają sprzedaż... pomimo lat.

Co innego, gdyby moderzy brali hajs od graczy za swoje mody... podejrzewam, że wtedy twórcy gry mogli by zacząć mieć im za złe... że im nic nie skapnęło.

Tak więc, o ile mod jest za darmo i promuje samą "markę" Gothic (tj. nie używasz silnika do stworzenia czegoś co np. nawiązuje do - nie wiem - Skyrima np.) to nie ma się czego bać, pewnie twórcy sami kibicują takim modom.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Duży update, mianowicie wszystkie światy zostały przeniesione :) Zostały poprawki w skryptach i będzie można rozpocząć pierwsze testy modyfikacji :ok:
Spoiler
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty665
Propsy233
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zarejestruj pancerze xd
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry