[G1] Ciemności Gordotha 16513 47

O temacie

Autor drikus

Zaczęty 16.07.2018 roku

Wyświetleń 16513

Odpowiedzi 47

PanPink

PanPink

Użytkownicy
posty37
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

PanPink

[G1] Ciemności Gordotha
#40 2019-06-23, 06:46(Ostatnia zmiana: 2019-06-23, 08:36)
Identycznie widze ludzi narzekających na poziom trudności w Dark Soulsach
Akurat pierwszego DkSa przeszedlem i nie narzekałem zbytnio. Dej mnie no w goticzku taki system walki jak DkSie to pogadamy inaczej. Albo przynajmniej taki jak w pierwszym risenie gdzie blokowanie tarczą było dośc pewne.

Nowe pokolenie graczy, wychowane na tym ze gra jasno wszystko mówi, kiedyś to się grało, szybkiej podroży nie było w grach i problemu nie był,o teraz jak gra ci nie powie i nie wyświetli  drogi z pkt A do B to w dupie jesteś.
A ja naleze do nowego pokolenia graczy? Pierwszy raz w Gothica zagrałem jakies 15 lat temu, wychowałem sie na takich grach jak Wolf3D, Prince of Persia z 1989, Morrowind, Might and Magic VIII. Jedna z rzeczy za którą wychwalam Morrka względem poźniejszych TESów jest własnie brak znaczników. Za prowadzenie gracza za rączkę i identyczny schemat praktycznie kazdego zadania ganię trzeciego Wieśka. Dla mnie satysfakcjonujacy balans i poziom trudnosci jesli chodzi o gothiki to taki jaki miał G2:NK.

Jednakże w ogromnej większości przypadków mod daje wszystkie niezbędne, nazwijmy to, narzędzia, aby pokonać przeciwnika. A potężniejsi, w statystykach, przeciwnicy są raczej efektem niewielkiej pola do popisu przy projektowaniu walk w gothicu. Oczywiście, przy pewnej dozie kreatywności da się. I są przykłady tego. Ale nietrudno zauważyć, że gothic wcale tego nie ułatwia.
Taki L'hiver odbiera graczowi to co dawal standardowy gothic: mozliwosc leczenia roslinkami, zdobywania mięsa, spania w kazdym łózku przy okazji podbijajac siłę potworów, oslabiajac beziego i nie dajac niczego w zamian. Nawet takie pierdoły usuwa jak możliwośc zakoszenia skórzanej zbroi z podwórza matea albo uzdrawianie przez Vatrasa. To juz podchodzi pod celowe uprzykrzanie rozgrywki. Albo taki returning ktory chce zrobić z Gothica wspomnianego DkSa. Nie jestem majes by nawalac pół godziny jednego potworka. xd On i tak zreszta wykorzystywal rózne bugi i luki w mechanice walki, a to chyba nie o to chodzi by zablokowac potworka na scianie i naparzać w niego w nieskończonosc?
 
Może i ten sweter jest wieśniacki, ale taki właśnie ma być.

outlander

outlander

Użytkownicy
posty360
Propsy185
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Utknąłem na punkcie w którym muszę znaleźć amulet Victora. Obszedłem cały obóz i brak pomysłów. Ktoś coś doradzi? Jedyna poszlaka jaką mam to to, że złożył on zeznania straży, ale żaden strażnik nie ma opcji dialogowej na ten temat.
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty75
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@outlander
Spoiler
Amulet ma przy sobie cień który jest razem ze strażnikami w zawalonej wieży, pełni teraz rolę stróżówki czy coś takiego. Thorus da ci klucz do niej.
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty360
Propsy185
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Niestety nie mogę zapytać o to Thorusa. Czy trzeba spełnić jakiś warunek? Gadałem z każdym z podejrzanych kopaczy. Wykopałem dziwną księgę Ulfa i dalej nic. W obozie same opcje koniec. Nie wiem czy coś się zbugowało czy jak
 

drikus

drikus

Użytkownicy
posty8
Propsy49
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

drikus

[G1] Ciemności Gordotha
#44 2020-04-07, 14:04(Ostatnia zmiana: 2020-04-07, 14:12)
Niestety nie mogę zapytać o to Thorusa. Czy trzeba spełnić jakiś warunek? Gadałem z każdym z podejrzanych kopaczy. Wykopałem dziwną księgę Ulfa i dalej nic. W obozie same opcje koniec. Nie wiem czy coś się zbugowało czy jak

Żeby ukończyć śledztwo obozie, należy...
Spoiler
1. Porozmawiać z następującymi kopaczami: Oskar, Zahir, Dusty, Victor, Ulf. Ważne, żeby porozmawiać z Dustym, bo przkeaże ci istotne informacje odnośnie Victora.
2. Po wykopaniu księgi należy udać się w pobliże chaty Victora. Potem postepować zgodnie z tym co jest napisane w dzienniku.
3. Gdy porozmawiasz ze wszystkimi wyżej wymienionymi kopaczami, należy przejść przez chate Kyle, gdzie zaczepi się Morves. Gdy go zabijesz, musisz o tym fakcie poinformować Diego.

Na tym śledztwo się kończy.

PS: W pierwszym poście znajduje sie szybka solucja. W razie problemów możesz do niej zajrzeć.
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty360
Propsy185
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Dziękuję, po prostu nie dobiłem kopaczy z chaty, bo liczyłem że mi coś powiedzą :D
 

kurzel131

kurzel131

Użytkownicy
posty197
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Super modzik, 2h otwierania skrzyń w sumie trochę ponad 6 godzin gry, mógł autor nie robić nieśmiertelnych demonów jakiś hardkor by je wszystkie powybijał.
 
https://www.facebook.com/Chronologymu-210309256118451/ Jak ktoś lubi serwer pvp S2 do mu online to może zajrzeć na mój serwer testowy.

SamoaJoj

SamoaJoj

Użytkownicy
posty7
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nazywać "balans" w nocy kruka "dobrym", to na prawdę trzeba mieć masochistyczne pobudki. Dlatego pluje zawsze na wszystkie lhivery i inne śmieszne tego typu mody. Już sam g2nk wymaga od nas grindu i bicia wszystkiego co się rusza.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry