Opis modyfikacji:GoMoN to modyfikacja inspirowana Pokémonami, w której możemy toczyć pojedynki przeciwko trenerom i różnym potworom. Sami dobieramy ataki swoim towarzyszom czy też wyposażamy w dodatkowe przedmioty.
Grę zaczynamy jedną z dwóch postaci. Każda z nich zapewnia unikalne korzyści. W wiosce czekają na nas trenerzy z różnymi potworami i taktykami, aby pokazać, czego należy się spodziewać w głównej rozgrywce. W przeciwnym kierunku napotkamy całą masę dzikich zwierząt, które potrafią dać się we znaki. Maksymalnie możemy trzymać przy sobie trzy potwory.
W walce z trenerem wszystkie potwory walczą między sobą, przeciwko dzikim zwierzętom walka toczy się 1 na 1. Mod oferuje 6 trenerów, losowy respawn dzikich zwierząt, nowy soundtrack w trakcie walki oraz pełne polskie udźwiękowienie
.
Sterowanie:— Pod N (w zakładce „Informacje ogólne”) wyjaśnione są podstawy rozgrywki.
— Pod H otwieramy panel sterowania dla naszych potworów, gdzie możemy ustalić szyk, standardowy atak itd.
— Pod B wyświetla nam się ekran statusu danego potwora. Strzałkami możemy przeskakiwać pomiędzy różnymi opisami.
— W ekwipunku znajdują się wszystkie przedmioty, które nabyliśmy bądź znaleźliśmy. Po naciśnięciu LPM zostaniemy zapytani, na którego potwora ma zostać nałożony efekt.
Screeny:Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine:
Link.
Credits:Tłumaczenie, korekta, grafika, skrypty: Quasch
Kwestie dubbingu:
Bohater M — Greedy
Bohater Ż — Smiley
Czarnoksiężnik — Avenker
Manya — Urszula „Aloes” Dołżyńska
Trener1 — Kevin „ambii” Kobyliński
Trener2 — Menthor
Trener3 — Sławek „Bizmut” Zawisz
Trener4 — Anubis
Trener5 — Artur Ziajkiewicz
Trener6 — Pawlik
Uwagi:* U czarnoksiężnika była kiedyś dostępna gra przez internet, ale teraz już takiej opcji nie ma. Jeśli przypadkiem wybierzecie wyszukiwanie przeciwnika, naciśnijcie M, żeby to anulować.
* Modyfikacja została przetłumaczona DialogGetterem, ale nawet tutaj program napotkał problemy (chyba pierwszy raz). Nie dało się w żaden sposób podmienić dialogów (kilka osób próbowało), dlatego byliśmy zmuszeni je usunąć, ale liczę, że nie będzie wam to zbytnio przeszkadzać.
Opis pochodzi z forum
Bractwa Spolszczenia, autorem jest
@Quasch.