Gothic 4 28345 109

O temacie

Autor Paradoxal

Zaczęty 2.07.2018 roku

Wyświetleń 28345

Odpowiedzi 109

Hosni

Hosni

Użytkownicy
posty149
Propsy51
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Ale grafa
 
Użyczyłem głosu w modyfikacjach:
- Wyspa [G1]
- Laer Gjoll [G2]
- Mag [G2]

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
A ja to bym chciał crossover gotuka i ryzena

 :D

A tak wracając do jednej kwestii, zdaje mi się, że Deep Silver zostało przejęte przez THQ Nordic, więc Risen chyba do THQ również (wraz z Elexem) należy.   :D


 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Możliwe jest, że na prawdę powstają pierwsze zarysy fabuły i koncept arty w studiu PB. Możliwe, że Gothic 4 powstanie na podrasowanym silniku Elexa, choć może nawet powstać nowy silnik. By twórcy zadowolili fanów i dorównali klasykowi, przynajmniej w jakimś znacznym stopniu, muszą zbudować fabułę w starym dobrze znanym gothicowym stylu i wydać w raz z grą narzędzia modderskie, jest to bardzo ważne.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może zstąpi sama osoba jego Beliar i pomoże przy produkcji
 

boguc

boguc

Użytkownicy
posty205
Propsy343
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Nie będzie nowego gothica.
 
Gothic najlepszy

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Możliwe jest, że na prawdę powstają pierwsze zarysy fabuły i koncept arty w studiu PB. Możliwe, że Gothic 4 powstanie na podrasowanym silniku Elexa, choć może nawet powstać nowy silnik. By twórcy zadowolili fanów i dorównali klasykowi, przynajmniej w jakimś znacznym stopniu, muszą zbudować fabułę w starym dobrze znanym gothicowym stylu i wydać w raz z grą narzędzia modderskie, jest to bardzo ważne.
Podejrzewam że nie dadzą rady zadowolić nikogo, a szczególnie fanów, jeśli będą chcieli autorski silnik. Unity, unreal, może cryengine i do przodu, na własnym - jest ich po prostu za mało i nie stać ich na rekrutację.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zobaczymy co czas przyniesie. :)
 

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chcialbym zobaczyc Gothica 4 takiego z rozmachem, cos jak  wiedzmin 3. Niestety nie maja do tego ludzi, zespol PB liczy jakies 30 osob i mowili ze maja taka polityke ze nie chca rozszezac zespolu. Przez to ich gry niestety nie dorownaja AAA, a szkoda bo Gothicy przeciez w swoim czasie nie odstawaly od konkurencji. Sam raczej nie chcialbym Gothica na silniku z Elexa. Ale uciesze sie jesli w ogole powstanie jeszcze jakis gothic.
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Według mnie powinni się skupić na mniejszych światach. Dlaczego? Prawdopodobnie mniejszy obszar wymagałby mniej czasu do wykonania i mogliby go w lepszy sposób wypełnić jakimiś ciekawymi rzeczami, a zaoszczędzony czas przeznaczyć na np. dopracowanie animacji, systemu walki, czy też - co przecież bardzo ważne - fabuły. Level design i zadania poboczne są dobre, ale wydaje mi się, że chcą tworzyć grę AAA, mając bardzo niewielki zespół. Przecież Risen był grą dopracowaną, w miarę dobrze przyjętą. A akcja rozgrywała się na średnich rozmiarów wyspie. Wnioski można wyciągnąć samemu.

Albo zresztą, tak mi się tylko wydaje.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie, nie wydaje ci się tylko tak po prostu jest. Gry, które stworzyli dobrze, to dwie części Gothica i właśnie pierwszy Risen. Już wcześniej wspominałem dlaczego tak jest i oczywiście chodzi o rozmiar świata. Fabuła w ich grach zawsze wiała lekką sztampą mniej lub bardziej ale kreatywność działu designerskiego sprawiała że niedociągnięcia i braki fabularne były tuszowane przez ciekawe i ładne stylistycznie konstrukcje światów. Przy Elexie czy Gothicu 3 to wszystko się rozlało i mimo że światy są ciekawe to eksploracja jest nudna bo lokacje nie mają głębszej historii, nie ma w nich niepowtarzalnych npc czy unikatowych przedmiotów a zadania poboczne są płytkie i w opór tępe. Kolejny gothic to tylko i wyłącznie zamknięty teren niewiele większy bądź równy Khorinis. Co do tego AAA to nie wydaję mi się, oni doskonale wiedzą że do tego poziomu im brakuje dużo, tworzą po prostu średniaki w które grają fani rpg jak na rynku brakuje tytułu od gigantów :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry