[G2NK] Żeglarze Burz 15806 106

Ankieta

Jakie screeny wolisz oglądać?

Z DX11
26 (52%)
Bez DX11
24 (48%)

Głosów w sumie: 50

O temacie

Autor Paradoxal

Zaczęty 28.04.2018 roku

Wyświetleń 15806

Odpowiedzi 106

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty443
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nieźle wygląda ten świat. Ogólnie bardzo przyjemnie jeśli modyfikacja oferuje nowe lokacje ^.^
 
while (!success) try{...}

boguc

boguc

Użytkownicy
posty211
Propsy326
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Widzę przyszłość tego moda w jasnych barwach
 
Gothic najlepszy

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy159
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
Naaajsik screeny chłopaki!
 

Tendor

Tendor

Użytkownicy
Zenit Team
posty85
Propsy12
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Zenit Team
Modding gothica powraca pełną parą. Propsuje projekt i trzymam kciuki. :)
 
"Ścieżka przeznaczenia jest długa i kamienista"

Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty49
Propsy61
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult
Witajcie! Dziś zwracamy się do Was z kilkoma pytaniami. Chcemy dowiedzieć się od Was, czego oczekujecie po naszej modyfikacji, jakie są wasze propozycje co do rozgrywki, co chcielibyście zobaczyć, jak wyobrażacie sobie Wschodni Archipelag, jakie są Wasze domysły na temat "Żeglarzy"? Słowem, dajcie nam znać o wszystkim. Bardzo nam to ułatwi produkcję i być może Wasze sugestie pozwolą nam wskoczyć na wyższy poziom. Może są jakieś pytania, które chcecie zadać(o ile będziemy mogli z wiadomych względów na nie odpowiedzieć :D)?
 


bezi50

bezi50

Użytkownicy
posty49
Propsy5
  • Użytkownicy
Czy w dialogach pojawią się przekleństwa? Oczywiście nie chodzi mi o to by postacie rzucały przekleństwami w każdym wypowiedzianym zdaniu, ale skoro planujecie cięższą/bardziej dojrzałą fabułę to tego typu rzeczy nie byłyby w sumie głupim pomysłem.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty2931
Propsy1715
ProfesjaScenarzysta
  • The Modders
Witajcie! Dziś zwracamy się do Was z kilkoma pytaniami. Chcemy dowiedzieć się od Was, czego oczekujecie po naszej modyfikacji, jakie są wasze propozycje co do rozgrywki, co chcielibyście zobaczyć, jak wyobrażacie sobie Wschodni Archipelag, jakie są Wasze domysły na temat "Żeglarzy"?

Zapowiadaną ambitną i dojrzałą fabułę, ciekawą i nienużącą rozgrywkę, brak schematyczności i zadań typu PPP -  z możliwymi wyjątkami, gdzie takowych potrzeba, ale z fajną otoczką fabularną, języka wulgarnego, gdzie tam to konieczne - podkreślającego np. dosadnie daną sytuację, ale w granicy dobrego smaku i bez talaryzmów - tak jak było to w Wiedźminie 1, czyli nadmiernego i niepotrzebnego szastania przekleństwami. Jakiś skromnych nowości urozmaicających rozgrywkę, żeby nie było tylko fabuły i świata, a coś dodatkowego, cokolwiek by to było, niech będzie to skromne i dodatkowe. Choć to co napisałem jest raczej oczywiste, tego bym oczekiwał.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty443
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oprócz tego o czym wspomniał Fabio, zastanowiłbym się może nad lepszymi teksturami i modelami niż w vanilii. Oczywiście nie jest to mus i nie wpływa jakoś bardzo na odbiór moda, ale przyznam, że np. modele NPC z takiego returninga cieszą oko.
 
while (!success) try{...}

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty638
Propsy813
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Czy w dialogach pojawią się przekleństwa? Oczywiście nie chodzi mi o to by postacie rzucały przekleństwami w każdym wypowiedzianym zdaniu, ale skoro planujecie cięższą/bardziej dojrzałą fabułę to tego typu rzeczy nie byłyby w sumie głupim pomysłem.
To chyba oczywiste że tak. Rolą przekleństw jest nakreślenie cięższej a czasami dramatycznej sytuacji. Nie będzie ich oczywiście ogrom, postacie nie będą rzucać mięsem na prawo i lewo. Chcemy utrzymać klimat gothica i dodać do niego nasz własny upgrade.

Zapowiadaną ambitną i dojrzałą fabułę, ciekawą i nienużącą rozgrywkę, brak schematyczności i zadań typu PPP -  z możliwymi wyjątkami, gdzie takowych potrzeba, ale z fajną otoczką fabularną, języka wulgarnego, gdzie tam to konieczne - podkreślającego np. dosadnie daną sytuację, ale w granicy dobrego smaku i bez talaryzmów - tak jak było to w Wiedźminie 1, czyli nadmiernego i niepotrzebnego szastania przekleństwami. Jakiś skromnych nowości urozmaicających rozgrywkę, żeby nie było tylko fabuły i świata, a coś dodatkowego, cokolwiek by to było, niech będzie to skromne i dodatkowe. Choć to co napisałem jest raczej oczywiste, tego bym oczekiwał.
Tak jak napisałem wyżej. Klimat fabularny będzie mocniejszy niż w przypadku podstawowych gier z tej serii. Nie mamy jednak na celu stworzenia jakieś mega dołującej i smutnej rozgrywki. Staramy się balansować klimatem i tam gdzie trzeba będzie wesoło i śmiesznie. Przedostatni wpis Drathara dotyczący lore moda może być tutaj dobrą odpowiedzią na ten post. W tle wydarzeń toczy sie wojna między ludźmi a orkami. Bohater stara sie znaleźć wyjście ze swojej nieciekawej sytuacji na całkowicie obcym dla siebie lądzie. Co do kwestii fabularnej jeszcze, przykładowo ostatnie zmiany w fabule dały nam szereg nowych jakościowych zmian, których nie było bądź były słabo "zarysowane" jak np. możliwość ukończenia gry na dwa różne sposoby.

Oprócz tego o czym wspomniał Fabio, zastanowiłbym się może nad lepszymi teksturami i modelami niż w vanilii. Oczywiście nie jest to mus i nie wpływa jakoś bardzo na odbiór moda, ale przyznam, że np. modele NPC z takiego returninga cieszą oko.

Niestety ale w gre nie wchodzi żaden dx11podobny upgrade graficzny. Balansujemy pomiędzy retro klimatem znanym nam z sagi Gothic a nowoczesnym spojrzeniem na game design. Oczywiście pojawią się nowe tekstury jak i voby ale nie będzie to skok graficzny do 2k czy 4k. Jako autorzy przedkładamy jakość i estetykę nad mówiąc brzydko nasranie graficznymi zapychaczami w postaci świecących sie zbroi skradzionych z innych gier czy dwumetrowych falujących traw.
 
Praise The Lord                     

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty443
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie chodziło mi o jakieś wielkie zmiany graficzne, czy zawalanie modeli z innych gier, tylko ewentualna prosta ich poprawa. No ale jeśli nie stawiacie sobie tego za cel to trudno. Mod zapewne spokojnie wybroni się i bez tego.
 
while (!success) try{...}

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy13
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
Pojawi się jakiś nowy soundtrack czy raczej pozostaniecie przy starym?
 

Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty49
Propsy61
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult
Pojawi się jakiś nowy soundtrack czy raczej pozostaniecie przy starym?

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to tak, nowy soundtrack będzie.
 


angarus

angarus

Użytkownicy
posty92
Propsy22
  • Użytkownicy
Witajcie! Dziś zwracamy się do Was z kilkoma pytaniami. Chcemy dowiedzieć się od Was, czego oczekujecie po naszej modyfikacji, jakie są wasze propozycje co do rozgrywki, co chcielibyście zobaczyć, jak wyobrażacie sobie Wschodni Archipelag, jakie są Wasze domysły na temat "Żeglarzy"? Słowem, dajcie nam znać o wszystkim. Bardzo nam to ułatwi produkcję i być może Wasze sugestie pozwolą nam wskoczyć na wyższy poziom. Może są jakieś pytania, które chcecie zadać(o ile będziemy mogli z wiadomych względów na nie odpowiedzieć :D)?

Może jakieś odwołania do lore z innych modów? Na przykład w Złotych Wrotach dowiadujemy się, że Fisk pochodzi z wyspy Gigymos. Czemu by nie uznać Gigymos za jedną z Południowych Wysp? Fisk jest ciemnoskóry, a w lore Gothic 2 ludzie z Południowych Wysp są właśnie ciemnoskórzy. W pierwszym poście pisałeś, że Piranie nie dostarczają nam informacji na temat Wysp, w związku z tym wymyśliłeś ich własną wizję - wykorzystanie pomysłu ludzi od świetnych Złotych Wrót wydaje mi się dobrą ideą.
Z innych spraw... Ufam, że nie zabraknie Mario, jego obecność byłaby czymś świetnym i klimatycznym. :) Skoro pojawi się księżniczka - córka Rhobara z Sequela (świetny pomysł!) jako Królowa-Regentka, to może mogłaby opowiedzieć coś o swojej matce? W Gothicu dowiadujemy się tylko, że była i została zamordowana w skutek spisku.
 

Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty49
Propsy61
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult
Może jakieś odwołania do lore z innych modów? Na przykład w Złotych Wrotach dowiadujemy się, że Fisk pochodzi z wyspy Gigymos. Czemu by nie uznać Gigymos za jedną z Południowych Wysp? Fisk jest ciemnoskóry, a w lore Gothic 2 ludzie z Południowych Wysp są właśnie ciemnoskórzy. W pierwszym poście pisałeś, że Piranie nie dostarczają nam informacji na temat Wysp, w związku z tym wymyśliłeś ich własną wizję - wykorzystanie pomysłu ludzi od świetnych Złotych Wrót wydaje mi się dobrą ideą.
Z innych spraw... Ufam, że nie zabraknie Mario, jego obecność byłaby czymś świetnym i klimatycznym. :) Skoro pojawi się księżniczka - córka Rhobara z Sequela (świetny pomysł!) jako Królowa-Regentka, to może mogłaby opowiedzieć coś o swojej matce? W Gothicu dowiadujemy się tylko, że była i została zamordowana w skutek spisku.

Do tej pory nie spotkałem się z modem, który pokazywał Myrtanę w taki sposób, żeby można było myśleć o łączeniu go z naszą, czy jakąkolwiek inną produkcją. Po prostu uważam to za zły pomysł i jestem zdania, że każdy ma własną wizję na świat Gothica i powinien się jej trzymać. Takie uwzględnianie innych modów robi dużo problemów fabularnych i wymuszałoby na nas wprowadzanie wielu zmian, które kłóciłyby się z naszą wizją Myrtany, czy Wschodniego Archipelagu. Tu chodzi nawet o stylistykę moda. Przykładowo, jeśli tworzymy wyspę na powiedzmy Wschodnim Archipelagu o klimacie umiarkowanym(lasy liściaste/iglaste, wygląd podobny do Khorinis) i postanowimy uwzględnić wyspę z innego moda, która w swoich założeniach jest wyspą tropikalną, to to już się ze sobą kłóci. Trzeba by jakoś sensownie wyjaśnić takie różnice klimatyczne, bo bardziej wymagający gracze zaczęliby zwracać uwagę na taką niekonsekwencję. My staramy się unikać błędów jakie popełniła Piranha, np. północ Khorinis o klimacie tropikalnym, gdzie reszta wyspy to klimat umiarkowany i nigdzie nie jest wyjaśnione skąd takie rozbieżności pochodzą. Teraz mówię za siebie, ale żaden z modów jakie do tej pory wyszły nie jest w moim odczuciu na tyle przemyślany i duchowo trzymający się lore podstawek byśmy mogli go włączyć do lore naszej przygody. Jedynymi kandydatami o jakich mogę myśleć to DK i KM, ale i tutaj w obydwu przypadkach pewnie wiele wątków kłóciłoby się z naszymi założeniami. A co do córki Rhobara, to pojawi się ona w lore, ale nie spotkamy jej w grze. W dialogach usłyszymy o niej, a także poznamy opinię ludzi na temat nowej królowej. A postacie które znamy z poprzednich części...tutaj postaramy się Was zaskoczyć :D
 


angarus

angarus

Użytkownicy
posty92
Propsy22
  • Użytkownicy
Może jakieś odwołania do lore z innych modów? Na przykład w Złotych Wrotach dowiadujemy się, że Fisk pochodzi z wyspy Gigymos. Czemu by nie uznać Gigymos za jedną z Południowych Wysp? Fisk jest ciemnoskóry, a w lore Gothic 2 ludzie z Południowych Wysp są właśnie ciemnoskórzy. W pierwszym poście pisałeś, że Piranie nie dostarczają nam informacji na temat Wysp, w związku z tym wymyśliłeś ich własną wizję - wykorzystanie pomysłu ludzi od świetnych Złotych Wrót wydaje mi się dobrą ideą.
Z innych spraw... Ufam, że nie zabraknie Mario, jego obecność byłaby czymś świetnym i klimatycznym. :) Skoro pojawi się księżniczka - córka Rhobara z Sequela (świetny pomysł!) jako Królowa-Regentka, to może mogłaby opowiedzieć coś o swojej matce? W Gothicu dowiadujemy się tylko, że była i została zamordowana w skutek spisku.

Do tej pory nie spotkałem się z modem, który pokazywał Myrtanę w taki sposób, żeby można było myśleć o łączeniu go z naszą, czy jakąkolwiek inną produkcją. Po prostu uważam to za zły pomysł i jestem zdania, że każdy ma własną wizję na świat Gothica i powinien się jej trzymać. Takie uwzględnianie innych modów robi dużo problemów fabularnych i wymuszałoby na nas wprowadzanie wielu zmian, które kłóciłyby się z naszą wizją Myrtany, czy Wschodniego Archipelagu. Tu chodzi nawet o stylistykę moda. Przykładowo, jeśli tworzymy wyspę na powiedzmy Wschodnim Archipelagu o klimacie umiarkowanym(lasy liściaste/iglaste, wygląd podobny do Khorinis) i postanowimy uwzględnić wyspę z innego moda, która w swoich założeniach jest wyspą tropikalną, to to już się ze sobą kłóci. Trzeba by jakoś sensownie wyjaśnić takie różnice klimatyczne, bo bardziej wymagający gracze zaczęliby zwracać uwagę na taką niekonsekwencję. My staramy się unikać błędów jakie popełniła Piranha, np. północ Khorinis o klimacie tropikalnym, gdzie reszta wyspy to klimat umiarkowany i nigdzie nie jest wyjaśnione skąd takie rozbieżności pochodzą. Teraz mówię za siebie, ale żaden z modów jakie do tej pory wyszły nie jest w moim odczuciu na tyle przemyślany i duchowo trzymający się lore podstawek byśmy mogli go włączyć do lore naszej przygody. Jedynymi kandydatami o jakich mogę myśleć to DK i KM, ale i tutaj w obydwu przypadkach pewnie wiele wątków kłóciłoby się z naszymi założeniami. A co do córki Rhobara, to pojawi się ona w lore, ale nie spotkamy jej w grze. W dialogach usłyszymy o niej, a także poznamy opinię ludzi na temat nowej królowej. A postacie które znamy z poprzednich części...tutaj postaramy się Was zaskoczyć :D

Okej, potrafię uszanować takie podejście. Co do żony Rhobara, to i tak możecie wymyślić coś fajnego z nią, chociażby jakąś wzmiankę w dialogu, plotki... Jak uważacie, ja po prostu podsuwam pomysł jak prosiłeś. :) Miłego dnia. :)
 

Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty49
Propsy61
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult
Okej, potrafię uszanować takie podejście. Co do żony Rhobara, to i tak możecie wymyślić coś fajnego z nią, chociażby jakąś wzmiankę w dialogu, plotki... Jak uważacie, ja po prostu podsuwam pomysł jak prosiłeś. :) Miłego dnia. :)

Nie twierdzę, że taka kolaboracja jest nierealna, tylko mało prawdopodobna. Być może w przyszłości, kiedy projekt się rozrośnie pojawi się taka możliwość. Póki co chcemy skupić się na tym naszym lore, które z dnia na dzień rozrasta się coraz bardziej. :) A co do królowej, to z pewnością o niej usłyszymy i to nie raz. Ale dzięki za wyrażenie opinii, każdy głos jest pomocny.
 


Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty638
Propsy813
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Może jakieś odwołania do lore z innych modów? Na przykład w Złotych Wrotach dowiadujemy...


Ale tak czy inaczej dzięki za udział w dyskusji, każdy pomysł sie liczy.

Tak w ogóle to jestem ciekaw, co sądzicie o grafice w modach do gothica? Co was najbardziej interesuje w samych modach i na co najbardziej zwracacie uwagę?
 
Praise The Lord                     

lee27

lee27

Użytkownicy
posty79
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A czy będzie można zwiedzić wszystkie wyspy,  a na którejś jacyś ukryci piraci?
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty638
Propsy813
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Niestety ale z wysp archipelagu zwiedzimy tylko jedną - Khelen. Natomiast w grze pojawi się jeszcze druga ale będzie dotyczyła tylko małego epizodu podczas rozgrywki no i wielkością porównywalna do tej z moda Orcades. A sami piraci pojawia się w grze. :D
 
Praise The Lord                     

angarus

angarus

Użytkownicy
posty92
Propsy22
  • Użytkownicy
Może jakieś odwołania do lore z innych modów? Na przykład w Złotych Wrotach dowiadujemy...
Tak w ogóle to jestem ciekaw, co sądzicie o grafice w modach do gothica? Co was najbardziej interesuje w samych modach i na co najbardziej zwracacie uwagę?

Jest tyle modów graficznych do Gothiców, że każdy znajdzie coś dla siebie. Moim zdaniem nie musicie przykładać wielkiej wagi do kwestii nowinek graficznych. Tzn. nowe pancerze jak najbardziej, ale trawa, niebo, góry etc... Tutaj można sobie doinstalować co się komu podoba. Oczywiście jeśli macie czas i chęci na nowinki graficzne to fajnie, ale jest to rzecz o dość niskim priorytecie moim zdaniem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry