[G2NK] Żeglarze Burz 22572 162

O temacie

Autor Paradoxal

Zaczęty 28.04.2018 roku

Wyświetleń 22572

Odpowiedzi 162

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
Awesomeness
posty665
Propsy895
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Awesomeness

Paradoxal

[G2NK] Żeglarze Burz
2018-04-28, 16:42(Ostatnia zmiana: 2019-04-05, 08:54)
Grupa theArtisans prezentuje

Wschodni Archipelag, czasy burzliwych wojen na okolicznych wodach...




OPIS
  Żeglarze Burz, to opowieść o zwykłych ludziach, którym przyszło żyć w niezwykłych czasach. Czasach przemocy i wojny. Wciel się w młodego dezertera z królewskiej armii, którego jedynym pragnieniem jest powrót do domu. Przeżyj przygodę, która zmieni twoje postrzeganie świata Gothic. Wybieraj między złem i złem. Większym i mniejszym. Decyduj o życiu i śmierci innych. Doświadczaj konsekwencji swoich czynów. I przeklinaj Bogów, którzy biernie przyglądają się cierpieniom ludzi na Archipelagu.

  Modyfikacja cechuje się dojrzałym podejściem do fabuły i zgodnością z serią gier Gothic. Rozgrywka rzuci nas na niewielką wyspę Wschodniego Archipelagu, Khelen. Tam też przyjdzie stoczyć nam najcięższą walkę, walkę z samym sobą. Czy dane nam będzie powrócić do domu? Czy to właśnie jest naszym przeznaczeniem? Tego dowiecie się grając w Żeglarzy Burz.


CECHY

Dojrzała i mroczna fabuła, pełna zwrotów akcji.
Całkowicie nowa wyspa, zaprojektowana z dbałością o detale i rzadko spotykaną estetykę.
Wiele nowych modeli statycznych i użytkowych.
Nowe animacje.
Nowatorskie rozwiązania skryptowe.
Nowa ścieżka dźwiękowa skomponowana wyłącznie na potrzeby modyfikacji.
Pełny polski dubbing.




SCREENY
Spoiler



CZERWIEC 2018
Spoiler








SIERPIEŃ 2018 (DS2018)
Spoiler






PAŹDZIERNIK 2018
Spoiler


MARZEC 2019
Spoiler





KWIECIEŃ 2019
Spoiler





CONCEPTY/RENDERY
Spoiler








      



Zapraszamy do dyskusji.
 

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy13
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
No no po nawet małej ilości screenów sądzę, że będzie genialnie. Jaki szacowany czas rozgrywki ?
 

Gertwick

Gertwick

Użytkownicy
posty18
Propsy14
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Propsuję. Kiedyś jak byłem znacznie młodszy próbowałem pisać jakieś scenariusze do moda, który rozgrywałby się wlaśnie na Wschodnim Archipelagu. Niestety, nic z tego nie wyszło. Można wam jakoś pomóc przy produkcji?
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
3D
posty112
Propsy354
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • 3D
Super opis :D Wygląda to coś niebanalnego; gdzie to nie poszukiwacze będą Cię nękać, a własne sumienie po podjętych decyzjach. Już sam fakt poruszania się po świecie z przypiętą łatką dezertera może kreować ciekawe sytuacje. Czekam na więcej :)

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1081
Propsy2188
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To chyba pierwszy polski mod, którego akcja rozgrywa się na Archipelagu Wschodnim - propsuję za jakość wykonania, lore friendly i po cichu liczę także, że odwiedzimy nawet Laran i Archolos (choćby epizodycznie)

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Czempion Odium
posty372
Propsy297
Nagrody
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Czempion Odium
Skoro to dezerter to liczę na surowy klimat i pogardliwe traktowanie bohatera. Cieszy wieść o polskim dubbingu, screenów mało ale za to ładne. Mam nadzieję, że nie porzucicie projektu, życzę powodzenia chłopaki.
 
"Zrodzi się mściciel z mojej krwi - zakrzyknęła w głos. - Zrodzi się ze skalanej Starszej Krwi niszczyciel narodów i światów! On pomści mękę moją! Śmierć, śmierć i pomsta wam wszystkim i pokoleniom waszym!"

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty527
Propsy790
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Nawet ja rzuciłem propsem. Szanuje, must have dla mnie, gdy wyjdzie.
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6000
Propsy2709
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Nonono, z Przebudzeniem się już nie bawimy? :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty56
Propsy63
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult
Pozwolę sobie odpowiedzieć na pytania na które mogę w tej chwili dać odpowiedź:

No no po nawet małej ilości screenów sądzę, że będzie genialnie. Jaki szacowany czas rozgrywki ?
- nie będziemy rzucać teraz żadnymi liczbami, bo po prostu jest na to za wcześnie. Jedno jest pewne, nie będziecie się nudzić.

To chyba pierwszy polski mod, którego akcja rozgrywa się na Archipelagu Wschodnim - propsuję za jakość wykonania, lore friendly i po cichu liczę także, że odwiedzimy nawet Laran i Archolos (choćby epizodycznie)
- nie planujemy odwiedzin na tych wyspach, za to oprócz Khelen dane nam będzie zwiedzić jeszcze jedną małą wysepkę. Na samym Khelen będzie wystarczająco dużo ciekawych lokacji do zwiedzania i tajemnic do odkrycia. Jednak dostaniemy dużo informacji o świecie i sytuacji w królestwie, staramy się jak najwierniej oddać ciężką atmosferę jaka panowała w G1 i G2, Wschodni Archipelag tak jak Myrtana jest zalewany przez orkowe zastępy. Mimo, że na orków nie trafimy, to na każdym kroku będziemy czuć widmo wojny jaka trawi ziemie ludzi. Zależy nam żeby nasza wizja tego miejsca wpasowywała się idealnie w kanon gry.

Skoro to dezerter to liczę na surowy klimat i pogardliwe traktowanie bohatera.
- klimat będzie gęsty, ciężki i mroczny. Szybko zostaniemy sprowadzeni do parteru i przekonamy się, że nie jesteśmy pępkiem świata. To nie jest opowieść o Bezimiennym, wybrańcu Bogów, tylko o młodych chłopaku siłą wcielonym do armii i pchniętych na front. Wystarczy powiedzieć, że nasz bohater przed trafieniem do wojska na oczy miecza nie widział. Szykujcie się na ciężkie chwile na Khelen.
 


Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
Awesomeness
posty665
Propsy895
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Awesomeness
Na wstępie chciałbym podziękować wszystkim za pozytywny odzew.


Można wam jakoś pomóc przy produkcji?
Na ten moment niestety nie ale na pewno w przyszłości otworzymy rekrutację na stanowiska skrypterów i level designerów.

Co do długości rozgrywki. To tak jak napisał Drathar, nie chcemy tutaj rzucać liczbami bo potem ktoś może poczuć sie oszukany itd. Obszar gry, wielkością jest porównywalny do kolonii górniczej z Gothica I, wnioski możecie wysnuć sami. :D

Nonono, z Przebudzeniem się już nie bawimy? :D
*Przeznaczeniem. To nadal jeden i ten sam mod, ale w drodze szlifów i ogólnej restrukturyzacji przeistoczył sie w coś znacznie ciekawszego. :D
 

Frizbick
  • Gość

Frizbick
Gość

[G2NK] Żeglarze Burz
#10 2018-04-29, 10:30(Ostatnia zmiana: 2018-04-29, 10:37)
Klimat będzie gęsty, ciężki i mroczny. Szybko zostaniemy sprowadzeni do parteru i przekonamy się, że nie jesteśmy pępkiem świata. To nie jest opowieść o Bezimiennym, wybrańcu Bogów, tylko o młodych chłopaku siłą wcielonym do armii i pchniętych na front. Wystarczy powiedzieć, że nasz bohater przed trafieniem do wojska na oczy miecza nie widział. Szykujcie się na ciężkie chwile na Khelen.
Tego mi zawsze brakowało w modach. W ogóle czy powstała kiedyś jakaś gra RPG w której robimy za prostego żołnierza?
Jeszcze jedno, screeny były robione bez DX11?
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
Awesomeness
posty665
Propsy895
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Awesomeness
Tak, bez DX11. Zero ściemy i tuszowania niedoskonałości jak to robią niektórzy. Gothic jest piękny w swojej vanilla prostocie i tak też będziemy prezentować moda.

 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty213
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
No no, ciekawy projekcik, propsuję.
 

Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty56
Propsy63
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult
A kiedy jest planowana premiera tego.
Cytując klasyka, będzie kiedy będzie, nie mamy konkretnego terminu i nie chcemy rzucać w ciemno datami. Jest jeszcze sporo do zrobienia, ale warto będzie czekać  :D
 


Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
Awesomeness
posty665
Propsy895
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Awesomeness
Dlaczego tak wartościowe komentarze zostają usuwane? Dlaczego, kto to zrobił i dlaczego Simen? :D

A tak zupełnie na poważnie to zdaję sobie sprawe że zapowiedź nie jest jakoś wybitnie obfita w screeny ale to nad czym obecnie pracujemy nie nadaje sie zbytnio na pokaz a my staramy sie dbać o wizerunek naszego projektu i wolimy zarzucić mniejszym ale konkretnej jakości materiałem. W niedalekiej przyszłości możecie jednak wyczekiwać czegoś ciekawego od nas. Stay tuned :D
 

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy13
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
A możecie coś zdradzić z nowatorskich rozwiązań skryptowych?
 

Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty56
Propsy63
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult
A możecie coś zdradzić z nowatorskich rozwiązań skryptowych?
Póki co chcemy zatrzymać to w tajemnicy do czasu, aż wrzucimy kolejną, tym razem o wiele konkretniejszą porcję wiadomości i wyników naszej pracy nad modem. Warto uzbroić się w cierpliwość, bo jest na co czekać  :D
 


Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty56
Propsy63
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult

Drathar

[G2NK] Żeglarze Burz
#17 2018-05-15, 15:49(Ostatnia zmiana: 2018-10-09, 16:55)
Lore'owy Update

 Mało która ekipa tworząca mody do Gothica poważnie podchodzi do tematu lore w swoich produkcjach. Zazwyczaj jest to zepchnięte na boczny plan. Aby pokazać wam, że Żeglarze Burz to modyfikacja silnie osadzona w Gothic’owym uniwersum i umilić Wam czas oczekiwania na kolejną dużą porcję informacji o procesie produkcji i raporcie z frontu, oddajemy w Wasze ręce ten oto wpis traktujący o historii i lore nie tylko Wschodniego Archipelagu, ale także całej Myrtany.

 Żeby dać Wam ogląd tego, jak wyobrażamy sobie Morgrad, czyli świat w którym rozgrywa się akcja sagi Gothic, przygotowałem pokaźną mapę, która zawiera wszystkie znane lokacje o jakich mogliśmy usłyszeć podczas gry.


 Jak zapewne zauważyliście, twórcy gry nigdy nie przedstawili nam wyglądu południowych wysp a informacje o nich były szczątkowe dlatego  byłem zmuszony do stworzenia całkiem nowego archipelagu Wysp Południowych. Tak jak w przypadku Wschodniego Archipelagu, tak tutaj wzorowałem się na dostępnych w sieci fanowskich wyobrażeniach tych miejsc. Jedna z kluczowych postaci modyfikacji będzie pochodziła właśnie z Wysp Południowych.

 Wschodni Archipelag nie zawsze należał do Myrtany. Ba, dopiero niedawno wszedł w jej skład. Do tej pory był to zlepek wojujących ze sobą, niezależnych wyspiarskich państewek, które walczyły o przejęcie władzy na wschodzie. Na kilka lat przed akcją pierwszej części Gothica, cały archipelag został zjednoczony pod panowaniem dynastii z Archolos.
Jednak czas “pokoju” na wyspach nie trwał długo. Na zachodzie, Rhobar II desperacko walczył z orkami, którzy okazali się potężnym przeciwnikiem.

 Północ Myrtany stanęła w ogniu. Najcięższe walki toczyły się na nieurodzajnych równinach wyspy Sendar. Orkowie mimo silnego oporu wojsk Rhobara, zdawali się wygrywać w tym starciu. Szybko zwrócili swoją uwagę ku Wschodniemu Archipelagowi, który był osłabiony po wielu latach bratobójczych walk. Nowy władca archipelagu, Teodoryk III, zmuszony sytuacją zgodził się zawiązać sojusz z Rhobarem. Ożenił swojego syna, księcia Adalberta z córką Rhobara.

 Dwa królestwa, które mimo bardzo napiętych stosunków połączyły siły przeciwko wspólnemu wrogowi, barbarzyńcom z dalekiej północy. Obaj monarchowie wiedzieli, że nie mają innego wyboru. Rhobar był świadomy, że jeśli Wschodni Archipelag upadnie, orkowie z łatwością zamkną pierścień wokół jego ziem, zaś król Wschodniego Morza potrzebował każdego żołnierza, a armia Myrtany słynęła z bitności. Dodatkowo Rhobar ofiarował się dostarczyć duże ilości magicznej rudy, która była nieocenioną pomocą w zbliżającej się wojnie.

 Wkrótce na Wschodni Archipelag ruszyły pierwsze hordy orków. Początkowo potężna flota Teodoryka z łatwością odpierała ataki. Jednak orkowe zastępy raz po raz uderzały na wyspy z coraz większą siłą. Po kilku latach ciężkich bojów, zielonoskórzy dokonali potężnego desantu na Archolos. Teodoryk zebrał największą armię lądową w historii Wschodniego Archipelagu, która wspomagana była silnymi kontyngentami z Myrtany i Khorinis. W skład armii wchodziła nawet słynna Wolna Kompania Najemnicza, największa armia najemna operująca na terenach Myrtany. Archolańska armia praktycznie wybiła orkowy najazd, jednak okupiła to ciężkimi stratami. Na polu bitwy poległ król Teodoryk i jego syn. Wielu ludzi twierdziło później, że zostali zamordowani w zgiełku bitwy przez ludzi Rhobara, który chciał przejąć władzę na Wschodnim Archipelagu i posadzić na jego tronie swoją córkę.

 W międzyczasie, gdy archipelag został wchłonięty przez Myrtanę, doszło do fali buntów i zamieszek w wielu miastach na wyspach. Wraz z koronacją nowej królowej - marionetki, na archipelag przybyły zastępy Magów Ognia i samozwańczych inkwizytorów, fanatyków religijnych siłą szerzących kult Innosa. Rdzenny dla wysp kult Adanosa był brutalnie spychany na boczny plan, jednak Najwyższa Rada Magów Wody zdecydowała się podjąć bardzo radykalne kroki i na ulice miast wyprowadzono członków Wodnego Kręgu, których zadaniem była otwarta walka z inkwizycją i zwolennikami nowej wiary. Mimo zażegnania zagrożenia ze strony orków, archipelag znów osłabł w nowej wojnie, tym razem religijnej.

 Dodatkowym problemem, jaki pojawił się na wschodzie byli piraci, którzy korzystając z zamieszania jakie miało miejsce na archipelagu, zaczęli plądrować pomniejsze wysepki.

 W takich jakże burzliwych i krwawych czasach przyjdzie pokierować nam poczynaniami młodego chłopaka, dezertera, który pragnie wrócić do domu. To tylko ułamek pokaźnego lore jakie dla Was przygotowujemy. Podczas gry poznacie zwyczaje ludzi mieszkających na Wschodnim Archipelagu ich dosyć odmienny od poznanego w poprzednich grach kult Adanosa, a także nastawienie ludności do nowej władzy i wiary. Poznacie też historię niekończących się wojen, przez które wody na których leżą te wyspy zwane są Szkarłatnym Morzem. Przygotujcie się na przygodę, dzięki której na nowo poczujecie się jak dzieci pierwszy raz grające w Gothica.

Na koniec dorzucamy kilka artów z naszej produkcji:
Spoiler


 


Fabio

Fabio

White&Red
Arcymistrz feedbacku
posty3008
Propsy1752
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
  • Arcymistrz feedbacku
Fajne, ale tak trzymając się lore - Rhobar II nie miał córki, miał mieć z tego co wiem z G1: Sequel, ale to były tylko plany, dla przykładu w G3 tego nie było, a nawet odrzucając G3 to nie było to też wspominane ani w Gothicu 1 ani w Gothicu 2.

Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty56
Propsy63
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult
Fajne, ale tak trzymając się lore - Rhobar II nie miał córki, miał mieć z tego co wiem z G1: Sequel, ale to były tylko plany, dla przykładu w G3 tego nie było, a nawet odrzucając G3 to nie było to też wspominane ani w Gothicu 1 ani w Gothicu 2.

Masz rację, jednak jak wiemy, Rhobar miał żonę z którą zapewne posiadał dzieci. Córka została zainspirowana Sequelem i usłyszymy o niej jako o "królowej regentce", także to co stanie się z nią później i dlaczego nie usłyszeliśmy o niej w żadnej z części także zostanie wyjaśnione. Stawiamy na bardziej wiarygodny świat i coś więcej niż dwupokoleniowa dynastia Rhobarów, a taki mały smaczek w postaci nawiązania do Sequela będzie ciekawym zabiegiem, oczywiście odpowiednio zaimplementowanym do świata gry  :D
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry