Jesli grasz na 10 pn to nie ma jakieś dużej filozofii, uczysz się siły do 50 bo to zawsze dodatkowe stama + reszta bonusow do siły i staminy z 1 rozdziału i do 300 dobijesz, ofc dołączasz do najemników, najlepszy armor na r1 to wodnego kregu, bron albo kupujesz od khaleda albo sobie wykuwasz z rudy i jakoś to expisz, priorytet to te 60% w 2h i reszta potrzebnych rzeczy ( regen stamy priorytetowo, życie olewamy bo w masjafie jest za 5 pn nie będziemy tracić teraz 10 pn u vatrasa ) bronie dystansowe możesz w r1 olać, także jak coś pn zostaje to leci ostro w silke.
Początek r2 tez nic skomplikowanego, expimy i pakujemy w sile zakładamy ciężki pancerz najemnika przekuty i jarek powinien być prosty, bron znowu albo kupujemy od khlaeda albo kujemy sami z rudy zależy co tam jest lepsze.
W Gd Skupiamy się na tym aby za pomocą czarnej mgły zdobyć fanty od malbara, spokojnie 3 minuty na to starczy a w okolice fortu podlecimy krwiopijca, zwoje ma gallhad, nie uczymy się przemian u nethbeka waste pn skoro mamy nieskończona liczbę zwojów u gallahada, mając zbroje malbara i jego mieczyk jest niezłe, następny cel to zbieranie bonusów roślin itp i pakowanie siły 2h z bonusów zrobi się samo w okolice 85% także gitara, jak mamy 400 sily to albo robimy czarna mglą akcje po lodowy młot albo przechodzimy w 3r i tu jest sytuacja nam się mocno poprawia ofc w miedzy czasie w r2 staramy się zdobyć doug katur z val'zara z zatopionej wiezy xardasa.
Na start r3 powinieneś mieć spokojnie ponad 400 sily i 600 staminy z bonusów bez nauki, bo przecież kazde nauczone 20 sily to 10 staminy także szybkie roszady gildyjne i jesteśmy łs, mając przekuty średni pancerz defy 200+ i toporek od khaleda który jest lepszy niz uriziel jesteśmy mocno ustawieni.
Jak czyścic zeny z roślin, potków i talibczek do zera chyba każdy wie, uzywamy konsoli i komendy goto vob kod itemu i tak znajdujemy każdy bonus, znaczy jego lokacje bo potem robimy restart gry i już bez kodów staramy się zdobyć to i owo, bo wiemy gdzie tego szukać.