uruchamianie funkcji z ini 889 4

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 28.03.2018 roku

Wyświetleń 889

Odpowiedzi 4

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1626
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
witam, czy istnieje możliwośc, aby funkcja w modzie miała możliwosć wyłaczenia i właczenia z mod.ini

drugie pytanie, bo nie chce dwóch wątków zakładać. chciałbym stworzyć warunek jeżeli other.name jest nieznany to...
 

Chappi

Chappi

Użytkownicy
posty355
Propsy274
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Chappi

uruchamianie funkcji z ini
#1 2018-03-28, 09:40(Ostatnia zmiana: 2018-03-28, 09:52)
1) Modyfikacja do G2 wykorzystuje .ini w opcjach gry
https://themodders.org/index.php?topic=23296.msg1172988#msg1172988

2)
var string npc_name;
If(npc_name != other.name)
{
   other.name = npc_name;
 
   (...)
};
 
Masz jakieś pytanie? Oznacz mnie @Chappi lub wyślij prywatną wiadomość.

Zapraszam na Discord.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1626
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chodzi mi chociażby jak ma Wolne Celowanie, że dopisuje GFA_freeaim w ini.

druga sprawa to chyba da sie to za pomoca warunku if Hlp_GetValidNPC (ncp)
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty251
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Ikarus ma funkcje do odczytywania plików ini.
Z ini moda:
MEM_GetModOpt (var string sectionname, var string optionname)i z gothic.ini:
MEM_GetGothOpt (var string sectionname, var string optionname)Czyli na przykład: MEM_GetGothOpt ("GAME", "bloodDetail") zwróci odpowiednią wartość (w moim przypadku 2, z tym że nawet jak jest to liczba to zwracana jest jako string

Więc wystarczy prosty warunek w funkcji żeby osiągnąć efekt jakiego (chyba) oczekujesz.
Spoiler
Przykład:
if (STR_ToInt (MEM_GetGothOpt ("GAME", "bloodDetail") == 2)
{
//zawartość
};
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1626
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ikarus ma funkcje do odczytywania plików ini.
Z ini moda:
MEM_GetModOpt (var string sectionname, var string optionname)i z gothic.ini:
MEM_GetGothOpt (var string sectionname, var string optionname)Czyli na przykład: MEM_GetGothOpt ("GAME", "bloodDetail") zwróci odpowiednią wartość (w moim przypadku 2, z tym że nawet jak jest to liczba to zwracana jest jako string

Więc wystarczy prosty warunek w funkcji żeby osiągnąć efekt jakiego (chyba) oczekujesz.
Spoiler
Przykład:
if (STR_ToInt (MEM_GetGothOpt ("GAME", "bloodDetail") == 2)
{
//zawartość
};

dziękuję, świetnie. Lepiej nie dało sie tego wytłumaczyć. Dalej już sobie poradzą.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry